<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Τεστ δυσανεξίας

Οι αναζητήσεις των ανθρώπων που καταλήγουν στο μπλογκ μου μόνο και μόνο επειδή έστριψαν σε λάθος γωνία με συνάρπαζαν πάντα. Ακολουθεί δείγμα. Εδώ που τα λέμε, κι εγώ έχω αναρωτηθεί πόσο μπορεί ν΄ ανοίξει μια κωλοτρυπίδα. Έχω δει στο Δίκτυο τόσο απίστευτα πράγματα ώστε δε μου προξενεί πια καμία απορία η ρήση "Μέγας είσαι, Κύριε, και θαυμαστά τα έργα Σου".

10:20 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι η πιο παράξενη λίστα αναζητήσεων που έχω δει. :) Το ξέρεις μέχρι τώρα αν έψαχνε κανείς "πόσο μπορεί ν΄ ανοίξει μια κωλοτρυπίδα" θα σε έβρισκε τελευταία στην πρώτη σελίδα; Λέω "μέχρι τώρα" γιατί έχουμε ήδη επαναλάβει αυτή τη φράση δύο φορές στη σελίδα σου κι αυτό σημαίνει ότι θ' ανέβεις ψηλότερα στη θέση των αποτελεσμάτων. :)    



12:02 π.μ.
Blogger marl(t) είπε και ελάλησε...

κάλτσες, γιατροί, ανήλικες...οι δικοί σου επισκέπτες είναι όντως ευφάνταστοι. Οι δικοί μου πάλι όχι και τόσο. Το highlight της ημέρας ήταν το "audi μαλακία βλακεία"...    



1:12 π.μ.
Blogger Rodia είπε και ελάλησε...

ΑΑχαχαχαχαχαχα!!! Καμιά φορά το ψάχνω στο blogometro και η τοπ αναζήτηση είναι η λέξη ΠΟΥΤΑΝΑ. Στην πασάρω να μοιραζόμαστε τη... δόξα!:-)))    



2:13 π.μ.
Blogger χλωροφύλλη είπε και ελάλησε...

"γαμήσι γιατρός με κάλτσα"
Κορυφαίο!!!    



11:53 π.μ.
Blogger thas είπε και ελάλησε...

Είσαι η ερωτικότερη αναζήτηση, πάει και τελείωσε. :-)

(Εμένα όλο κάτι "Στέλιος Ράμφος" μου έρχονται)    



1:47 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

πςςςςςς έσκισες...!    



2:53 μ.μ.
Blogger λολιτα είπε και ελάλησε...

ως γνωστον κουρουνα εισαι η κατεξοχην ειδημων για το πως ανοιγει μια κωλοτρυπιδα...χαχαχα    



4:10 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

music gia alvanous ειναι σουρεαλισμος. ... και το οτι επιλεγει greeklish ellinika... υπεροχος!    



7:18 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

egw eixw μπυρα για μαυρισμα kai μέλι ξύλινο (!), plaka mou kaneis twra?    



8:26 π.μ.
Blogger 0comments είπε και ελάλησε...

Εγώ πάλι δεν τα καταλαβαίνω αυτά.
Μ ασε τι κόσμο ζούμε, τ έλος πάντων;    



6:23 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

xaxaxaxa να εισαι καλα βρε κουρουνα, ημουν πολυ χάλια και μου εφτιαξες το κεφιιιι.χαχαχα    



3:59 μ.μ.
Blogger the ibt είπε και ελάλησε...

Το χρυσό πάει στο γιατρό με τις κάλτσες και το ασημένιο στη μουσική γραμμένη ειδικά για το αλβανικό φύλο! Εγώ σήμερα έχω σε "foot torture", "strap on" και "ΓΑΜΟΣ ΖΗΝΑΣ".

Και στα δικά σας.    



4:02 μ.μ.
Blogger the ibt είπε και ελάλησε...

Άσχετο αλλά το τεστ δυσανεξίας το έκανε φίλη κι από τότε έχουμε βρει μεγάλο μπελά: Τα γκαρσόνια όλων των εστιατορίων φτύνουν στα φαγητά μας διότι η λεγάμενη κάνει να παραγγείλει 4 ώρες και τους ζητάει να αφαιρέσουν το αλάτι, το λάδι και τα άλλα 300 συστατικά στα οποία είναι "δυσανεκτική" από το φαγητό.    



1:43 μ.μ.
Blogger ΔΗΜΗΤΡΗΣ είπε και ελάλησε...

ΟΝΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΥΣΑΝΕΞΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟ 2006 ΗΜΟΥΝ 124 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ 92 ΚΙΛΑ ΜΕ 1,90 ΥΨΟΣ.ΕΚΑΝΑ ΤΟΤΕ ΤΕΣΤ ΔΥΣΑΝΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑ ΔΥΣΑΝΕΚΤΙΚΟΣ ΣΕ 15 ΤΡΟΦΕΣ ΤΙΣ ΕΒΓΑΛΑ ΤΙΣ ΤΡΟΦΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΠΛΟΚΑΡΕ Ο ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΜΟΥ.ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ TRIOOLE@YAHOO.GR    



5:10 μ.μ.
Blogger Unknown είπε και ελάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.    



5:16 μ.μ.
Blogger Unknown είπε και ελάλησε...

Φίλε Δημήτρη κ εγώ έκανα ένα τέστ τροφικής δυσανεξίας και συγκεκριμένα το Smartest. Με βοήθησε στο να χάσω ορισμένα κιλά αλλά ΚΥΡΙΩΣ να ξεπεράσω τα προβλήματα με το στομάχι μου. Δεσ το εδώ Smartest.gr    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο