<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tellas Zisto ή Ksisto;




ΑΝΑΝΕΩΣΗ:
Σοφότατη η παροιμία "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες". H ταλαιπωρία με την Tellas συνεχίζεται. Διαβάστε στον Τύπο Νυχτερινό.


ΑΝΑΝΕΩΣΗ Β΄ 4/6/2007: Κι άλλος που την πάτησε, στο μπλογκ Impressions.



Αναντίρρητα Ksisto (ο τόνος στο «i», αγαπητοί αναγνώστες).

Γιατί, προφανώς, η Tellas θεωρεί ότι καθόμαστε και το ξύνουμε όλη μέρα, κι άλλη δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε από το να στηνόμαστε με τις ώρες στο τηλέφωνο μπας και πετύχουμε κάποιον από τους συνεργάτες της προκειμένου να μάθουμε πότε θα λυθεί το πρόβλημά μας. Και, πιστέψτε με, πρέπει να έχεις την υπομονή κυνηγού που καραδοκεί στις λόχμες του Έβρου για να τη μπουμπουνίσει στην ανέμελα διερχόμενη μπεκάτσα, αν θες να βγάλεις γραμμή στην Tellas. Ο χρόνος αναμονής κυμαίνεται από μισή έως έξι (ναι, καλά διαβάσατε) ώρες. Με πλήρη συναίσθηση ότι κινδυνεύω να κερδίσω επάξια το χαρακτηρισμό του Αρχιμαλάκα, ομολογώ πως υπήρξε μέρα που, αφού πια είχα φτάσει σε κατάσταση όπου-να-‘ναι-γίνομαι-φονιάς, άφησα το τηλέφωνο έξι ώρες στην ανοιχτή ακρόαση μέχρι να ευαρεστηθεί να μου απαντήσει το Υπέρτατο Ον που όλοι γνωρίζουμε με την κοινή ονομασία Υπάλληλος Tellas.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Πριν από λίγο καιρό, η πρώην συγκάτοικος και νυν γειτόνισσά μου (τώρα μένει από πάνω μου) είχε την καταστροφική για την ψυχική μας υγεία ιδέα να ζητήσει διακοπή των υπηρεσιών τηλεφωνίας του OTE και να παραγγείλει για δύο διαφορετικά νούμερα το πακέτο Tellas Zisto (ένα για εκείνη, ένα για μένα –δε μας έφτανε, βλέπετε, ένα που θα το μοιραζόμασταν, θέλαμε η καθεμία το δικό της).

Μια αποφράδα μέρα, περιχαρής έπειτα από βδομάδες προσπάθειας να βγάλει γραμμή, ήρθε και μου ανακοίνωσε, «Νενικήκαμεν! Τους έπιασα και έκανα την παραγγελία».

Κάπου ψηλά άνοιξαν οι ουρανοί και το Συμπαντικό Χέρι μας έριξε ένα περιποιημένο φάσκελο, αλλά ήμαστε πολύ ευτυχισμένες με το κατόρθωμά μας για να το προσέξουμε.

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες και για τις δύο γραμμές, όχι γιατί δε θέλω να σας κουράσω, αλλά γιατί, αν το κάνω, κινδυνεύω να πέσω ξερή από εγκεφαλικό πάνω στο πληκτρολόγιό μου. Θα περιοριστώ στη μία γραμμή, αυτή που χρησιμοποιώ εγώ. Αρχικά μπορούσα να πάρω τηλέφωνο, αλλά δεν μπορούσαν να με πάρουν. Στο Ίντερνετ με adsl δεν μπορούσα να συνδεθώ, αλλά η πάντα φιλεύσπλαχνη Tellas μού παραχώρησε νούμερο ΕΠΑΚ για να σερφάρω με ταχύτητα ιστιοπλόου μια μέρα πλήρους άπνοιας. Αφού πέρασαν κάποιες μέρες με τηλεφωνήματα δεξιά-αριστερά, απειλές, κραυγές και ολολυγμούς από τη μεριά μου, τα προβλήματα αποκαταστάθηκαν. Αν εξαιρέσει κανείς το γεγονός ότι κάθε τόσο η σύνδεση στο Ίντερνετ χανόταν για κάνα δυο ώρες, όλα λειτουργούσαν ρολόι. Μέχρι που μια μέρα η σύνδεση χάθηκε και δεν επανήλθε σε μια-δυο ώρες (όλα αυτά σε διάστημα λιγότερο των δύο εβδομάδων από τη στιγμή που πρωτοάρχισε να λειτουργεί η γραμμή).

Ξανά μανά τηλέφωνα, ξανά μανά φωνές και κακό (από τη μεριά μου, γιατί οφείλω να ομολογήσω ότι οι υπάλληλοι της Tellas είναι ευγενέστατοι και οπαδοί της θεωρίας ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο –ασχέτως αν δεν το βρίσκει ποτέ). Αυτή τη φορά έμεινα τρεις μέρες χωρίς Ίντερνετ. Πάει στο διάολο, η βλάβη διορθώθηκε.

Πέρασαν δύο εβδομάδες, κατά τη διάρκεια της οποίας απολάμβανα πανευτυχής τις χάρες της adsl σύνδεσης. Μέχρι που φτάσαμε στο πρωινό της 17ης Μαΐου. Και το Ίντερνετ έπεσε. Όχι απλώς έπεσε, γκρεμοτσακίστηκε. Και δεν επανήλθε ούτε σε μια, ούτε σε δυο, ούτε σε τρεις, ούτε σε είκοσι τρεις ώρες. Και δεν είχε επανέλθει ούτε σήμερα το πρωί, πέμπτη κατά σειρά μέρα.

Πήρα στις Βλάβες (στο 1212) την πρώτη μέρα και μου είπαν ότι το πρόβλημα θα αποκατασταθεί το "συντομότερο δυνατόν". Πήρα στις Βλάβες τη δεύτερη μέρα και με πληροφόρησαν ότι δεν έπρεπε να απευθυνθώ στις Βλάβες, αλλά στο τηλέφωνο 8015000365, το οποίο είναι σχετικό με τις συνδέσεις Ίντερνετ. Όταν ρώτησα γιατί δεν μου το είπαν αυτό την προηγούμενη μέρα, μου απάντησαν "κακώς δεν σας το είπαν". Πήρα στο 8015000365 και μου είπαν ότι το πρόβλημα θα αποκατασταθεί "το συντομότερο δυνατόν". Όπως φαίνεται, στην Tellas μετράνε τις μέρες με τον ίδιο τρόπο που τις μετράει ο Δημιουργός.

Άφησα να περάσει το σαββατοκύριακο.

Πήρα σήμερα ξανά και μου είπαν ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί "το συντομότερο δυνατόν", αφού πρώτα ο υπάλληλος με ρώτησε με ύφος ξέρω-ότι-απευθύνομαι-σε-κρετίνα πώς κατάλαβα ότι το μόντεμ δεν λειτουργεί. Σκέφτηκα να του πω ότι του έβαλα κωλοδάχτυλο και δεν ανταποκρίθηκε, αλλά έδωσα τόπο στην οργή και του απάντησα ότι δεν ανάβουν τα λαμπάκια του (αντίθετα από τα δικά μου, που είναι ένα βήμα πριν το ολοκληρωτικό κάψιμο). Φυσικά, απάντηση για το πότε θα λειτουργήσει η γραμμή δεν πήρα. Άρχισα, λοιπόν, να ωρύομαι, να απειλώ (έχω γίνει πολύ καλή σ' αυτό από τότε που μπλέξαμε με την Tellas),πληροφόρησα τον υπάλληλο ότι σκοπεύω να κινηθώ νομικά και του ζήτησα ένα νούμερο φαξ για να γνωστοποιήσω επίσημα στην εταιρεία τις προθέσεις μου.

Σήμερα, ώρα 4 και κάτι το απόγευμα, και ενώ έγραφα αυτό το ποστ, αποκαταστάθηκε η βλάβη. Σύμπτωση; Δε νομίζω. Απλώς αποδεικνύεται περίτρανα η θεωρία πως σ' αυτή τη χώρα μόνο όταν φέρεσαι γαϊδουρινά γίνεται η δουλειά σου.

Ετικέτες

5:15 μ.μ.
Blogger Sourotiri είπε και ελάλησε...

http://katageliess.blogspot.com/2007/05/k-forthnet.html

Τσεκαρε και αυτο εδω...    



6:15 μ.μ.
Blogger Jane E. είπε και ελάλησε...

Κοίταξε να δεις εγώ θα τους δικαιολογούσα, σκέφτεσαι τώρα να χτυπάν τηλέφωνα μες σε μια μυρμηγκοφωλιά... ώσπου να φτάσει το μυρμήγκι στο τηλέφωνο έχεις προλάβει να το θεοποιήσεις, life of brian εντελώς..    



7:45 μ.μ.
Blogger λολιτα είπε και ελάλησε...

Να σαι καλά ρε κουρουνίτσα που μας κάνεις να γελάμε ώρες-ώρες αλλα πίστεψε με υπάρχουν και χειρότερα....

φιλάκια το λολιτάκι σας    



8:51 μ.μ.
Blogger Oneiros είπε και ελάλησε...

Χαρά στο κουράγιο σου, Γιάννα μου. Εγώ ταλαιπωρούμαι έτσι από τη Forthnet εδώ και 2 μήνες, και κοντεύω να κάψω φλάντζα, αλλά τουλάχιστον μόνο 30'-1 ώρα κατά μέσο όρο *μόνο* περιμένω στα τηλέφωνα. Ο εμπαιγμός κάποιων ISP's δεν έχει όρια, και το χειρότερο είναι ότι έτσι στέλνουν κόσμο πίσω στον ΟΤΕ. Μήπως είναι καιρός ν' αρχίσουμε τις συλλογικές αγωγές;    



9:43 μ.μ.
Blogger november είπε και ελάλησε...

Υπάρχει ένας πολύ χρήσιμος φορέας που λέγεται Συνήγορος του Καταναλωτή. Τον βρίσκετε στο www.synigoroskatanaloti.gr/ και στο 210 6460814. Δουλειά του -και την κάνει πολύ καλά, εξακριβωμένο- είναι να παρεμβαίνει ενάντια σε εκείνους που μας θεωρούν ηλίθιους, αφελείς και εξαρτώμενους από τις υπηρεσίες τους. Στη Θεσσαλονίκη κατόπιν καταγγελιών καταναλωτών κινήθηκε διαδικασία για τις τεράστιες καθυστερήσεις στη σύνδεση του Φυσικού Αερίου.

Αυτά, smoochies    



10:30 μ.μ.
Blogger Oneiros είπε και ελάλησε...

Καλός ο Συνήγορος και οι καταναλωτικές οργανώσεις για να τραβάνε αυτάκια, αλλά μερικές φορές χρειάζεται να τραβήξεις αίμα. Και ο μοναδικός τρόπος να το κάνεις αυτό σε εταιρείες είναι να τις πας στα δικαστήρια.    



11:49 μ.μ.
Blogger ANDREAS KATSIKOUDIS είπε και ελάλησε...

Είδες κι εγώ τι τράβηξα... Όλα όμως εδώ πληρώνονται! Και καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα...Δεν θα μπει κάποια σοβαρή εταιρία στο παιχνίδι να μαζέψει όλο τον κόσμο;;;    



11:39 π.μ.
Blogger the ibt είπε και ελάλησε...

Οι ISP στην Ελλάδα είναι γνωστό ότι είναι για τα μπάζα. Αλλά αυτά τα κακόμοιρα τα παιδάκια που δουλεύουν στα τηλέφωνα -πιστέψτε με- δεν φταίνε σε τίποτα, ούτε για τα προβλήματα, ούτε για την αναμονή, ούτε για το "συντομότερο δυνατόν" κι όμως τα ακούνε για όλους.

(Με έπιασε το συναδελφικό τώρα...)    



11:46 π.μ.
Blogger javapapo είπε και ελάλησε...

απο όλους τους διαθέσιμους εναλλακτικούς..by far η Tellas εχει το χειρότερο όνομα! Δεν ήξερες δεν ρώταγες;    



3:19 μ.μ.
Blogger Oneiros είπε και ελάλησε...

Πάρη, με βάση την πρόσφατη εμπειρία μου, υποπτεύομαι ότι η Forthnet πάει για ..δυναμική προσπέραση της Tellas. Λεπτομέρειες όταν βρω χρόνο και κουράγιο να κάτσω να τα γράψω...    



3:23 μ.μ.
Blogger aniaris είπε και ελάλησε...

και δεν πληρώνουν και καλά. Φτου τους!    



3:36 μ.μ.
Blogger An-Lu είπε και ελάλησε...

Και μη χειρότερα κουρουνίτσα μου...τι τα θελες τα μυρμηγκάκια...αφού είναι χαζά τα καϋμένα ;-)    



4:13 μ.μ.
Blogger Georgios Kasselakis είπε και ελάλησε...

Κουράγιο κουρούνα,
http://forthnetcircus.blogspot.com    



5:46 μ.μ.
Blogger Rodia είπε και ελάλησε...

στο Ελλαντάν
μας πηντάν' μας πηντάν'
είμαστε ΒΑΝ
αν και χτυπάμε τη καμπάν'

Vivodi    



6:29 μ.μ.
Blogger Pan είπε και ελάλησε...

Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση ή βγήκε το Συμπαντικό Χέρι στην γύρα, αλλά μόλις διάβασα το κείμενο τηλεφώνησε μια τσαπερδόνα από την Tellas και με ύφος χιλίων καρδιναλίων με πληροφόρησε ότι 'έχουμε μια υπηρεσία ειδικά για εσάς, να μην πληρώνετε επιτέλους πάγιο στον ΟΤΕ'.    



10:21 μ.μ.
Blogger Error είπε και ελάλησε...

Αγαπημένη μου, ομοιοπαθής πρόσφατα, κατέληξα να έχω μάθει τα μικρά ονόματα όλων των τεχνικών υπαλλήλων στην Forthnet [η δική μου κόλαση]. Κάποια στιγμή δε, στο τηλέφωνο μου απάντησε μία του παν ασχέτου από την reception [αφού 'όλοι οι τεχνικοί είναι απασχολημένοι' ως είπε!].
Επίσης έπειτα από ένα τηλεφωνικό Camel Trophy καταλήξαμε [μαζί με τους τεχνικούς -on line πάντα αυτοί] ότι από την 'αποθήκη΄[οι...others!] μου έστειλαν λάθος εξοπλισμό!!!!.
Και το καλύτερο;
[Oh yes! έχει και καλύτερο!!!],
για κάθε απορία σε παραπέμπουν στο 13831, όπου μια φωνή -καθόλου χαριτωμένη έπειτα από την χιλιοστή φορά- ανακοινώνει οτι "αυτή τη στιγμή όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες, παρακαλώ καλέστε αργότερα" [ΓΚΝΤΟΥΠ!!!!]*
*όπου 'γκντούπ' = στο κλείνει κατάμουτρα [οκ, είπε 'παρακαλώ'!].
και αυτό φυσικά συμβαίνει 24 ώρες συνέχεια, 7 ημέρες την εβδομάδα!
Διότι τους κάλεσα σε κάθε πιθανή ώρα και στιγμή ενός γήινου 24ώρου, αλλά η απάντηση ήταν σταθερά: "αυτή τη στιγμή όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες, παρακαλώ καλέστε αργότερα" [ΓΚΝΤΟΥΠ!!!!].
Σε απελπισμένο Mafalda mode έστρεψα το βλέμμα μου στο Σύμπαν και αναρωτήθηκα 'πόσοι Έλληνες μπορεί να έχουν ένα -όποιο πρόβλημα στις 06:00 το πρωί, έστω στις 07:00... και έλαβα την απάντηση ΚΑΙ από το Σύμπαν: "αυτή τη στιγμή όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες, παρακαλώ καλέστε αργότερα" [ΓΚΝΤΟΥΠ!!!!]
Fuck you Paulo Coelho!!!    



12:21 π.μ.
Blogger Oneiros είπε και ελάλησε...

http://forthnetcircus.blogspot.com

..we are not alone!
Άνευ πλάκας, πάντως, ο εμπαιγμός της Forthnet με τις συνδέσεις με Κάιρο και τα γειώματα των γραμμών, τα ψέματα και την παραπλανητική τεκμηρίωση των υπηρεσιών πρέπει να απαντηθεί με συλλογικές αγωγές κάποια στιγμή.    



5:39 μ.μ.
Blogger 0comments είπε και ελάλησε...

Βρε δεν είμαστε για γρήγορα πράματα. Πάει και τελείωσε.
Χαλαράάά!!
(Να μη σε πέρναν κι ένα σωρό παράδες, καλά θα ήταν)

Αλήθεια τους είπες πόσοι διαβάζουν το μπλογκ σου;

ΦΙΛΙΑ    



10:19 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Εγώ πλέον αποκαλώ την εταιρία Gellas. Μία συμβουλή, εάν παρουσιαστεί ξανά πρόβλημα με τη γραμμή σου, κάλεσε τις πωλήσεις και ζήτα να σου στείλουνε "τεχνικό", κόστος επίσκεψης 35 ευρώ, μπαίνουνε solo μέσα λέγεται συτό= !!! Μόλις λοιπόν τους πεις, στείλτε μου έναν τεχνικό γιατί έχω το χχχ πρόβλημα, σκοτώνονται οι "πωλήσεις" να σε συνδέσουνε με το τεχνικό τμήμα για να σε εξυπηρετήσουνε. Το δοκίμασα 2 φορές και έπιασε.    



2:08 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

και η vivodi τα ίδια χάλια έχει... το μόνο καλό είναι ότι με τόσο ανταγωνισμό που κάνουν όλοι αυτοι στον ΟΤΕ φτηνηναν τα τηλέφωνα και το ιντερνετ. Αλλά απο υπομονή άλλο τίποτα...    



2:21 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Αν μπειτε στο φορουμ του adsl.gr α δειτε οτι ολοι οι εναλλακτικοι παροχοι ειναι φρικαλεοι με πρωταγωνιστες την ον, βιβοντι και καπως καλυτερη την forthnet. Τελικα η δικια σας εμπειρια τι λεει? Σκεφρομουν να παρω το 2play για να γλυτωσω απο το παγιο και την χρονοχρεωση του κλεφτη οτε αλλα φοβαμαι μηπως αποκτησω προβληματα που δεν εχω...Τι λετε? Ποια η δικια σας εμπειρια απο τους IP για adsl η/και τηλεφωνια?    



10:19 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Μόνο ο ΟΤΕ παρέχει υπηρεσίες ποιότητος, τουλάχιστον όσο είναι δημόσιος, όταν ιδιωτικοποιηθεί δεν ξέρουμε τι θα γίνει.    



3:41 μ.μ.
Blogger Τυπος Νυχτερινος είπε και ελάλησε...

Φυσικά και μόνο ο ΟΤΕ παρέχει υπηρεσίες ποιότητας και αξιοπιστίας.

Τρανό παράδειγμα:

Στις αρχές Οκτωβρίου 2006, κάνουμε απο το γραφείο στο οποίο εργάζομαι, αίτηση για το πακέτο Κόνεξ του ΟΤΕ.
Αφού μιλώ εγώ προσωπικά με τον αρμόδιο υπάλληλο του ΟΤΕ ο οποίος αφού ελέγχει κατά πόσο υπήρχε διαθέσιμη dsl για την περιοχή και με βεβαιώνει πως υπάρχει, προχωρούμε στην αίτηση και με ενημερώνει πως σε είκοσι το πολύ εργάσιμες ημέρες θα έχω παραλάβει τον εξοπλισμό και θα πρέπει να τους καλέσω μόλις τον παραλάβω για να ενεργοποιήσουμε τη γραμμή.

Οι 20 εργάσιμες μεταφράζονται σε Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο, Ιανουάριο.
Τέσσερις ολόκληρους μήνες μετά λοιπόν, κι αφού είχα βαρεθεί να τηλεφωνώ κάθε τόσο και να μου λένε πως "ναι, έχει προκύψει μια μικρή καθυστέρηση, αλλά θα σας εξυπηρετήσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται", ένα πρωί παραλαμβάνω έκπληκτη τον εξοπλισμό του πακέτου Κόνεξ.

Όλο χαρά (η αφελής), σετάρω το μόντεμ αφού παραλαμβάνω τους σχετικούς κωδικούς ενεργοποίησής του, αλλά διαπιστώνω σύντομα πως η γραμμή ΔΕΝ λειτουργεί.

Τηλεφωνώ ξανά στο αρμόδιο τμήμα του ΟΤΕ όπου ο υπάλληλος αφού ακούει τα καθέκαστα μου λεει έκπληκτος το εξής: -Μα σας στείλαμε εξοπλισμό εμείς; Πώς γίνεται αυτό; Αφού στην περιοχή σας ΔΕΝ υπάρχει για την ώρα διαθεσιμότητα για την dsl!!!

Στα πρόθυρα εγκεφαλικού πλέον του εξηγώ πως τέσσερις μήνες νωρίτερα οι ίδιοι με είχαν βεβαιώσει πως υπήρχε διαθεσιμότητα στην περιοχή μου.

Ο πάντα έκπληκτος υπάλληλος μου λεει πως επουδενί υπάρχει διαθεσιμότητα, και πως ίσως να υπάρξει στους επόμενους δυο μήνες.

Λυπήθηκε δε πάρα πολύ όταν τον ενημέρωσα πως δεν σκοπεύουμε να περιμένουμε λεπτό παραπάνω και του ζήτησα να διαγράψει άμεσα την αίτησή μας.

Το δε μόντεμ του πακέτου Κόνεξ μας ζητήθηκε να το επιστρέψουμε οι ίδιοι στο κοντινό κατάστημα του ΟΤΕ.
Περιττό να σας πω ότι ακόμη περιμένουν να το παραλάβουν.

Σε τέσσερις πέντε μήνες ίσως τους το στείλουμε. Για την ώρα λυπούμαστε, αλλά δεν έχουμε διαθεσιμότητα...    



3:44 μ.μ.
Blogger Τυπος Νυχτερινος είπε και ελάλησε...

By the way ρίξτε μια ματιά στο σημερινό ποστάκι του http://katageliess.blogspot.com/


Κάθε τι έχει το όριό του, και τα όρια της δικής μου υπομονής εξαντλήθηκαν πλέον...    



4:01 μ.μ.
Blogger spiretos72 είπε και ελάλησε...

Εγώ πάντως αποφάσισα να φύγω από Τελλας. Με κούρασε το να με περνανε για μαλακα    



4:06 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Και ο Τύπος Νυχτερινός την ίδια απόφαση πήρα. Θα τα γράψει, υποθέτω, κάποια στιγμή.    



10:18 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Καλημέρα από την εφημερίδα ΑΜΑΡΥΣΙΑ στο Μαρούσι. Το Ksisto είναι ονειρεμένο κείμενο! Απόλυτα ομοιοπαθής κι εγώ, βρίσκομαι ήδη σε πολύ προχωρημένη φάση κατάθεσης αγωγής, αφενός, αλλά και δημιουργίας ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ, αφετέρου. Καλή η "πλάκα" και τα έξυπνα σχόλια, αλλά ΑΥΤΟ θέλουν οι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ που μας κουμαντάρουν!
Λοιπόν, όποιος ενδιαφέρεται να συμμετάσχει σε ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (χωρίς αυτό να αποκλείει και την προσωπική αγωγή, εφόσον τα αποδεικτικά στοιχεία είναι επαρκή), ας στείλει τα στοιχεία του στο mail μου: fotiadis@amarysia.gr
Εννοείται ότι θα κρατηθούν ΑΠΟΛΥΤΩΣ απόρρητα και δεν θα γίνει καμία κίνηση χωρίς προηγούμενη συνάντηση (την ονειρεύομαι ομαδική...), όπου και θα συναποφασίσουμε για τις κινήσεις μας. ΄Εχουμε μαζί μας:
1. Συνήγορο του Καταναλωτή (ικανότατοι)
2. Νέο ΙΝΚΑ (χρησιμότατοι)
3. Βουλευτή Φώτη Κουβέλη (καταθέσαμε ήδη ερώτηση στους 2 "αρμόδιους" υπουργούς)
4. Την μαγκιά μας και τον τσαμπουκά μας!
Μην τους αφήσουμε να μας κοροιδεύουν, χωρίς τιμωρία! ΄Ολοι μαζί, για να μην την πατήσουν κι άλλοι αθώοι!
Φιλάκια Χρήστος    



12:35 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Εχοντας την "ευτυχία" να γνωρίσουμε στο παρελθόν την χαρά του Τελλάς Ζήστο που αποδείχτηκε τελικά Τελλάς Χέστο τους κάνουμε δώρο το νέο logo και το νέο μουσικό θέμα για την αναμονή.

Ενα δώρο για τις Υψηλού επιπέδου (χώμα, κάτω) υπηρεσίες, τα σκ@τ@ που μας έδωσαν για τα χρήματα που ένας εξ ημών κάποτε πλήρωσε!

Let's go guys,
let's go break some Wind!

(Παίδες, ας κλάσομεν)    



1:54 μ.μ.
Blogger Michail Georgakis είπε και ελάλησε...

Έχω ζητήσει το ADSL in a box της forthnet από 25 Οκτωβρίου. Ελπίζω να μην ζήσω τα ίδια με εσάς. Αν πάντως συμβεί κάτι τέτοιο μάλλον θα ενωθώ με τους λοιπούς αγανακτισμένους για κάποια ομαδική αγωγή...

www.civilization2007.blogspot.com    



9:10 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Είναι κανένας τελικά ευχαριστημένος από κάποια εταιρία γιά νά τόν ακολουθήσουμε οι υπόλοιποι ;    



5:53 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ακριβώς τα ίδια τραβάω και εγω απο το 2006 έως το 2008!!!!!
Μετα απο διάστημα 10 μηνών απο την ημερομηνία αίτησεως μου, πήρα επιτελους το πολυπόθητο πακετο DSL/ZISTO και αυτό ύστερα απο ατελείωτες ωρες αναμονής στο τηλέφωνο! Εως τότε χρεωνόμουν κανονικά τα πάγια και το ποσο εχει φτάσει 600 ευρώ!!! Ζήτησα πιστωτικό τιμολόγιο στον λογαριασμό μου (για υπηρεσίες που ποτε δεν ειχα) και μου έλεγαν ακριβως τα ιδια & φυσικά με χρεώνουν κανονικα ακομα!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!!!!!    



5:57 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Για ποιο λόγο να πηρώσω οταν με εχουν αφησει 10 μήνες χωρις Internet (με αποτελεσμα να χασω σημαντικες δουλειες) Δεν πληρωνω μια!!!    



12:08 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Σε κάποια στιγμή της σύντομης ζωής, αποφάσισα να αφήσω το αργό ίντερνετ (768/192) για κάτι πιο γρήγορο. Ευτυχώς, Ε Υ Τ Υ Χ Ω Σ, που πρώτα έπεσα στα blog σας, και δεν έπεσα στα νύχια των εταιριών! Διότι το φόνο, ή τουλάχιστον ποινικό αδίκημα σε βάρος υπαλλήλου που με νομίζει για μ@λ@κ@, θα το είχα κάνει.    



12:36 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ιδρύθηκε επιτέλους "Ενωση Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών"!!!
Αποτελείται αποκλειστικά από παθόντες και παρέχει δωρεάν συνδρομή στα μέλη της.
Πληροφορίες στα τηλ. 210-3315993-4.
Οχι μόνο έξυπνα σχόλια, αλλά και λίγη δράση!

Χρήστος-Μαρούσι    



1:38 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

το μονο που εχω να πω εγω ειναι γ... τη μ... τους μαλακες στη τελλας.με εχουν κανει τα νευρα τσιτα τα μ...μενα εδω και 6 μηνες!εδω και 6 μηνες προσπαθουν να μου κανουν μεταβιβαση της γραμμης απο τον οτε..και το πιο ωραιο ειναι οτι μου στελνουν και λογαριασμο!!!!θα ηθελα πολυ να ξερω τι στο πουτσο κανουν οι εκπροσωποι τους οταν καλουμε στις γραμμες εξυπηρετησης τους και θελουν 1 ωρα τουλαχιστο να μας απαντησουν.....ΠΑΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΤΕΛΛΑΣ...ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!    



11:09 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

ote kai pali ote.
me 22 europoula exeis mia 8ara kampana.
den trexei kai tipote an then exeis 24.
exeis omos ote.    



6:05 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

xilia efxristo pedia me glitosate apo pola pathi ap oti diavasa.avrio proi tha pigena se katastima tis tellas na kano simvoleo fevgontas apo ton ote,ala anavalete mexri na akouso kapion pou na ine efxaristimenos apo tous ipolipous paroxous plin ote.krima pantos giati exo varethi na plirono ton klefti ton ote.kai ena geniko sxolio afora oles tis DEKO, den glitonoume apo aftous teliose opos kai na to kanoume afta pou theloun mas ta pernoun.aftoi ine i ellada mas mas katantise na ntrepomaste na leme imaste ellines mpravo tous.............    



6:08 μ.μ.
Blogger Mousikoulis είπε και ελάλησε...

Σε κατανοώ απόλυτα! Είναι ανεπίτρεπτο! Είμαι ένα βήμα πριν την καταγγελία και εγώ με την Tellas. Καμαρώστε το χάλι τους(για μία ακόμη φορά!)

http://mousikoulis.blogspot.com/2009/01/tellas.html    



1:58 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

To be a good charitable being is to from a philanthropic of openness to the in the seventh heaven, an cleverness to trust undeterminable things beyond your own pilot, that can front you to be shattered in unequivocally exceptionally circumstances on which you were not to blame. That says something remarkably important relating to the get of the honest life: that it is based on a corporation in the up in the air and on a willingness to be exposed; it's based on being more like a weed than like a jewel, something rather dainty, but whose mere special attractiveness is inseparable from that fragility.    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο