<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ροδιά



Βρήκα τη Ροδιά στον Vita Moderna.

5:57 μ.μ.
Blogger kukuzelis είπε και ελάλησε...

Η Ροδιά όμως είναι κι εδώ.
*
Κι αλλού.
*
Αν δεν δεις το προφίλ, πού να το μάθεις;
*    



6:00 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Kουκ, για κοίτα τη ροδιά της εικόνας που ΄χω βάλει και πες μου πόσα κλαδιά έχει. :-)    



6:15 μ.μ.
Blogger kukuzelis είπε και ελάλησε...

kuk:(γελάει σαν Γκούφη) αουγκχά αουγκχά αουγκχά...δώδεκα;    



6:21 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

E, υποτίθεται ότι είναι η Ροδιά με τα μπλογκ της αυτό, και τα πουλιά οι αναγνώστες που πάνε και τσιμπολογάνε τα φρούτα της. Μήπως πρέπει να κάνω μια βόλτα έξω; (Μην απαντάς, θα κατηγορηθούμε για τσατολογία.)    



6:21 μ.μ.
Blogger Mr.Folios είπε και ελάλησε...

ΕΕΕΠ! Τσατολογιο το καναμε εδω?    



10:22 μ.μ.
Blogger thas είπε και ελάλησε...

O Τhas, του Thas, τω Thas, τον Thas, ω Thas! Πληθυντικός αριθμός. Οι Thas. (απαντάται μόνο σε φράση του τύπου: δεν με παρατάνε και οι Thas και οι Κουκουζέληδες και οι Κουρούνες. Ωχ, καϋμένε)

(όλοι οι άλλοι με τα nick σας, κι ο ψωριάρης χώρια;)    



7:00 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Thas, παιδί μου, το δικό μου όνομα είναι γνωστό (και απ΄τα πολύ σπάνια, να προσθέσω). Μπορείς να το χρησιμοποιείς ελεύθερα.

Ηνίοχε, και μένα μ΄αρέσει πολύ αυτή η ζωγραφιά. Έχω αποφασίσει δε ότι είμαι εκείνη η κουρούνα πάνω-πάνω, με το τεντωμένο προς τα πίσω ποδαράκι. Ωστόσο, δεν είναι δικό μου έργο. Το βρήκα αδέσποτο στο δίκτυο. Δεν νομίζω να παρεξηγηθεί ο δημιουργός του που κάποιος στη μακρινή Ελλάδα θα το αντιγράψει σε πιάτο. Στη θέση του θα χαιρόμουν.    



12:08 π.μ.
Blogger Rodia είπε και ελάλησε...

Ωραία η ροδιά σου κουρούνα μ' :-)
Με το που μπήκα στο χώρο, ενθουσιστηκα. Τέσσερα κομμάτια με τη μία! Καλά που με σταμάτησε μια σοφή σκέψη.. ε.. μη κάνω κατάληψη σε όλο το γούγλη!:-)
Κουκουζέλη είμαι και αλλού!;-)

smutsssssssssss σε όλους!    



10:57 π.μ.
Blogger nanakos είπε και ελάλησε...

Tha ithela na sas pw oti mou efere sto nou ton "Kipo me tis Rodies" tou Wilde alla tha katigorithw pws anevazw to epipedo opote xestw!
Tha arkestw se mia kataggelia: "H Kourouna sto ena podi (to deksi) exei dyo gonata!"    



2:37 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Εγώ έχω ένα,^ κι εκεί θα τη σφάξω άμα συνεχίσει τη βοτανική αντί να κάνει καμιά δουλειά. Κουρούνα, παό μένα θα το 'βρεις. Την τσατολογία μου μέσα...




^Στ' αριστερό μου πόδι.    



12:25 π.μ.
Blogger Rodia είπε και ελάλησε...

με τρωει η νοσταλγια    



12:28 π.μ.
Blogger Rodia είπε και ελάλησε...

σε λιγο κλεινουν 2 χρονια και, αν και οσα θελω να γραψω εχουν πολλαπλασιαστει, καπου χανω -λαδια, κ/λαδια, κατι τετοιο
(με διακατεχει τρομος)    



12:28 π.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Το αστείο, Ροδιά μου, είναι ότι πριν από δυο-τρεις και ενώ βρισκόμουν αλλού γι΄ αλλού (στο χωριό του πατέρα μου), σκεφτόμουν αυτή τη ζωγραφιά.    



12:29 π.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Να ένας καλός οιωνός, λοιπόν, για να συνεχίσεις, ξεχνώντας τον τρόμο. Ήμουν εδώ την ώρα που άφηνες αυτά τα σχόλια!!!    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο