<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Η ουρά του γουρουνιού

Ο ταξιτζής κατέβηκε τη λεωφόρο Αλεξάνδρας σαν οδηγός αυτοκινήτου ληστών τράπεζας σε δευτεροκλασάτη αμερικανική ταινία: απότομα φρεναρίσματα, σφήνες, τσίτα το γκάζι στα παρά-πέντε κόκκινα φανάρια. Σε άλλη περίπτωση θα τον είχα κράξει αγρίως, όμως σήμερα έμεινα ήρεμη στο πίσω κάθισμα του ταξί. Ήμουν ανακουφισμένη, για να μην πω ευτυχισμένη -κάτι που σπανίως νιώθω.

Έπειτα από πολλές μέρες ασύλληπτου πόνου, απερίγραπτης ταλαιπωρίας και περιπετειών σε δημόσια νοσοκομεία, απίστευτου ξεσκίσματος σε ιδιωτικά θεραπευτήρια (οικονομικού εννοώ –μην τρέξετε οι στερημένες), και εξοικείωση με όρους όπως «σιγή νεφρού», «πυελογραφία» και «νεφρολιθίαση», ήξερα επιτέλους ότι από την επόμενη βδομάδα θα πάψω να βελάζω σαν τα πρόβατα που στοίχειωναν τα όνειρα της Τζόντι Φόστερ στη Σιωπή των Αμνών. Κι όλα αυτά χάρη σ’ ένα μαραφέτι που λέγεται pig-tail, και το οποίο θα τοποθετήσουν στο νεφρό μου προκειμένου να εκτελέσει την αποστολή του -που τώρα αρνείται πεισματικά να φέρει σε πέρας.

Ελπίζω όταν θα επιστρέψω δριμύτερη στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, να μη διαπιστώσω ότι κάποιος θεωρεί πως είμαι ο Τύπος Νυχτερινός. Όχι ότι η πεποίθηση κάποιων πως ήμουν η Χαρά με χάλασε. Βέβαια εγώ, αν μπορούσα να γράψω όπως εκείνη, θα έβαζα κάτω από τα κείμενά μου το ονοματεπώνυμό μου, όχι ψευδώνυμο.

I'll be back!

Ανανέωση: Σήμερα έμαθα ότι τη Δευτέρα το πρωί θα κάνω την επέμβαση. Ο γιατρός μού είπε ότι θα χρειαστεί νάρκωση, κάτι που δεν γνώριζα. Αν πω ότι έχω κλάσει μέντα θα είναι λίγο. Δεν φοβάμαι τα αίματα, μπορώ να φορέσω φίδια για κολιέ, παλεύω με κροκόδειλους για πλάκα σαν τον Τζόνι Βαϊσμίλερ. Πες μου όμως τη λέξη "νάρκωση" και διπλώνομαι σαν κουλουράκι από τρόμο, όπως η κάμπια στον Αρκά όταν ακούει τη φράση "πολτοποιημένο πτώμα πατημένο από πατούσα". Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και σας θυμίζω ότι προτιμώ τα κίτρινα λουλούδια και πως αν θελήσετε να με αποχαιρετήσετε με ένα τραγούδι, το αγαπημένο μου είναι το Chill Out του Τζον Λη Χούκερ. Έτοιμος, Θάνο;

7:33 μ.μ.
Blogger Oneiros είπε και ελάλησε...

Ωχ.. Περαστικά σου, και μη χειρότερα.    



7:35 μ.μ.
Blogger θοδωρής είπε και ελάλησε...

Καλό κουράγιο και σύντομα κοντά σε όσους και όσες αγαπάς και σε αγαπούν.    



8:05 μ.μ.
Blogger xryc agripnia είπε και ελάλησε...

Be strong.    



2:19 π.μ.
Blogger πιτσιρίκος είπε και ελάλησε...

Σιδερένια να είστε κυρία Κουρούνα. Δεν σας φοβάμαι εγώ εσάς. Και για να σας παρηγορήσω λιγάκι, είμαι κι εγώ άρρωστος -έχω μαγουλάδες. Σύντομα να επιστρέψετε!    



4:32 π.μ.
Blogger Michael είπε και ελάλησε...

γρήγορα να μας ξανάρθεις, γερή και δυνατή -και με ότι όνομα προτιμάς :)    



6:05 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

"Βέβαια εγώ, αν μπορούσα να γράψω όπως εκείνη, θα έβαζα κάτω από τα κείμενά μου το ονοματεπώνυμό μου, όχι ψευδώνυμο"

--> Ναι.. τα λογοτεχνικά τα κείμενα που δε θυμίζουν σενάρια από φτηνές τσόντες! χαχαχα!!

Περαστικά Κουρούνα...    



12:26 μ.μ.
Blogger thas είπε και ελάλησε...

Μπέιμπυ ντοντ γουόρυυυυυ, αμπάουτ α θιιινγκ. Κοζ έβρυ λίτλ θιινγκ'ζ γκόνα μπι ολ ράιιιτ. Περαστικά θα είναι κι αυτά...Φιλιά χχχ    



1:02 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Αγαπητή Κουρούνα,
σου στέλνω όλα τα θετικά μου vibes και ελπίζω σύντομα να νιώθεις καλύτερα.
Σκέψου, αν σε παρηγορεί, ότι σε ένα χρόνο αυτό που τώρα βιώνεις με τόση ένταση (ίσως) να μην το θυμάσαι πιά...
Παρεμπιπτόντως εχτές ήταν η επέτειος της χειρότερης εμπειρίας της ζωής μου (εδώ και 10 χρόνια) και παραλίγο να μην το θυμηθώ καν. Το θυμήθηκα δηλαδή λόγω παραμονής Αγίου Κωνσταντίνου..

Λοιπόν όλα περνούν..    



3:45 μ.μ.
Blogger Sofia είπε και ελάλησε...

Κουράγια πολλά κι από τη Θεία Σοφία. Δε σε φοβάμαι ρε Κουρούνα είσαι ανθεκτικό πτηνό. Υπομονή κι επιμονή.    



3:47 μ.μ.
Blogger nidibou είπε και ελάλησε...

Περαστικούλια...    



7:09 μ.μ.
Blogger mindstripper είπε και ελάλησε...

Όλα καλά θα παν' και θα το δεις.
Aυτό που λέω πάντα, παίρνοντας παράδειγμα από τον εαυτό μου: μην αγριοκοιτάτε τους γιατρούς και μην γλυκοκοιτάζετε τους νοσοκόμους :-P
Καλή δύναμη. Και μια καλή, ταχεία ανάρρωση εύχομαι.    



2:44 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Θα πάνε όλα καλά και θα μαζέψεις υλικό και για το επόμενο ποστ. Περαστικά!    



4:10 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

περαστικα .....να εισαι συντομα παλι κοντα μας....ολα θα πανε καλα μην ανησυχεις!!

!    



3:22 μ.μ.
Blogger amarkos είπε και ελάλησε...

Ένας φίλος παιδευόταν καιρό με τα νεφρά του. Έφταιγε η γαμημένη κληρονομικότητα. Ισχυρίζεται όμως ότι του έκανε κάλό στην τελική η όλη ταλαιπωρία. Το ίδιο εύχομαι και σε σένα, όσο αντιφατικό κι αν ακούγεται. Το 'σιδερένια' εδώ ταιριάζει ε;    



4:01 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Κόψε τη ζάχαρη, σε κάνει επιθετική και προσθέτει αντιαισθητικά κιλά, Τζόαν. Τα΄παμε, να μην τα ξαναλέμε.    



8:35 μ.μ.
Blogger Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε και ελάλησε...

Όλα θα πάνε καλά μην ανησυχείς!    



12:31 π.μ.
Blogger thas είπε και ελάλησε...

I'm by your side. Θα' ρθω με την ηλεκτρική κιθάρα να σου παίζω με τις ώρες ό,τι μπλουζιά γουστάρεις. Μέχρι τα δωμάτια να γίνουν σιταποθήκες, οι γιατροί αφού πετάξουν τα νυστέρια να αρπάξουνε τα banjos κι οι νοσοκόμες να αρχίσουν τα background vocals: oh yeaaah-yeahh.

Καλή επιτυχία, κούκλα. Κι άλλα χχχ.    



8:19 π.μ.
Blogger Blogarismenh είπε και ελάλησε...

περαστικά και από εμένα Κουρούνα!!! Όλα να πάνε καλά!!    



10:28 π.μ.
Blogger Damsel in Stress είπε και ελάλησε...

Φιόρα σε κίτρινο δεν βρήκα. Σε πράσσινο σκέτο (μια χαρά φτέρες)σου κάνει;

(βέβαια, σιγά και θα καταλάβεις τη διαφορά με την κορμάρα σου σε "ποζισιόν κατσαρίδα" αλλά κουβένα να γίνεται βρε παιδί μου)    



11:59 π.μ.
Blogger vasvoe είπε και ελάλησε...

Περαστικά και γρήγορα! Και ντοντ γυόρυ γιατί το στρες μπλοκάρει την ανάρρωση.    



1:13 μ.μ.
Blogger xxx είπε και ελάλησε...

Έρχομαι κι εγώ με την σειρά μου να σου ευχηθώ περαστικά ,καλή δύναμη ,καλή επιστροφή και ας είναι η όλη φάση ένα κακό όνειρο που πέρασε και πάει :)    



1:53 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ακους εκει να σε αποχαιρετησουμε!Μη ξανακουσω τετοιες αηδιες!Σε λιγο καιρο θα εισαι μια χαρα!!Δεν εχει πολυ καιρο που επισκεπτομαι το blog σου,αλλα σιγουρα γραφεις πολυ καλυτερα απο την Χαρα...περαστικα λοιπον και μη λειψεις πολυ!    



2:41 μ.μ.
Blogger Oneiros είπε και ελάλησε...

Πως πήγε η εγχείρηση; Λέγε, κι έχω ανησυχήσει..    



3:15 μ.μ.
Blogger Τυπος Νυχτερινος είπε και ελάλησε...

Αγάντα, φιλενάδα, κι όλα θα περάσουν!
Άλλωστε, όπως τόσες φορές έχουμε πει, ο ύψιστος έχει πολύ διεστραμμένο χιούμορ, οπότε αποκλείεται να σε καλέσει τόσο νωρίς κοντά του! Εδώ θα σαι και δω θα μαι, να τραβάμε καράφλες...
Δε σε φοβάμαι εσένα... Τώρα μάλιστα που θα χεις επιτέλους και tail...

Σμουτς ρε και καλή ανάρρωση...    



4:04 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Μικρή ταλαίπωρη κουρούνα, όλα θα πάνε καλά, προσπάθησε να το δεις θετικά (καλά μην υπερβάλουμε κιόλας!), εντάξει, και εγώ στη θέση σου δεν θα έβλεπα τη θετική πλευρά ακόμη. Λένε όμως ότι υπάρχει.    



4:30 μ.μ.
Blogger Lili είπε και ελάλησε...

Tωρα το ειδα.
Περαστικα σου κοπελλα μου και δυναμη.    



5:39 μ.μ.
Blogger Οίακας είπε και ελάλησε...

(Λέτε να έπεσε καρφιτσάκι απ'τους "ουρολάγνους";;;)

Καλή ανάρρωση!!!    



8:46 μ.μ.
Blogger ka8y είπε και ελάλησε...

Περαστικά σου και σύντομα σπίτι σου!    



11:30 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

perastika    



3:44 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ευτυχώς, αυτές οι επεμβάσεις είναι ρουτίνα. Νάρκωση σου κάνουν αφενώς για να μην πονάς (τα σημεία εκείνα είναι πολύ ευαίσθητα) και αφετέρου για να μπορούν να επέμβουν αν (μια στο εκατομμύριο) πάει κάτι στραβά.
Περαστικά σου Κουρούνα!    



2:45 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Περαστικά    



1:34 π.μ.
Blogger l'esprit de l'escalier είπε και ελάλησε...

Κι εγώ τώρα το είδα το post. Eύχομαι η ουρά του γουρουνιού να τακιμιάσει με το νεφρό σου.    



11:34 μ.μ.
Blogger evee είπε και ελάλησε...

μόλις είδα και εγώ το post

ένα σου λέω: τα pony tails(αλογοουρά αγγλιστί) είναι πια passe
long live the pig tails!!

περαστικα!    



7:14 μ.μ.
Blogger Unknown είπε και ελάλησε...

Περαστικα και ολα θα πανε καλα.
Δεω σε φοβαμαι εσενα. Κουραγιο    



12:14 μ.μ.
Blogger nanakos είπε και ελάλησε...

Όλη η αλήθεια για την Koυρούνα.

Η Κουρούνα δεν έκανε ποτέ εγχείρηση. Δεν μπήκε ποτέ στο νοσοκομείο. Ήταν όλα ένα καπρίτσιο, ένα δαφημιστικό τρυκ. Η Κουρούνα περιοδεύει στην επαρχία για αρπαχτές σε νυχτερινά κέντρα. Χτες το βράδυ, την είδα εγώ ο ίδιος (κι αν όχι εγώ κάποιοι έμπιστοι μου τέλος πάντων)να χορεύει οριεντάλ σε καφενείο του Λιδωρικίου. Η ίδια προσπάθησε να τα μπαλώσει λέγοντας πως είναι lover-undercover σε αποστολή του Υπουργείου Γεωργίας για να ξεσκεπάσει τα σκάνδαλα των Νίντζα στην επαρχία αλλά, ποιός την πιστεύει?! Ανεπιβεβαίωτες πηγές την θέλουν να ηγείται σπείρας αδίστακτων Κοψιδοφάγων που στοχεύει στη εξαφάνιση των ψησταριών ανά την ελληνική επικράτεια. Να σας αποκαλύψω ότι έχει συλληφθεί κα' εξακολούθηση για παραεμπόριο σπληνάντερου, φέτας Παρνασσού και Τσακώνικης μελιτζάνας καθώς επίσης συνελλήφθη το 2003 σε γιάφκα παραγωγής παγωτού στην Καλλιφρονά. Η ερεύνα θα συνεχιστεί με χιονοστιβάδα αποκαλύψεων. Stay tuned.    



12:00 π.μ.
Blogger Promitheas είπε και ελάλησε...

Εύχομαι και εγώ με τη σειρά μου τα περαστικά. Είχα καιρό να μπω και έπεσα με το που μπήκα στην είδηση για την επέμβαση. Χμ, κακό ποδαρικό.    



3:20 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Koυραγιο και περαστικα απο εναν που πινει πιο πολυ coca cola και απο σενα.    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο