<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Κοχλίας απόδημος - Η επιστροφή



Ο σαλίγκαρος που εμφανίστηκε για πρώτη φορά κολλημένος στην οθόνη του υπολογιστή μου, μετακόμισε στα ηχεία, έγινε μπάλα ποδοσφαίρου για τις γάτες μου και στη συνέχεια εξαφανίστηκε χωρίς ν' αφήσει ίχνη, βρέθηκε χθες το βράδυ πάνω σε μία τσάντα μου. Ίσως σκέφτηκε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος να ταξιδέψει στον έξω κόσμο. Αναρωτιέμαι: να του κάνω έξωση ή να λανσάρω μόδα;

2:44 μ.μ.
Blogger Ιφιμέδεια είπε και ελάλησε...

Μόδα! Μόδα! Θα κοτσάρω και εγώ δυό τρεις που τριγυρνάνε στο μπαλκόνι μου και φύγαμε!
Από την άλλη αν προσπαθεί να φύγει, είναι όντως ευφυές το σχέδιό του και θα πρέπει να ανταμοιφθεί.

Παίζει και τρίτη εκδοχή, η μετεμψύχωση, αλλά ας μην υπεισέλθω καλύτερα...    



3:07 μ.μ.
Blogger Nancy είπε και ελάλησε...

ego pali leo na ton krathseis san pet!!ayto kai an tha einai moda!!Xoria to serial poy tha mporei an graftei pano toy!!"Oi peripeteies toy ligkaroy(apo to saligkaros nteee!!)"    



3:44 μ.μ.
Blogger JustAnotherGoneOff είπε και ελάλησε...

Καλά, έχω την απορία, τόσο καιρό πως τρέφεται, πως επιβιώνει, που χέζει;    



3:44 μ.μ.
Blogger Michael είπε και ελάλησε...

δεν φτιάχνεις, καλύτερα, μια τσάντα από μαρουλόφυλλα;-)    



4:00 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ιφιμέδεια, έχεις και συ, ε; Ζουν ανάμεσά μας!

Μελίνα, το σκέφτηκα, έχω δεθεί μαζί του άλλωστε, αλλά θα τον ξεπουπουλιάσουν οι γάτες.

JAGO, οι σαλίγκαροι είναι εκπληκτικά πλάσματα. Όταν βλέπουν τα σκούρα, φτιάχνουν μια μεμβράνη-πορτάκι στην είσοδο του κελύφους τους και μένουν κλεισμένοι μισοναρκωμένοι στο καβούκι τους μέχρι να κάνει ξαστεριά. Το πού χέζει ο δικός μου όταν μετακινείται μέσα στο σπίτι προτιμώ να μην το σκέφτομαι!

Διπλωματικέ Λαθρεπιβάτη, πολύ σε συμπάθησε το σαλιγκάρι μου γι' αυτό που έγραψες.    



6:11 μ.μ.
Blogger Fraoula είπε και ελάλησε...

Moda ki egw! Na ta anaparageis kai na ta poulas! Etsi kai 8a ginei moda afenos, afeterou 8a xesteis sto talaro, dioti 8a les oti exeis tis kaluteres ratses! Think about it!    



8:30 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Καλησπέρα αγαπητή μου κουρούνα, με το κίνδυνο να μου την πέσουνε... εε οι φιλόζωοι, προτείνω να τον κρατήσετε δια μελλοντικήν χρήση ξεύρετε τι επουλωτικές ιδιότητες μπορεί να σας/μας προσφέρει?    



8:31 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

και κυρίως αναπλαστικές(οχι οτι το έχουμε άμεσα ανάγκη αλλά λέμε τώρα)!!!    



8:54 μ.μ.
Blogger Lili είπε και ελάλησε...

ειχα καμια δεκαρια μικρη σε πηλινο κεσε του γιαουρτιου με μαρουλοφυλλα και σελοφαν απο πανω με τρυπουλες κρατημενο με λαστιχακι.
κανανε καμια 500 ρια αβγα( ερμαφροδιτα ειναι αν δεν το ξερατε)
καποια στιγμη το σελοφαν φαγωθηκε, τρυπησε-ποιος ξερει και ξαμολυθηκανε.
Το δωματιο γεμισε μικρα ασπρα αβγα- η ετσι νομιζα που κανανε κρατς κρατς οταν τα παταγες.
τελικα αποδειχτηκε οτι ηταν πολυ μικρα σαλλιγκαρακια που δεν ειχαν ζησει γιατι δεν ειχαν υγρασια.
Που να ξερω μωρο παιδι...


Παντως πολυ τα συμπαθω και δεν μπορω με τιποτα να τα φαω.
Κουρουνα κρατα το να το δωσω στην μικρη μου που για να βρουμε πλεον σαλλιγκαρια στην φυση-η χελωνες- κανουμε κρα.    



9:33 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Άφησε τον σε κανένα πάρκο. Στο Χολαργό ας πούμε, για να κάνει παρέα με τα δικά μου, που είναι ωραίοι τύποι κ κοινωνικότατοι    



10:31 μ.μ.
Blogger Lost είπε και ελάλησε...

o συγκεκριμένος σαλίγκαρος δεν είναι "ο" αλλά "η" και θέλει βόλτα, μέρα πού 'ναι (γιακ γιακ γιακ, στο μυαλό μου είναι σχεδόν σκουλήκι)    



3:03 π.μ.
Blogger Yellow Kid είπε και ελάλησε...

....ΚΡΑΚ!
....ουπς!    



10:44 π.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Φράουλα, κάτι σαν εκτροφή καθαρόαιμων ίππων, ε; Καλό ακούγεται. Και αριστοκρατικό!

Christie, σαλιγκάρια στο μίξερ; Μετά τη φραπελιά νομίζω πως δε θα δυσκολευτώ να το λανσάρω.

Lili, βρήκα κι εγώ έναν πολύ μικρούλη σ' ένα κουνουπίδι και τον έβαλα σε βαζάκι με μαρουλόφυλλο. Τον σκέπασα με μια χαρτοπετσέτα και, όπως ήταν αναμενόμενο, αγνοείται η τύχη του. Ελπίζω να τον ξετρυπώσουν κι αυτόν οι γάτες μου.

Zoi20, κι εσύ σαλιγκάρια; Μας έχουν ζώσει από παντού!

Lost, δίκιο έχεις. Δεν μπορεί παρά να είναι σαλιγκαρίνα αφού προτίμησε μια δερμάτινη τσάντα από ένα αθλητικό παπούτσι.

Yellow Kid, αυτό πόνεσε!    



3:40 μ.μ.
Blogger ou ming είπε και ελάλησε...

Ξέρω, κάποιος μου έδειχνε το φεγγάρι κι εγώ κοίταζα το δάχτυλο, αλλά αυτή η τσαντούλα μάς έχει ξεφύγει.    



6:00 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Λες να είναι ο Κεντέρης; :)    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο