<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Μη μου χτυπάς τα μεσάνυχτα την πόρτα



Ήταν τρεις το πρωί. Δικαιώνοντας τον πατέρα μου -που όταν μ’ έβλεπε μικρή ν’ αρχίζω το διάβασμα γύρω στις δέκα το βράδυ έλεγε «το στραβό γαϊδούρι με το φεγγάρι βόσκει»-, τέτοια ώρα δουλεύω, ή καλωδιώνομαι στο Ίντερνετ, ή βλέπω ταινίες, ή κάνω οτιδήποτε άλλο εκτός από το να κοιμάμαι. Εκείνη τη νύχτα ωστόσο είχα ξεραθεί σαν κούτσουρο, έπειτα από κούραση ημερών, και ονειρευόμουν μακαρίως όταν ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο. Πετάχτηκα αλαφιασμένη και περίμενα ν’ ακούσω τον τηλεφωνητή. Πήρε μπροστά στο τέταρτο κουδούνισμα.

Kαλέσατε τον Οίκο των Άσερ. Ο Βίνσεντ απουσιάζει. Αφήστε μήνυμα και θα τον ειδοποιήσουμε.

Μεσολάβησαν μερικά δευτερόλεπτα σαστισμάρας απ’ την άλλη άκρη της γραμμής -όπως γινόταν κάθε φορά που κάποιος άκουγε αυτό το μήνυμα-, κι έπειτα μια άγνωστη φωνή είπε, «Εεε… Τη Γιάννα θέλω. Είναι ανάγκη».
Από το μυαλό μου πέρασαν τρία διαφορετικά σενάρια.

α) Πέθανε κάποιος δικός μου.
β) Αρρώστησε κάποιος δικός μου.
γ) Πήρε φωτιά ο κώλος μας (σ' αυτή την κατηγορία περιλαμβάνονται πυρκαγιές, σεισμοί, πλημμύρες, επιστρατεύσεις, στρατιωτικές επαναστάσεις, πυρηνικός όλεθρος).

Άρπαξα το ακουστικό. «Παρακαλώ;» είπα
«Γιάννα εσύ;»
«Ναι, εγώ. Ποιος είναι;»
«Ο Γιώργος».
«Ποιος Γιώργος; Ξέρω καμιά εικοσαριά Γιώργηδες».
«Έλα τώρα! Ο Γιώργος…» είπε με νόημα ο άγνωστος.
«Της κυρα-Γιώργαινας; Ο πονηρός;»
«Έχεις κέφι, ε;»
«Ναι, κάθε πρωί στις τρεις με πιάνει μια ανεξήγητη ευδιαθεσία. Πες μου τώρα ποιος είσαι γιατί θα κλείσω το τηλέφωνο».
«Πω πω, ρε παιδάκι μου! Πάντα τέτοια ήσουν. Τζαναμπέτα».
«Ε, να κλείσω τότε για να σταθώ στο ύψος της φήμης μου. Άει καληνύχτα…»
«Περίμενε, ντε! Ο Γιώργος από το Φάληρο είμαι, ο φίλος του Ντίνου».
Δεν είμαστε καλά! σκέφτηκα. Αυτός ο Γιώργος ήταν ένας παλιός γνωστός του αδερφού μου, που μεταξύ μας τον αποκαλούσαμε «ο πυροβολημένος». Τόσοι και τόσο δοκιμάσανε τα νερά του Φαλήρου, αυτός που τα ‘χε δίπλα του –για κακή μου τύχη– δε μπήκε ποτέ στον πειρασμό.
«Πώς σου ήρθε να μου τηλεφωνήσεις;» ρώτησα απορημένη.
«Ε, ήθελα να τα πούμε λιγάκι. Περίεργο είναι;»
«Αν σκεφτεί κανείς ότι είναι τρεις το πρωί και έχω να σε δω εφτά χρόνια, ναι, είναι κάπως περίεργο. Πού βρήκες το τηλέφωνό μου;»
«Είδα τυχαία τον αδερφό σου στο δρόμο και μου το έδωσε».
Ο αδερφός μου πρέπει να μου το κρατούσε από τότε που ήμαστε μικροί και τον είχα δέσει μ’ ένα χοντρό καλώδιο στο αναμμένο καλοριφέρ επειδή τον ζήλευα. Σημείωσα νοερά στο μυαλό μου να τον αφαλοκόψω την επόμενη φορά που θα τον έβλεπα.
«Σου συμβαίνει κάτι;» ρώτησα.
«Χτύπα ξύλο! Τι να μου συμβαίνει; Είπα μήπως ήθελες να πιούμε ένα καφεδάκι».
«Στον ύπνο σου μ' έβλεπες; Δεν μπορούσες να με πάρεις αύριο;»
«Μα τώρα θέλω να πιούμε το καφεδάκι».
«Στις τρεις το πρωί; Έπειτα από εφτά χρόνια;»
«Μην κολλάς σε λεπτομέρειες».
«Δεν πίνω καφεδάκια μες στ’ άγρια μεσάνυχτα. Με πιάνει εκνευρισμός».
«Θα φροντίσω να σου περάσει».
«Δεν το ‘πιασα αυτό».
«Λέω… Θα φροντίσω να σου περάσει ο εκνευρισμός».
«Αυτό το άκουσα. Με ποιο τρόπο θα το καταφέρεις δεν κατάλαβα».
«Έλα που δεν κατάλαβες…»
«Είναι περασμένη ή ώρα, δεν παίρνω στροφές. Εξήγησέ μου».
«Ε, να, θα σου κάνω αγκαλίτσες».
«Εννοείς ότι θες να γαμηθούμε;» Άκου… αγκαλίτσες.
«Μα πώς μιλάς έτσι; Είναι ανάγκη να είσαι τόσο ωμή;»
«Με συγχωρείς. Η ζέστη, τα λόγια του παπά… Εννοείς ότι θες να κάνουμε έρωτα;»
«Γιατί όχι; Εμείς οι δύο έχουμε μια ιστορία».
«Τι ιστορία, ρε Γιωργάκη; Πριν από εφτά χρόνια είχαμε πάει διακοπές εγώ, ο αδερφός μου, η κοπέλα του, εσύ, και η φίλη μου η Βάσω, και πηδήχτηκες με τη Βάσω».
«Ναι, αλλά μου είχες πει ότι με συμπαθούσες».
Εμ… Δε σκέφτομαι προτού ανοίξω το ρημάδι μου.
«Ε, και;»
«Τι ‘ε, και;’ Έτσι αρχίζουν όλα. Από τη συμπάθεια».
«Έχουν περάσει εφτά χρόνια από τότε».
«Τι σημασία έχουν εφτά χρόνια;»
«Μπροστά στην αιωνιότητα;»
«Όχι, μπροστά στην καύλα».
«Μα πώς μιλάς έτσι; Είναι ανάγκη να είσαι τόσο ωμός;» τον ειρωνεύτηκα, όμως ο Γιωργάκης ήταν αποφασισμένος.
«Δεν το θέλω… Με ανάβεις».
«Τι σε άναψε απ’ αυτά που είπα; Από κλινικό ενδιαφέρον ρωτάω».
«Άρχισες τα τρελά σου, ε; Να, αυτό μ’ ανάβει. Που είσαι τσαούσα».
«Ε, άμα σ’ ανάβει αυτό, να σου πω μερικές χριστοπαναγίες, να χαϊδευτείς, να τελειώνουμε».
«Τι να κάνω;»
«Να μαλακιστείς, να τον παίξεις… πώς το λένε;»
«Έχεις αλλάξει πολύ, το ξέρεις; Δε μιλούσες έτσι εσύ».
«Πού να με δεις κιόλας».
«Τι εννοείς;»
«Εννοώ ότι από τότε που με ήξερες έχω πάρει τριάντα κιλά».
«Δε με νοιάζει. Λυχνίας σβησθείσης πάσα γυνή ομοία».
Να και παροιμίες ο Γιωργάκης!
«Πάλι καλά που δεν είπες ότι μόνο ο εσωτερικός κόσμος μετράει».
«Με δουλεύεις;»
«Όχι. Πώς σου ‘ρθε τώρα αυτό
«Άσε τ’ αστεία και πες μου. Να ‘ρθω;»
«Όχι».
«Τι όχι;»
«Όχι, να μην έρθεις».
«Δηλαδή τώρα μου λες ότι δεν θες να έρθω;»
«Ναι, τώρα σου λέω ότι δεν θέλω να έρθεις».
«Δηλαδή αρνείσαι;»
«Αρνούμαι, ναι».
«Να μην έρθω δηλαδή;»
«Γιωργάκη, μιλάμε σαν τους πρωταγωνιστές του Φώσκολου. Τελευταία φορά. Δε θέλω να έρθεις».
«Γιατί;»
«Έχω γκόμενο, ρε παιδάκι μου, πώς το λένε;»
«Είναι καλύτερος από μένα;»
«Ναι, είναι καλύτερος από σένα».
«Αποκλείεται».
«Ε, άμα σου λέω…»
«Άμα με δοκιμάσεις θ’ αλλάξεις γνώμη».
«Μόνο τη φέτα δοκιμάζω, Γιωργάκη. Όχι τους άντρες».
«Και πού είναι τώρα ο γκόμενός σου;»
«Στο σπίτι του».
«Άμα ήταν καλός θα τον είχες στο κρεβάτι σου».
Πόση υπομονή να κάνει ένας άνθρωπος;
«ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ, ΡΕ;» γκάριξα σαν τη Σαπφώ Νοταρά.
«Πω πω πω! Πώς κάνεις έτσι; Πολλά νεύρα βλέπω. Μήπως έχεις τα ρούχα σου
«Ε, ΝΑΙ, ΕΧΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ!» Τις ευκαιρίες πρέπει κανείς να τις αρπάζει απ’ τα μαλλιά.
«Ηρέμησε, κορίτσι μου… Γιατί δε μου το ‘λεγες από την αρχή και μου τσαμπούναγες για γκόμενους και κολοκύθια; Σιγά μην άντεχε γκόμενος μαζί σου».
«Ξέρεις να μιλάς σε μια γυναίκα».
«Έλα τώρα! Φίλοι είμαστε, ας μην κρυβόμαστε. Πάντως έπρεπε να μου το πεις. Εγώ σέβομαι τα γυναικεία θέματα. Θα σ’ αφήσω να ξεκουραστείς και θα σε πάρω σε καμιά βδομάδα. Σύμφωνοι;»
Δόξα σοι, ο Θεός ημών, δόξα σοι!
«Σύμφωνοι».
«Καληνύχτα, μωράκι μου».
«Καληνύχτα!» είπα και κατέβασα το ακουστικό.
Να μην ξεχάσω να τηλεφωνήσω το πρωί στον ΟΤΕ για να μου αλλάξουν το νούμερο, σκέφτηκα και γύρισα πλευρό.

10:28 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Καλό!

Doctor X    



11:11 μ.μ.
Blogger violent unknown event είπε και ελάλησε...

"η τηλεφωνική σύνδεση που καλείτε δε λειτουργεί προσωρινά για τεχνικούς λόγους"    



11:51 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Είναι εποχή που ζευγαρώνουν τα μοσχάρια (όχι απαραίτητα με το είδος τους) και έχει φουσκοδεντριές;

"Παρακαλώ, διαβιβάστε το αίτημά σας στον τηλεφωνητή και θα βολευτείτε σε σειρά προτεραιότητας."    



12:05 π.μ.
Blogger Zpi είπε και ελάλησε...

Χαχα εγώ απορώ πως δε σου ζήτησε ο Γιωργάκης πριν το κλείσει και το τηλέφωνο της Βάσως    



12:08 π.μ.
Blogger mindstripper είπε και ελάλησε...

:-o
Τελευταία στιγμή, πριν μπει το κουνούπι, πρόλαβα να κλείσω το στόμα μου. Να το χαίρεται η μαμά του το παιδί (πολύ γέλιο όμως).    



1:56 π.μ.
Blogger Lili είπε και ελάλησε...

Ton γιωργακη αυτον τον ξερω...σε πολλα αντιτυπα :(
Mου θυμισες ιστοριες, αλλα δεν εχω την υπομονη σου να γραφω τους διαλογους αυτους....

αχ πτηνο, ποτε θα σε δω...
πολυ σου μοιαζω και πολυ μου μοιαζεις...    



12:10 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ti λετε ρε παιδια? ΅Σωστος ο Γιωργακης το μονο λαθος που εκανε ειναι οτι ενημερωσε οτι θα ξαναπαρει τηλεφωνο.Επρεπε να μην το πει ,και να ξαναπαρει σε 10με 14 μερες τοτε που θα εισουν στα "ντουζενια "σου .
Ζευς    



1:14 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Μα καλά, δεν ντράπηκε το τομάρι να πει τέτοιο ψέμα; είναι παγκοσμίως γνωστό πως ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. Αλήθεια, ποιό είπαμε πως είναι το τηλέφωνο σου μανάρι;    



4:46 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Έχω μια απορία...

Κατάφερε ποτέ άντρας να «ρίξει» γυναίκα όταν η πρόταση του περιλάμβανε τη λέξη «μανάρι», «κούκλα μου» κτλ;    



5:50 μ.μ.
Blogger Promitheas είπε και ελάλησε...

Μόνο τη φέτα δοκιμάζω, Γιωργάκη. Όχι τους άντρες
Αυτή η ατάκα θα μείνει αθάνατη. Διαβάστε την Κουρούνα όσο είναι τζάμπα. :-)    



12:38 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Προς Γιωργο Ιορδανου
Καποτε την ειχα και εγω αυτην την απορια...Σε συμβουλευω να το δοκιμασεις.Μονο να προσεξεις το υφος σου...οταν πεις καποια "μαναρι" μην το πεις σαν να μαβλας καμια κατσικα...
Καλη επιτυχια.
Ζευς    



11:32 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Θεϊκό κείμενο, όπως όλα σου! Δηλώνω πιστή αναγνώστρια!!
Χαρά    



1:53 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κουρουνα μου υπεροχο το κειμενο!Εσενα σε τυρρανουν καποιοι αναμμενοι που θελουν να .... εμενα ομως και συσσωμο τον μαθητικο κοσμο καποιοι εξυπνοι που αποφασισαν να κανουν μεταρρυθμιση στην πλατη μας.Μιας και δεν εχω δικο μου blog σκεφτηκα να χρησιμοποιησω το δικο σου.Μονο για λιγο!Αποφασισαν λοιπον να προσποιηθουν οτι αλλαζουν το ΥΠΕΡΟΧΟ μας εκπαιδευτικο συστημα,προτεινοντας απο αυτη την χρονια-2006- να γινεται η καταθεση των μηχανογραφικων ΠΡΙΝ τις πανελληνιες.Και μπορει να φαινεται ασημαντο γεγονος αλλα ειναι ενα τυπικο παραδειγμα της πολιτικης οσον αφορα την παιδεια.Μια τετοια ρυθμιση δεν θα εξυπηρετησει κανενα απολυτως σκοπο εκτοςαπο το να προκαλεσει συγχυση και επιπλεον αγχος στους υποψηφιους.Θα μας βοηθησει καποιος λοιπον να σταματησουμε το παιχνιδι που παιζεται σε βαρος ολων μας?ΗELP!!!!Anyone?
Αμαλια-17 ετων-    



3:13 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Αμαλια κι εμεις τοτε παλια θυμαμαι (παει πουρεψα κι εγω)...πριν καταθεταμε το μηχαν.ετσι ειναι αυτα αναλογα την κυβερνηση, τον εκαστοτε υπουργο παιδειας κλπ αλλαζουν απο την 1 στιγμη στην αλλη!ολα στην δικη μας πλατη!κουραγιο!    



3:18 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Τσ, τσ, τσ, το κατέστρεψες κι αυτό το σερνικό, μωρή...    



3:31 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Εγώ φταίω, βρε offline, που γεννήθηκα μοιραία και με θέλουν οι άντρες; Προσπάθησα να ασχημύνω, πήρα κιλά, τίποτε... εκεί αυτοί. Δε φταίω η δόλια.    



4:38 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Nai, alla tha sas ginei kompleksikos o Giorgakis ama megalosei. Kai kalytera na sas parenoxlei enas ligotero para enas perissotero kompleksikos...
Episis pos tha xeiristeite to gegonos oti o Giorgakis isos mathei oti vgalate ti... sxesi sas ston aera? Mipos vrei pedio doksas lampro? Mipos akolouthisei thriller?
Ego pantos, os anagnostis, tha sas yposthrikso.

Idom    



6:44 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

μήπως έχεις το τηλέφωνο του Γιωργάκη; γιατί μου φάνηκε λίγο απελπισμένος και τις ευκαιρίες πρέπει να τις αρπάζουμε από τα μαλλιά ...    



8:51 μ.μ.
Blogger Stefanos είπε και ελάλησε...

δεν υπάρχουν αυτοί οι άνθρωποι..δεν γίνεται να υπάρχουν..
τι περιπτωσάρα είναι αυτός ρε?
"καλημέρα, ειναι τρεις το πρωί και εγώ θέλω να γαμήσω,κάθεσαι?"..
απο πού ξέφυγε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε    



9:42 μ.μ.
Blogger Damsel in Stress είπε και ελάλησε...

Τι μου θύμισες ρε ...
Θυμάμαι τα μούτρα σου όταν μου έλεγες την ιστορία και κρίμα που οι αναγνώστες σου δεν έχουν ΚΑΙ αυτή την ευκαιρία. Ένα με το πάτωμα θα γίνονταν. Πάντως, πιστεύω ακράδαντα ότι είναι μια από τις πλέον αντιπροσωπευτικές περιπτώσεις που ο μαλακομαγνήτης σου δούλεψε ρολόϊ :-)    



10:19 μ.μ.
Blogger Mr.Folios είπε και ελάλησε...

Αυτος δεν ειναι μαγνητης. Πυρηνικος αντιδραστηρας ειναι.    



10:09 π.μ.
Blogger xxx είπε και ελάλησε...

Ά μωρέ τον καημένο τον πίκρανες....θα μπορούσες κάλλιστα να του κλείσεις ένα ραντεβού την επόμενη μέρα κάπου *βολικά* π.χ. στην Καβάλα ή να του μιλήσεις για τις ανδρικές ορμόνες που παίρνεις τελευταία και κατάφερες να σου φυτρώσει ανδρικό μόριο..και φυσικά θα χαιρόσουν να το κάνεις test drive μαζί του !    



11:13 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Εκεινο ομως που δεν σας ειπε ηταν
τοτε με την Βασω οταν το εκανα την επιασα κρυφα να μας κοιταζει και καταλαβαινετε που ειχε το χερακι της.Εγω απο αυτη τη σκηνη πηρα θαρρος και τις τηλεφωνησα στισ 3 το πρωι (για την ακριβεια 2.45).Σκε
φτηκα πως αφου ειναι ανετη να το κανει βλεποντας εμας οτι θα ηταν ανετη να το κανει και οποιαδηποτε ωρα!
Τελοσπαντων και για να ειμαστε δικαιοι με την ιστορια γιατι τα εχω παρει τωρα που με εκανε ρεζιλι ρωτηστε την αν εγινε ετσι στο τελος η πλακωθηκαμε στο phonesex??
Εμενα παντως δεν μου φανηκε να μην
το φχαριστηθηκε!!

ΓΙΩΡΓΟΣ    



2:56 μ.μ.
Blogger Idάκι είπε και ελάλησε...

Re sy Kourouna (mpardon gia ta greeklish) kontepsa na skasw sta xaxanhta sto grafeio, teleiwse den 3anadiavazw keimeno sou sth douleia!!! Euge koritsi mou, swsth antimetwpisis tou Giwrgakh (kai tou Giannakh kai tou Stratakh kai tou ka8e eis -akh, symperilamvanomenou kai tou malakokaulakh). 8a parw ma8hmata gia to epomeno thlefwnhma pou 8a dex8w mesa sta agria mesanyxta. Na deis pantws pou merikoi se 8ymountai otan exoun kaules parolo pou 3eroun oti vriskesai kai se allh xwra, kai tote ena melistalaxto "kai pws mporw na se voh8hsw eipame?" einai OLA ta lefta.

Id

PS. An esy, o teleutaios lew, eisai ontws autos pou thlefwnhse, e ti na pw "palikari" mou... fysika kai se ekane rompa ti perimenes!! Kai oso gia to phone sex, kamia fora eimaste kai elehmones.    



3:32 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Αμαλία 17 ετών, έχω αφήσει τα στοιχεία μου στην Κουρούνα αν θες να επικοινωνήσεις μαζί μου:
Είμαι 1.87, μελαχροινός, πράσινα μάτια, καλοσχηματισμένο κορμί, μακριά μαλλιά και ετών 21.

Νοιώθω απόλυτα την οργή σου για την άκαιρη κατάθεση των μηχανογραφικών, παρακαλώ ζήτα τα στοιχεία μου από την Κουρούνα για να επικοινωνήσουμε ώστε και να το συζητήσουμε.    



3:57 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

1.86 είναι, απλώς κάνει φιγούρα.    



4:12 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ρουφιάνα!    



9:34 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Δεν ηθελα να ξαναγραψω εδω γιατι για μενα η Γιαννα ειναι κατι παραπανω απο ενας ερωτας μονο που κανεις σας δεν με καταλαβε και λυπαμαι γι'αυτο.Απλα σταθηκατε στις
σηκωμαρες μου της στιγμης!Κανεις δεν μπορεσε να κοιταξει πισω απο τις λεξεις,κανεις δεν μπορεσε να δει πως πισω απο το κειμενο κρυβεται ενας ανθρωπος με αισθηματα και με αναγκη για τρυφεροτητα.Οκ εκανα λαθος που εκεινη την ωρα το γυρισα στο ερωτικο.Δεν ηθελα να καταλαβει ποσο
μονος ενιωθα εκεινη την στιγμη.Δυστυχως μας εχουν μεγαλωσει
ωσε να φερομαστε ως ματσο-μαν,αλλα
αυτο σας πειραξε ..ε ...αυτο;κανεις δεν σκεφτηκε την ωρα που ολοι με χλευαζετε πως πισω απο αυτες τις γραμμες κρυβετε ενα χιουμαν-μπιν;
Ντροπη σας ..ολοι σας ..και προπαντων εσυ Id που καταλαβαινω οτι εισαι μια γυναικα που δεν βλεπεσαι και εχεις φαει πολλες χυλοπιττες στη ζωη σου αλλα αυτος δεν ειναι τροπος
να χαιρεσαι με τον πονο του αλλου.Πρεπει να καταλαβαινομαστε εμεις οι ομοιπαθουντες.
Τι να πω ..καταλαβαινω παντως πως νιωθετε ενα ειδος δικαιωσης μεσα απο την ιστορια μου και ξερω οτι βαθεια μεσα σας λετε "ευτυχως υπαρχουν και χειροτερα -επιτελους νιωθω καποιος" αλλα να ξερετε τουτο
: οταν θα νιωσετε μοναξια τουλαχιστον τωρα θα ξερετε οτι μπορειτε να κερδισετε στην χειροτερη ενα καλο phonesex!!
Γεια σας παιδια ..ειλικρινα λυπαμαι
για σενα μοναδικη μου αγαπη Γιαννα που βρηκες ευκαιρεια να βγαλεις φατσα καρτα την ιστορια μας μονο και μονο για να κερδισεις
καποιες εντυπωσεις απο 10 παπαρες
που τρυγυρνανε στα blog.Τοσο πια αναγκη το εχεις να σου πουνε καλα λογια για σενα ...τοσο;;;;;

ΓΙΩΡΓΟΣ    



1:56 π.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ναι, ναι, τόση ανάγκη το'χω. Στο επόμενο ποστ θα φέρω και ρωσίδες χορεύτριες για ατραξιόν. Εκεί να δεις τι κόσμο θα μαζέψω (ευκαιρία να πιάσεις και κάναν κώλο).    



2:05 π.μ.
Blogger violent unknown event είπε και ελάλησε...

Κοιμήσου γρήγορα -αφού κατεβάσεις το τηλέφωνο. Μπορεί να ξαναπάρει!    



10:12 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Οχι παιδια δεν θα ξαναπαρω την Γιαννα ηδη απο την ιστορια μου υπηρξαν κοπελλες που ευαισθητοποιηθηκαν με την περιπτωση μου (τους ηρθε και πιο light-eδω για τον Παπαχρονη βρεθηκαν τοσες σε μενα θα κωλονανε;) και μου ειπανε οτι ωρα ναναι να τους περνω τηλεφωνο για να βρισκομαστε!!

Υ.Γ Να σου πω Id o αριθμος που μου αφησες αρχιζει απο 6 η 8 γιατι δεν το γραφεις καθαρα και δεν φαινεται.Ευχαριστω

ΓΙΩΡΓΟΣ    



10:15 π.μ.
Blogger Mr.Folios είπε και ελάλησε...

Ας δωσει καποιος το χαρτακι με το τηλεφωνό μου στις χορευτριες οταν ερθουν.

Μερσι.    



2:12 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

ΠΡΟΣ ΜΕΡΣΑΚΗ
Ευχαριστως να μιλησουμε για το εκπαιδευτικο ομως λυσε μου μια απορια πρωτα.Προς τι η γλαφυροτατη περιγραφη της εμφανισης σου;Παιδια τουλαχιστον λεει αληθεια;Οσο για το να παρω τα στοιχεια σου ισως στειλω mail στην κουρουνα,μιας και της ειμαι παντελως αγνωστη.

Τωρα οσο αναφορα το προβλημα με τα μηχανογραφικα εχει κανεις καμια ιδεα για να κανουμε κατι;Κανενας βουλευτης-δημοσιογραφος εστω απλος εκπαιδευτικος να βοηθησει;
Αμαλια-17-    



2:14 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ηθελα να πω!η βιασυνη...sorry    



2:19 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Προξενήτρα έχω γίνει. Ο ένας θέλει να τον προωθήσω στην Αμαλία, ο άλλος στις ρωσίδες χορεύτριες.

Αμαλία, εγώ είμαι πια πολύ έξω από τα σχολικά δρώμενα. Όμως έχουμε έναν μπλόγκερ εκπαιδευτικό. Τον Θοδωρή, που πρόσφατα έγινε και πατέρας -να του ευχηθείς λοιπόν! :-)

http://www.goutas.gr/    



2:19 μ.μ.
Blogger xryc agripnia είπε και ελάλησε...

Κουρουνα κατεβα στην Βουλη
να δει ο κωλος μας βρακι!
   



3:07 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Να κατέβω, γιατί όχι; Η κυρία Ντο-Ρε-Μι που κατέβηκε καλύτερη ήταν από μένα;    



6:15 μ.μ.
Blogger Idάκι είπε και ελάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.    



6:18 μ.μ.
Blogger Idάκι είπε και ελάλησε...

Giwrgakh xryso mou: in your dreams. Kai to thlefwno pou sou afhsa, kai fysika to "omoiopa8ountes".

M'aresei pantws h proswpikh epi8esh, giati fainetai pws osa eipa se etsou3an... an mh ti allo den exw xasei tis aixmes mou, s'euxaristw para poly gia thn epivevaiwsh!!    



6:48 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Kai sy fusika apanthses ..epeidh den se etsoukse alla epeidh eisai aneth kai den asxolise me tetoia metria pragmata xexexe

GIWRGOS    



10:45 μ.μ.
Blogger Idάκι είπε και ελάλησε...

Εφόσον δεν απαξίωσα να απευθύνω το λόγο σε πρώτο πλάνο, φυσικά και απάντησα. Από εκεί και πέρα να ζήσεις και να ευτυχήσεις, και είμαι σίγουρη πως ο ΟΤΕ θα σου αναρτήσει αναμνηστική πλάκα μετά θάνατον. "Εις τον ανώνυμον καυλωμένον τηλεφωνητήν".    



12:59 π.μ.
Blogger Pegasus είπε και ελάλησε...

Ο τυπος που σε τηλεφώνησε είχε απλά ενα σύνδρομο που το έχουμε ονομάσει εδώ penis syndrome. Η περιγραφή του συγκεκκιρμένου συνδρόμου δεν αφορά μονάχα την συμπεριφορά του ανδρικού οργάνου αλλά και την άξεστη συμπεριφορά απέναντι σε ατομο του αντιθέτου φύλου απο πρωτόγονες impulses! :P Παρεπιπτώντως αυτό το σύνδρομο όσο κρατάει προκαλεί τύφλα, κουφαμάρα και καθυστέρηση. Ευτυχώς δεν είναι κολλητική. μάλλον προκειται για αυτοάνοση ασθένια που χτυπάει όταν δεν το περιμένεις. Γιατρεύεται όπως έρχεται, ανεξήγητα και ξαφνικά, αν γιατρευτεί ποτέ.

Κουρούνα γέλασα πολύ!!! :)))    



1:38 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Για ξαναπεστο pegasus χωρις να διαβαζεις απο μεσα σου αυτη τη φορα!Ναι;
(αλκιστη)    



1:42 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Id ..xalarwse kai se sumvoulevw epeigontos na kaneis sex giati se vlepw na kataligeis "Louka" number2

GIWRGAKIS    



6:16 π.μ.
Blogger Pegasus είπε και ελάλησε...

Αλκιστη, δεν κατάλαβα τι εννοεις... μου εξηγεις πλιζ;    



2:55 μ.μ.
Blogger -_- είπε και ελάλησε...

Κούρουνα θεικός τηλέφωνητης...    



4:46 μ.μ.
Blogger averel είπε και ελάλησε...

Δικαιολογείται για την ώρα. Μετά τα μεσάνυχτα είναι πιο φτηνά τα τηλεφωνήματα. Μην ξοδευτούμε κιόλας. Τόση φαιά ουσία έδωσε το παλουκάρι...    



1:54 π.μ.
Blogger Νίνα είπε και ελάλησε...

ΓΑΜΑΤΟ!!!
Και γαμώ τα αυτιά της πεταλούδας!!!
Καλα ρε παπάρα (μετα συγχωρησεως), ρε ρομπα ξεκουμπωτη εχεις μουτρα 1)να μπαίνεις στο blog μετα απο τέτοια ξεφτίλα και 2) να βρίζεις και την blogoκοινωνια..???
φτου σου ρε, ρουφα το αυγο σου , η μάλλον κάτι άλλο(...!!!) και μετα μίλα!!!


Κουρουνα είσαι φοβερή, και όχι μόνο στο blog..!


Για τους μη γνωρίζοντες η Κουρούνα συμμετέχει, και μάλιστα με πρωταγωνιστικο ρόλο, στην καινούρια ταινία που παιζει τώρα στους κινηματογραφους και που είναι βασισμένη σε έργο της Αγκάθα Κρίστι, δυστυχως μου διαφευγει αυτη τη στιγμή το όνομα!

ευγε, και εις ανώτερα κουρούνα, άντε και στο hollywood..!!!    



2:56 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Όπως πάντα, μοναδικό κείμενο από μοναδική Γιάννα!
Ακόμα κυκλοφορεί αυτός ο τύπος του Γιωργάκη, νόμιζα ότι μετά τα 17 την κόβουνε.    



10:37 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ηταν τρεις το πρωι...Ηξερα οτι η Γιαννα τετοια ωρα δουλευε,η καλωδιωνονταν στο ιντερνετ,η βλεπει ταινιες, η κανει οτιδηποτε αλλο εκτος απο το να κοιμαται.Ετσι ηταν παντα, απο μικρο παιδι που την γνψριζα, αρχιζε το διαβασμα ,γυρο στις δεκα το βραδυ.Θυμαμαι τον πατερα της τον κυρ Σταυρο που την ελεγε"το στραβο το γαιδουρι με το φεγγαρι βοσκει".
Τις προαλλες ειχα βρει τον αδερφο της και μουδωσε το τηλεφωνο της και την διευθυνση της.Ηταν η μοναδικη απο την παρεα που δεν ειχα πηδηξει, φαινεται το ειχα αποθημενο.Επρεπε να σκαρφιστω ενα τροπο να την πλησιασω.Ο αδερφος της ο Ντινος(καποτε φταχναμε μαζι μολοτοφ) μου ειχε πει οτι αυτην την περιοδο δεν εχει φιλο,αρα επρεπε να δρασω και μαλιστα αμεσως.
Σκεφτηκα να την παρω τηλεφωνο....μπα ασχημη ιδεα θα με περασει για καμακι και θα με αποριψει οπως εκανε και παλια ...
Αποροφημενος απο τις σκεψεις μου εφτασα στην εισοδο της πολικατοικιας της ...βρηκα το ονομα της στα κουδουνια..και τοτε νταννννννν μου ειρθε η ιδεα.
"οκ Γιωργακι ,μονολογισα φωναχτα,καλη σου τυχη "
"Σχεδιο Δουριος Ιππος" ειπα και χαμογελασα.
Αρχισα να τρεχω.
"Ενας γυρος, δυο ,τρεις ,δεν αντεχω αλλο"
ΤΡεις γυρους του οικοδομικου τετραγωνου και η γλωσσα μου εφτασε μεχρι το πεζοδρομιο.. καταραμενο τσιγαρο.
"Αρε Γιωργακι για ενα πηδημα τι τραβας" ειπα και χτυπισα επιμονα τοκουδουνιτης................................................
"Ναι ποιος ειναι?"ακουστηκε απο μεσα η Γιαννα
"Εεεε.. την Γιαννα θελω, ειναι αναγκη"
"η ιδια ποιος ειναι?"
"Ο....Γιωργος απο το Φαληρο ο φιλος του Ντινου,... σε παρακαλω ανοιξε με , με κυνηγουν..."ειπα λαχανιασμενος

σιωπη

"ποιος σε κυνηγαει?"
"ΟΙ μπατσοι, σε παρακαλω θα σου εξιγησω πανω ... μια μολοτοφ εκαψε ενα περιπολικο.... δεν την εριξα εγω.... εχουν ,τα δακτυλικα μου αποτυποματα.. ομως....στην ασφαλεια απο παλια..." Η Γιαννα ποτε της δεν συμπαθουσε την κρατικη καταστολη, αποκλειεται να μην τσιμπισει σκεφτικα, ποτε δεν θα αφεινε καποιον κυνηγημενο αβοηθητο..
"Σκατα ειναι ιδη στην γωνια..."ειπα
κσσσσσσζζζζζ ακουστηκε και περασα μεσα.
ωχ να μην ξεχασω
Να δειχνω τρομοκρατημενος
Να ζητησω να βαλει ΤV
για να ακουσουμε τι θα πουνε στις ειδησεις
Να βγαλω το ιδρωμενο πουκαμισο μου και να δειξω το ηλιοκαμενο κορμι μου
Να της ζητησω να κανω ενα ντουζ
και να πιο ενα ποτο για να χαλαρωσω
σιγουρα αυτη θα πιει, απο τον φοβο να μην μπουκαρουν μεσα στο διαμερισμα της οι μπατσοι ,το διπλασιο απο μενα...
συνεχιζεται    



11:46 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

ΜΟλις με επιασε τον "ΓΙΩΡΓΑΡΟ" αυτος θεριεψε ,οπως παντα.Εσκυψα και την φιλησα .Η Γιαννα δεν ηταν μονο χοντρουλα αλλα και κοντουλα.
"Τι εχω να χασω?" σκεφτικα.Αλλωστε ειχα ακουσει πολλες ιστοριες για χοντρουλες οι οποιες ,στην προσπαθεια τους να ειναι ανταγωνιστηκες μεταμορφωνονταν στο κρεβατι...
"Εγω εκανα ντουζ εσυ εισαι μουσκεμα" ειπα χαμογελαστα και την εσπροξα με το στηθος μου.
"πονηρουλμ ισι" ειπε.
ξαπλωσαμε στον καναπε και χαμουρευομασταν.Ητηλεοραση ηταν ακομη ανοιχτη.. και δεν την παρακολουθουσαμε.
Μυρισα την Γιαννα.Ολες τις γυναικες πριν ξαπλωσω μαζι τους παντα τις μοιριζω.Ηδη μοιριζε μουνιλα...Επιασα το τηλεκοντρολ για να κλεισω την τηλεοραση και να αρχισουμε τον "χορο".
Δεν προλαβα ομως....Το προγραμμα ειχε διακοπει για να μεταδοθει ενα εκτακτο δελτιο ειδησεων.Ο τηλεπαρουσιαστης λαχανιασμενος(αυτος θα εκανε σιγουρα 2 με 3 γυρους το στουντιο , πριν βγει στον αερα σκεφτικα.)ελεγε "Νεαροι κουκουλοφοροι πριν απο λιγο ,στην οδο κολοκοτρωνη ,πυρπολισαν με αυτοσχεδια βομπα μολοτοφ περιπολικο της αστυνομιας.Δυο αστυνομικοι ελαφρα τραυματισμενοι.Οι αστθνομικες δυναμεις εξαπελισαν ανθρωποκυνηγητο για την συληψη των δραστων,οι οποιοι σκορπισαν στους γυρο δρομους.Σε λιγο θα εχουμε απευθειας μεταδοση την προσπαθεια της Αστυνομιας να συλλαβει εναν απο αυτους ,που συμφωνα με πληροφοριες μαρτηρων κατεφυγε σε διαμερισμα στην οδο ΜΠΙΠ το οποιο πιθανολογηται απο την αστυνομια οτι ειναι και η γιαφκα των τρομοκρατων."

Με την ταχυτητα του φωτος εξαφανιστηκε ο "γιωργαρος" απο την χουφτα της Γιαννας.
Δεν με ενοχλουσε τοσο το γεγονος οτι θα με συλαβουν αδικα ,οσο το οτι θα με δειχναν σε ζωντανη μεταδοση στην τηλεοραση να πηδαω χοντρουλα.Ποιος ..? εγω. ΕΓω να πηδαω χοντρουλα τετοιο ρεζιλεμα στην πιατσα δεν θα το αντεχα...
Συνεχιζεται


Νικος εκ πετρας    



1:11 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Aγαπητη Κουρουνα επηδη το εχω βαρος εδω και 2 μερες, δεν θα περιμενω να γυρισεις για να ζητησω συγνωμη, για τα δυο κειμενα μου (σχολια 55 και 57).
Προερχομενος απο την chatoκοινωνια και με μικρη ιντερνετικη πειρα, δεν καταλαβα απο την αρχη την φιλοσοφια των μπλοκς και νομισα οτι το κειμενο σου ειναι φανταστικο οπως και τα προσωπα Γιαννα και Γιωργακης.Ποτε δεν μου περασε απ το μυαλο οτι τα μπλοκς ειναι ενα ειδος ανοιχτου ηλεκτρονικου ημερολογιου.
ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΝΩΜΗ και ειλικρινα λυπαμαι.

Νικος εκ Πετρας    



8:08 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Αχ βρε Κουρούνα μου! Αμέσως το κατάλαβα ότι ο Πόε κυλάει στο αίμα σου...Υπέροχο κείμενο, φευ αληθινό ε;

Λοιπόν, ο Γιωργάκης της διπλανής πόρτας ζει. Και δυστυχώς -ανάθεμα!!- είναι ακριβά και τα 090 ροζ τηλέφωνα, ενώ το αστικό -ε, πώς να το κάνουμε- είναι πιό προσιτό! Και δυστυχώς έσφιξαν οι ζέστες και βγήκε απ'την κρυψώνα του.

Γιωργάκη, κάνε τα εμβόλια σου, κάνε και λίγο υπομονή: θα βρεις το ταίρι σου.
Άσε το πουλί του μπλοκ αυτού ήσυχο!    



1:18 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Μη μου χτυπάς τα μεσάνυχτα την πόρτα,γιατί κοιμάμαι, να σ'ακούούούσω δεν μπορώώώ....    



1:10 π.μ.
Blogger Niemandsrose είπε και ελάλησε...

Πού πήγες και πέθανες ρε Βίνσεντ και άφησες τους Γιώργους στη γραμμή...    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο