<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη...

...και η Θεά αγαπάει τη λογοκλοπή.

Η ιστορία κυλάει κάπως έτσι: η Λίλη έγραψε κάποτε ένα ποστ με τίτλο "Αποτυχημένα κρεβάτια". Η Θεά του Σεξ διάβασε αυτό το ποστ, της φάνηκε καλό, και το κότσαρε στο μπλογκ της, ως δικό της. Η Λίλη διαμαρτυρήθηκε στο μπλογκ της Θεάς. Η Θεά θεώρησε καλό να σβήσει τη διαμαρτυρία της Λίλη. Εγώ θεώρησα καλό να γράψω κάτι γι' αυτό.

Στο παρελθόν παρουσιάστηκαν στην μπλογκόσφαιρα κι άλλα τέτοια κρούσματα. Κάποια είχε βουτήξει ένα κείμενο του Thas και το είχε παρουσιάσει ως δικό της, κάποια άλλη είχε προτιμήσει ν' αρπάξει από τη DiS (τώρα που το σκέφτομαι, οι γυναίκες αποδείχτηκαν μεγάλα κλεφτρόνια).

Ου, ρε παιδιά! Ου, ου, ου! Ου λογοκλέψεις, λέμε. Κι αν σου αρέσει κάτι που διάβασες, πάρ' το, βάλ' το στο μπλογκ σου και γράψε από κάτω πού το βρήκες. Κι αν δεν βαριέσαι, στείλε πρώτα ένα e-mail στον ιδιοκτήτη του και ρώτα αν τον πειράζει να το χρησιμοποιήσεις. Στοιχειώδης ευγένεια, αγαπητέ μου Ουάτσον.

Μια και μίλησα για βαρεμάρα, τον Βαρετό τον διαβάσατε; Κορυφαίος!

5:38 μ.μ.
Blogger amvro είπε και ελάλησε...

οι χρόνοι του βαρετού μόνο βαρετοί δεν είναι! κάνει κάποιες κοιλιές βέβαια όταν βαριέται πάρα πολύ αλλά γενικά είναι apotheotic!

(Ta kalosorismata kai apo mena)    



7:07 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ευχαριστώ, Αμβρόσιε, για τα καλωσορίσματα.

Γιδασπαρθαγγεχάλ, εξαρτάται. Αν εννοείς εικόνες που βόσκουν αδέσποτες στο Δίκτυο είναι λίγο δύσκολο να βρεις την πηγή, το δημιουργό τους. Ωστόσο, εγώ μιλώ για περιπτώσεις που βουτάς κάτι και το παρουσιάζεις ως δικό σου δημιούργημα. Άλλο να βάζω ένα κείμενο στο μπλογκ μου και να λέω "κοιτάξτε τι βρήκα, διαβάστε το" -ακόμα κι αν δεν αναφέρω πού το βρήκα-, κι άλλο ν' αφήνω να εννοηθεί ότι το έγραψα εγώ.    



8:16 μ.μ.
Blogger Περαστικός είπε και ελάλησε...

Καθόλου βαρετός ο βαρετός.

Ελπίζω να μη μου πειρατέψουνε και εμένα τα σχέδιά μου και τις ζωγραφιές μου :)    



8:21 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Περαστικέ, πολλά χρόνια θα ζήσεις. Πριν από δέκα λεπτά μιλούσα σε μια φίλη μου για σένα και της έδειχνα το μπλογκ σου. Μου αρέσουν πολύ οι ζωγραφιές και τα σκίτσα σου. Θα ήθελα να μπορούσα κι εγώ να εικονογραφήσω τα κείμενά μου.    



8:46 μ.μ.
Blogger sal.ló είπε και ελάλησε...

Χαιρετώ σε πάνσοφη κουρούνα,

δεν με ξέρεις δε σε ξέρω αλλά όσο έλειπες σε μελέτησα... τι διάολο σου βρίσκει τόσος κόσμος δεν ξέρω. Πάντως για αυτόν τον κάποιο ανεξήγητο λόγο πέρασα όμορφα διαβάζοντας τα πόστ σου. Όσον αφορα στην λογοκλοπή χαίρομαι που αναδείχθηκε και αυτό το ζήτημα μετά την υποκλοπή...

Καλως επέστρεψες.    



12:32 π.μ.
Blogger YO!Reeka's είπε και ελάλησε...

Παράξενο. Και γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο;    



11:08 μ.μ.
Blogger Alexandros είπε και ελάλησε...

O Βαρετός έκλεισε το blog του! Κλαψ! :(    



4:47 μ.μ.
Blogger vangelakas είπε και ελάλησε...

Γειά σας.

Όλα καλά λοιπόν.    



4:36 μ.μ.
Blogger Varetos είπε και ελάλησε...

Εσείς έχετε καλό γούστο, αναμφίβολα.

Σας ευχαριστώ και από εδώ.    



7:01 π.μ.
Blogger Oneiros είπε και ελάλησε...

Κι άλλο κρούσμα. Πιθανολογώ, πάντως, ότι σε λίγο καιρό θα γίνονται πιό σεβαστά τα Creative Commons licenses...    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο