<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Πάρε πέντε!

Η ιστορία έχει ως εξής: λαμβάνω στο e-mail μου μια πρόσκληση από κάποιον για κάτι που λέγεται Hi5. Ως γνήσιο ορνίθι συμπληρώνω τα στοιχεία που μου ζητάνε, πατάω ό,τι βλέπω μπροστά μου και βρίσκομαι να έχω σπαμάρει όλη την ατζέντα του gmail μου. Μια χάρη ζητώ από γνωστούς και αγνώστους του γραμματοκιβωτίου μου: όχι όλοι μαζί τις φάπες -είμαι και κάποιας ηλικίας.


Ιδού οι πρώτες αντιδράσεις:

1. Σακης (ο Φώλιος, ποιος άλλος;): ti xaza mou stelneis?

2. Σακης (ο ίδιος): phres narkwtika pali?

3. Βαγγέλης (να μη σας νοιάζει ποιος Βαγγέλης): Ti ein'toyto?

4. Δε λέω ποιος για να μην τον εκθέσω: Ti einai ayto re zwon?

5. Δε λέω ποια για να μην την εκθέσω: Ό,τι μαλακία βρεις τη στέλνεις!!!


Βέβαια, υπήρξαν και κάποιοι που δέχτηκαν την πρόσκλησή μου χωρίς φάσκελα. Τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη (Πού πάτε, ρε παιδιά; Είναι πονηροί οι καιροί, ρε παιδιά!).

Μου αφιερώνω το παρακάτω τραγουδάκι από τις Hi5 (του διανοητικού επιπέδου μου δηλωτικό).

1:07 μ.μ.
Blogger ΠΑΥΛΟΣ είπε και ελάλησε...

Άσε δεν είσαι και η μόνη που την έπαθες!    



1:12 μ.μ.
Blogger alex είπε και ελάλησε...

Την πάτησα και εγώ :(    



1:47 μ.μ.
Blogger Πάνος είπε και ελάλησε...

Ε καλά, συμβαίνουν αυτά, μη το παίρνεις επιπόνου...

:-)

Εκτός απ' το δικό σου hey μου ήρθε και της alex - αναρωτιέμαι πόσα ακόμα hey έχω να λαμβάνω...    



2:44 μ.μ.
Blogger An-Lu είπε και ελάλησε...

Ακόμα στο Hi5 είσαι; Τώρα ήρθε το Facebook γλυκό μου μαυροπούλι!    



4:09 μ.μ.
Blogger tsalimi είπε και ελάλησε...

Δηλαδή δεν είναι κάτι που ξεκίνησες εσύ;
Καλά που δεν μπόρεσα να συνδεθώ αφού δεν είχα λογαριασμό hotmail.    



6:07 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

ειχα την ατυχια να ανοιξω πριν χρονια εναν hi5 λογαριασμο και εχω βαρεθει να μαζευω προσκλησεις πλεον    



4:17 π.μ.
Blogger Old Boy είπε και ελάλησε...

Ενδιαφέρουσα εμπειρία. Είχα μια ολόιδια σήμερα. Τελευταία φορά που εμπιστεύομαι πτηνό.    



12:15 π.μ.
Blogger x-ray είπε και ελάλησε...

Hey kourouna ;)
Μόλις το έπαθα. Είμαστε φίλες δηλαδή;
Για πάρε hi5! ;)    



11:07 μ.μ.
Blogger vangelakas είπε και ελάλησε...

χαχαχα!

Εγώ ήμουν ο πιό ευγενής!    



12:23 π.μ.
Blogger Ιφιμέδεια είπε και ελάλησε...

Πωπω τι πήγα να πάθω!!! Κι αισθανόμουνα τύψεις που δεν μπόρεσα να γραφτώ κι εγώ καθότι ο υπολογιστής στο σπίτι μου είναι πιό αργός κι από τον εγκέφαλο του Λιακόπουλου.

Ουφ. Τέλος οι τύψεις. Ευτυχώς που δεν τα πατήσαμε!    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο