<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Αποκάλυψη τώρα



Επειδή ποτέ δεν ξέρει κανείς πότε θα του κάτσει το ψαροκόκαλο στο λαιμό ή πότε θα του πέσει το πιάνο στο κεφάλι καθώς βολτάρει αμέριμνος στο πεζοδρόμιο, αποφάσισα να εξομολογηθώ μια αμαρτία μου ώστε να μην την πάρω μαζί μου στον άλλο κόσμο αν συμβεί το μοιραίο.

Δεν είναι μυστικό πως έχω αδυναμία στον κύριο Φώλιο. Παρενέργεια αυτής της αδυναμίας είναι ότι αναγκάζομαι να υπομένω την ατέλειωτη φλυαρία του για τη γάτα του, το Καταΐφι (πλέον "Ίφι" διότι έχει μεγαλώσει και θέλει να τη φωνάζουν με το χαϊδευτικό της). Γεγονός: ο κύριος Φώλιος είναι ερωτευμένος με τη γάτα του! Από τις δεκάδες φωτογραφίες της που μου έχει στείλει, έκανα το λάθος και χρησιμοποίησα μία στο μπλογκ μου. Τι το ΄θελα; O Μαύρος Γάτος θεώρησε ότι η Ίφι είναι δική μου και πώς τα πόδια του κυρίου Φώλιου (αυτά τα με νύχια τέρατος) ανήκουν σ΄εμένα. Μετά βγήκε κάποιος άλλος και είπε "μπράβο, τι ωραία φωτό", μετά η Μιραντολίνα μίλησε για την Αζίζα που μοιάζει με την Ίφι, και να η παρεξήγηση. Όλοι νομίζουν ότι η Ίφι είναι δική μου και ο κύριος Φώλιος δε μου μιλάει γιατί, λέει, έκανα γατοκλοπή. Μάλιστα, αυτός είναι και ο λόγος που έκλεισε το μπλογκ του -αν και δεν πρόκειται να το παραδεχτεί.

Προς αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν και προκειμένου να μου ξαναμιλήσει ο κύριος Φώλιος δηλώνω ότι: Η ΙΦΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ, ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΦΩΛΙΟ -ή, μάλλον, ο κύριος Φώλιος της ανήκει.

Μιλήστε μου, κύριε Φώλιο! Δεν θα το ξανακάνω.


Μα τι πόζα!


Close-up


Κι από δω...


Κι από κει...

Image Hosted by ImageShack.us
Στο ντιβάνι

Image Hosted by ImageShack.us
Έχουμε και παιχνιδάκια

6:51 μ.μ.
Blogger Tero είπε και ελάλησε...

Τι υπέροχη γάτα είναι αυτή!

Μιλάμε για μεγάλη φάτσα!!

Τι μου θύμισες τώρα... το "Η Γάτα Μέσα Μας" του William Burroughs...

Tero    



10:15 μ.μ.
Blogger Damsel in Stress είπε και ελάλησε...

Έλα μωρέ που δίνεις σημασία στο κ. Φόλα και το ψοφίμι του. Άσε που τον έχει κάνει και ρόμπα ξεκούμπωτη δηλ. Να, τις προάλες μου έλεγε "αχ, ήρθε το γατί μου και τρίβεται στα πόδια μου". "Ε, ωραία, πάτα του την ούρά", του είπα εγώ ...

Τόκανε; Μπααααα. Σούζα τον έχει παιδί μου, σούζα! Γι' αυτό σου ξαναλέω, τέτοιοι άνθρωποι δεν αξίζουν να ασχολείσαι μαζί τους. Α πα πα ..    



10:35 μ.μ.
Blogger Αθήναιος είπε και ελάλησε...

Πέρασαν κάποιες ώρες από τη στιγμή που είδα το ποστ αυτό κ τελικά δεν μπορώ να κρατηθώ κ να μην το πω.

Αυτά παθαίνουν οι γατο-ιδιοκτήτες...

Πάντως αυτά τα γατιά είναι τελικά εκπληκτικής ομορφιάς. Καλοί οι κόπροι αλλά άλλη ομορφιά η ράτσα, βρε παιδί μου. Φαίνονται δε, απίστευτοι κωλοχαρακτήρες. Πω πω...

* αγκαλιάζει την Νταίζη*    



10:39 μ.μ.
Blogger akindynos είπε και ελάλησε...

Το βλέπω μπροστά μου το αυριανό πρωτοσέλιδο της Εσπρέσο.

Ρωσίδα κακοποιός εκβιάζει έλληνα μπλόγκερ.

Του έχει απαγάγει τη γάτα και ζητάει σαν λύτρα τα άπαντα του Μπλεκ.

Προβληματισμός στην ΕΛΑΣ από τις απλήρωτες κλήσεις βουνό της ρωσίδας.

«Έχω πέσει κι εγώ θύμα της» αποκαλύπτει νεαρός αχαιός.

Δεν τον άφηνε να παίξει στο ιντερνετ καφέ του χωριού.    



12:15 μ.μ.
Blogger Pan είπε και ελάλησε...

Κουρουνα εγώ παρακολουθώ το βλογ σου αρκετό καιρό και, όπως την Amelie, ήθελα να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός για να σου στείλω τα συγχαρίκια μου. Αντε και με Pulitzer!!!
Δεν μπορώ να καταλάβω πως σας σέρνουν έτσι οι γάτοι, με το ένα τους νύχι! Σούζα, μιλάμε, κανονικά!    



3:24 μ.μ.
Blogger Marialena είπε και ελάλησε...

Μα τι αγέροχη είναι η κυρία Ιφι? Αν και αδελφή της Αρτέμιδος τελώ εδώ και έξι περίπου χρόνια, δίνω τα σέβη μου στη μεγαλειότητα σας κυρία μου! Ναι, ναι είχε γέλιο τότε που ο κ. Μαύρος Γάτος είχε ανεβάσει το σχετικό ποστ με τα τερατοπόδαρα, χι,χι! Καλησπέρα, Μ.    



3:54 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Tero, μόνο μεγάλη; Τεράστια!

Εmanuella, είμαι σίγουρη ότι ο κύριος Φώλιος θα σου στείλει λουλούδια.

M13, υποθέτω ότι βλέπεις το φάντασμά της και όχι το πτώμα της -όπως λέει η Amelie. Ωστόσο, αν κυριολεκτείς κι έχει περάσει αρκετός καιρός από το δυστύχημα, μπορείς πάντα να ανακηρύξεις αγία την άγνωστη γάτα και να στήσεις ένα δημόσιο προσκύνημα.

DiS, σου ξαναμίλησε όταν του είπες να πατήσει την ουρά του γατιού;

Amelie, μερσί μποκού!

Αθήναιε, ότι είναι κωλοχαρακτήρας το παραδέχεται κι ο κύριος Φώλιος. Απλώς την αγαπάει με τα ελαττώματά της, όπως γίνεται με όλα τα σπουδαία θηλυκά.

Ακίνδυνε, με ξέρεις απέξω κι ανακατωτά! Θυμήθηκες και τον Αχιλλέα!

Pan, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, αν κι αυτό το Πούλιτζερ με στενοχωρεί λιγάκι, γεννάει ενοχλητικούς συνειρμούς.

Μαριαλένα, αν και είσαι κυνόφιλη νομίζω ότι η Ίφι θα δεχτεί τα σέβη σου. Δεν είναι του πεζοδρομίου εξάλλου, οπότε δεν κινδυνεύει να γίνει λουκουμάκι για το σκυλάκι σου.    



5:14 μ.μ.
Blogger Marialena είπε και ελάλησε...

Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί Κουρούνα μου πίστεψέ με. Ως λουκουμάκι και λόγω διάπλασης θα θεωρηθεί η σκυλονίτσα μου στις ορέξεις της υψηλοτάτης. Οπότε δεν κινδυνεύει από τις ορέξεις μας διότι θα έχουμε τραπεί σε φυγή από τον φόβο μας εμπρός στην θωριά σας!    



11:02 π.μ.
Blogger Mr.Folios είπε και ελάλησε...

Ειχαμε δεν ειχαμε, παλι ρεζιλι γιναμε. Ακριβως οπως τα γραφει ο κυριος Ακινδυνος ειναι.

Ευχομαι να σας κατσει το πιανο στο λαιμο κυρια Κουρουνα. Ισως να το επανεξετασω αν θα σας ξαναμιλησω, υπο τον ορο να σταματησετε να δημοσιευετε γυμνες φωτογραφιες της κορης μου.    



1:39 μ.μ.
Blogger An-Lu είπε και ελάλησε...

Μία θεά είναι η Ιφι και το ξέρει! Προσκυνούμε ταπεινά (την Ίφι φυσικά), για τους ανθρώπους της Ίφι τα θερμά μου συγχαρητήρια για τις φωτό της!

ΥΓ Συγχαρητήρια για το βιβλίο! Και στην 10000η χιλιάδα!!!!!!    



2:40 μ.μ.
Blogger Περαστικός είπε και ελάλησε...

Τα σέβη μου στην κυρία που ποζάρει.

Σου γράφω Κουρούνα και για ένα πρόβλημα που δεν ξέρω αν το έχω μόνο εγώ, αλλά η κεντρική σου σελίδα έπαψε εδώ και λίγες μέρες να εμφανίζεται "κανονικά", λείπουν τα λινκ, οι επιλογές, και όλα τα άλλα post και εμφανίζονται μόνο η πρώτη φωτό και η πρώτη παράγραφος αυτού του post και τίποτα άλλο. Σου το αναφέρω για την περίπτωση που υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα.    



3:03 μ.μ.
Blogger Μαύρος Γάτος είπε και ελάλησε...

Κούκλα η Ίφι!!!!

Και είμαι και εργένης τελευταίως...

Μήπως, λέω, μήπως, σας βρίσκεται το κινητό της;;;;

Σ;))))))))))))))))))))))    



5:50 μ.μ.
Blogger Mr.Folios είπε και ελάλησε...

@ Μαύρος Γάτος: Κατω τα χερια απο την κορη μου, λιγουρη προικοθηρα!    



12:55 μ.μ.
Blogger Dimitris Athanasiadis είπε και ελάλησε...

http://infinitecat.com/    



2:13 μ.μ.
Blogger Μαύρος Γάτος είπε και ελάλησε...

Μα έχω καλό σκοπό....

Σ;))))))))))))))))))))))))    



4:20 μ.μ.
Blogger Damsel in Stress είπε και ελάλησε...

Κουρούνα, κάθε βράδυ ... μεγάλο καταδίκι, τι να σου λέω τώρα.    



3:47 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Μου φαινεται πρωτης ταξεως για...τη γαλοτσα.    



5:10 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

τελικά ήταν ο μαύρος γάτος της θείας μας που μένει δίπλα.

ζωή σ' ελόγου μας.

σημ: για την ακρίβεια είχε γίνει ΔΥΟ μαύρα κομμάτια τα οποία χώριζε μια γιγαντιαία γλιτσερή κόκκινη μάζα.

Κανονικά πληρώνεις για να δεις τέτοια πράγματα. :)    



8:54 μ.μ.
Blogger Μαύρος Γάτος είπε και ελάλησε...

Ουφ ησύχασα Μ13 και νόμιζα πως ήμουν εγώ Σ:0)

Πάλι την σκαπούλαρα (για λίγο ακόμα)

Σ;)))    



4:15 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κάποτε ειχα κι εγώ μια τέτοια.Ειχα εκδηλώσει το θαυμασμό μου για μία παρόμοια γάτα και μετά από δυο μέρες μου έφεραν ένα ολόιδιο γατάκι μέσα σε ένα χαρτόκουτο.Αυτό που μου έχει μεινει από αυτην τη γάτα ήταν το πόσο ήσυχη ήταν και το πόσο ανοιχτογάλαζα μάτια είχε.
Μου τη θυμισε η γάτα του κύριου Φωλιου (ελπιζω να γραφω σωστα το ονομα!)    



11:53 μ.μ.
Blogger Ιφιμέδεια είπε και ελάλησε...

Βγαίνω από τη λήθη
για να χαιρετήσω την Ίφι-καταϊφι
την τρόπον τινά
συνονόματη.
Avete    



12:00 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

καταρχην τουτο το κειμενο δεν ειναι κειμενο αλλα φωτογραφιες!!!
δευτερον σαν συμβουλη: ωραια και η γατα αλλα...
τελος ξεκολλα...    



3:57 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Καθυστερημένα όπως πάντα:

An-lu: ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

Περαστικέ: Το πρόβλημα λύθηκε (νομίζω δηλαδή). Κάτι είχα ξεχάσει να βάλω στο html. Είμαι power-user όπως καταλαβαίνεις.

Μαύρε Γάτε: Αν μου μιλούσε ο κύριος Φώλιος ίσως μπορούσα να βοηθήσω στο προξενιό, αλλά μου το κρατάει ακόμα.

Στον Ανώνυμο με τη γαλότσα: άσε τις γάτες και πιάσε τις γυναίκες. Μπορεί να σου αρέσει περισσότερο.

Ιφιμέδεια: ΖΕΙΣ! ΣΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΤΣ!

Στον τελευταίο ανώνυμο: άσε με, βρε παιδάκι μου, κι εσύ. Το πρόσεξα ότι είναι φωτογραφίες κι όχι κείμενο, εγώ τις έβαλα!

ΥΓ
Όχι, δεν ξεκολλάω.    



7:40 μ.μ.
Blogger Ιφιμέδεια είπε και ελάλησε...

Και βέβαια ζω! Ζω και διατρέχω το χρόνο κλπ.π. (ήτοι και λοιπές παπαριές).

Έχτές έτρεξα κι αγόρασα το πόνημά σου Κουρούνα μου και είμαι πολύ χαρούμενη που έχω πρώτη έκδοση (γιέιιι) (με τι χαίρεται ο κόσμος!)

Θέλω να μας ενημερώσεις πότε θα γίνει βιβλιοπαρουσίαση. Θέλω και υπογραφή σου για να είναι πιο πολύτιμο το αντίτυπό μου!

Υ.Γ. Αν ήξερα ότι οι βλακείες που γράφω στα σχόλια θα κατέληγαν στη φλούδα ενός δεντρακίου μάλλον θα το ξανασκεφτόμουν πριν ξεσαλώσω.

Υ.Γ.2 Μπα, μάλλον όχι

Υ.Γ.3 Γράφε πότε πότε και στο blog    



4:20 μ.μ.
Blogger Λαμπρούκος είπε και ελάλησε...

Επιτέλους μπορώ και πάλι να διαβάσω το μπλόγκ (μα τι έπαθε τελευταία). Ούφ τα είπα και ξαλάφρωσα (καλά όχι ότι το χα και βάρος αλλά λέμε)!    



10:20 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

είναι η πρώτη μου φορά που είμαι σε blog και δεν καταλαβαίνω,γνωρίζεστε μεταξύ σας? είπα να δω τι γίνεται με το όλο σύστημα κ αποφάσισα να μπω εδώ γιατί στα άλλα λογομαχούσαν καιμάλωναν φαντάζομαι εσείς φιλαράκια έτσι? (δεν είμαι τόοοσο αφελής όσο δείχνω απλά δεν ξέρω πολλά για το blog)    



11:25 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ιφιμέδεια, οι βιβλιοπαρουσιάσεις μου έλειπαν! Θα σου υπογράψω (με σταυρό) το αντίτυπό σου ενώ θα σιγοπίνουμε καμιά παγωμένη σοκολάτα. Έρχεται η Μπακουριανή οσονούπω, ευκαιρία να σε γνωρίσω. Θ΄αρχίσω να ξαναγράφω στο μπλογκ όταν θα καταφέρω να φέρω λίγο στα ίσα της μια ενοχλητική δραστηριότητα που λέγεται "εργασία".

Λαμπρούκο, η εξαφάνιση του μπλογκ οφείλεται στην html-ική ασχετοσύνη μου. Κάπου κότσαρα ένα
< σπαν > παραπάνω (ή ένα < /σπαν > λιγότερο>) και έγινε η ζημιά. Πάντως έμαθα κάτι απ΄ αυτό. Διάβασα σε διάφορα μπλογκ ότι κατέβασα το μπλογκ μου για να μη χάσω τις πωλήσεις του βιβλίου. Ευκαιρίας δοθείσης, να πω σε όλους εκείνους που νομίζουν ότι όπου να΄ναι αγοράζω βίλα με τα έσοδα πως, ακόμα κι όλα τ΄αντίτυπα της Κουρούνας να πωληθούν, θα πάρω κάνα 500άρι ευρώ -κι αυτά στο τέλος του χρόνου. Στηθείτε όλη στην ουρά για δανεικά!

Hula-hup, με άλλους γνωρίζομαι, με άλλους όχι. Μέχρι, με την πρώτη ευκαιρία (όπως μας έχει διδάξει η παραμονή στην μπλογκόσφαιρα), ν΄ αρχίσουν οι κλωτσοπατινάδες μπορούμε να μιλάμε ευγενικά ο ένας στον άλλον.    



11:51 μ.μ.
Blogger Mr.Folios είπε και ελάλησε...

Κυρια Κουρουνα ευχαριστω για το μοναδικο αφιερωμα στην κορακλα μου (τι γκομενα!) παρολο που δε σας μιλαω.    



10:29 μ.μ.
Blogger Mirandolina είπε και ελάλησε...

Ένα περίεργο πράμμα: όποτε διαβάζω αυτό το ποστ, πάω και καθαρίζω την άμμο της Αζίζας...    



12:12 π.μ.
Blogger Ελπίδα είπε και ελάλησε...

Κουρούνα μου όταν μάθω το σύστημα θα σου χαρίσω φώτο του Έντουαρτ που έχει γράψει ιστορία. Δεν ζει πια. Ήταν όμως ίδιος μ' αυτόν και πιο όμορφος. Τον αγαπούσα πολύ και μου τον θύμησες έντονα με την φωτογραφία. Να είσαι καλά.    



10:48 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Very cool design! Useful information. Go on! http://www.blood-pressure-monitor-6.info/1990-infiniti-m30.html lexus is300 sportcross key removal how to get rid of cybersitter Low price vacation insurance http://www.new-bright-hummer-h2.info/Lexus-rx300-transmisison.html Free quit smoking software    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο