<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe", messageHandlersFilter: gapi.iframes.CROSS_ORIGIN_IFRAMES_FILTER, messageHandlers: { 'blogger-ping': function() {} } }); } }); </script>

Κυνήγι και φωτιές


Διαβάζω σήμερα στο μπλογκ tsakthan την παρακάτω έκκληση:

ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ

Οι Έλληνες κυνηγοί είναι περίπου 250.000. Σε αυτό το νούμερο προσθέστε και τα λοιπά μέλη της οικογενείας τους που ψηφίζουν. Καμιά κυβέρνηση από τα δύο μεγάλα κόμματα δεν θα είχε το πολιτικό θάρρος να αντιμετωπίσει το πολιτικό κόστος εφαρμόζοντας το αυτονόητο: να προστατεύσει την ήδη πληγωμένη θανάσιμα πανίδα της χώρας μας.

Δεκάδες χιλιάδες ζώα πεθάνανε με φρικτό θάνατο από τις πρόσφατες πυρκαγιές. Τα υπόλοιπα αυτή τη στιγμή υποφέρουν από την έλλειψη τροφής, νερού, και το στρες που υπομείνανε. Και δε φτάνει μόνο αυτό,αλλά κυνηγοί έχουν μαζευτεί στις περιοχές που τα ζώα έχουν βρει καταφύγιο και πυροβολούνε ανεξέλεγκτα.

Για αυτό τον λόγο, το συγκεκριμένο petition έχει μεγάλη σημασία. Πρέπει να συμπληρωθούν όσο το δυνατόν περισσότερες υπογραφές. Προωθήστε το όπου μπορείτε.

Καταλαβαίνω ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα για το κυνήγι στις περιοχές που κάηκαν, όμως η παραπάνω έκκληση μου φαίνεται γραμμένη στο πόδι. Πού βασίζεται το αίτημα για διακοπή του κυνηγιού επί 5 χρόνια; Έχει γίνει κάποια έρευνα; Διακοπή πού; Στις περιοχές που κάηκαν, στις τριγύρω περιοχές, σε όλη την Ελλάδα; Επίσης, τι σημαίνει το "πυροβολούν ανεξέλεγκτα"; Μαζεύτηκαν οι 250.000 κυνηγοί όλης της επικράτειας στις περιοχές αυτές και πυροβολούν ό,τι πετάει κι ό,τι κουνιέται; Το κυνήγι επιτρέπεται κατά τη διάρκεια ορισμένων μηνών, συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας, και υπάρχει περιορισμένος αριθμός θηραμάτων που μπορεί να σκοτώσει ένας κυνηγός ή μια ομάδα κυνηγών. Γνωρίζει κανείς αν υπάρχουν έρευνες που αφορούν στο κυνήγι και έχουν γίνει από οργανώσεις προστασίας του περιβάλλοντος ή κάποιον άλλον;

2:33 μ.μ.
Blogger Pavlos ... είπε και ελάλησε...

Είναι πολλοί οι σταυροί, αλλά θέλω να πιστεύω ότι οι υπογραφές μας θα είναι περισσότερες.    



3:50 μ.μ.
Blogger Mantalena Parianos είπε και ελάλησε...

Για την ώρα πάντως απαγορεύτηκε...

"ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ της περιφερειάρχη Πελοποννήσου κας Αγγέλας Αβούρη απαγορεύτηκε το κυνήγι στις πληγείσες από την φωτιά περιοχές και στις περιμετρικές τους ζώνες, το μέγεθος των οποίων θα οριστεί με ευδιάκριτα όρια από τα κατά τόπους δασαρχεία σε συνεργασία με τους κυνηγετικούς συλλόγους.

Εν τω μεταξύ σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην περιφέρεια υπό την προεδρία της κας Αβούρη και την συμμετοχή όλων των επικεφαλής των δασικών υπηρεσιών της Πελοποννήσου, η περιφερειάρχης ζήτησε άμεσα να πραγματοποιηθεί η αποτίμηση των καμένων δασικών εκτάσεων και να κηρυχθούν αναδασωτέες παρακάμπτοντας χρονοβόρες διαδικασίες.


Επίσης δε, να προχωρήσουν άμεσα στην σύνταξη μελετών για την εκτέλεση αντιπλημμυρικών έργων, προκειμένου άμεσα να ξεκινήσουν έργα αντιπλημμυρικής και αντιδιαβρωτικής προστασίας.

Πηγή: ΕΘΝΟΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=5348&subid=2&pubid=129548

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_191263_31/08/2007_201902    



4:52 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Tο κυνήγι επιτρέπεται κατά τη διάρκεια ορισμένων μηνών, συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας, και υπάρχει περιορισμένος αριθμός θηραμάτων που μπορεί να σκοτώσει ένας κυνηγός ή μια ομάδα κυνηγών.

Α σε καλό σου, μ' έκανες και γέλασα!    



5:05 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Μανταλένα, ευχαριστώ.

Κυριάκο, όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται, αυτό ορίζει η νομοθεσία. Δηλαδή, ένας κυνηγός μπορεί να σκοτώσει ένα λαγό τη φορά, και μια ομάδα έξι κυνηγών ένα αγριογούρουνο. Ο ασυνείδητος και αναίσθητος θα σκοτώσει έτσι κι αλλιώς ό,τι βρει μπροστά του ακόμα κι αν δεν κρατάει όπλο -για παράδειγμα αυτός που ρίχνει φόλες στις γάτες ή ο άλλος που πατάει το σκύλο με το αμάξι για να σπάσει πλάκα (και μη μου πολυκολλάς, γιατί θα έρθω από κει και θα σε ξεπουπουλιάσω).    



6:24 μ.μ.
Blogger Πάνος είπε και ελάλησε...

Επί του θέματος, οικολόγοι και κυνηγοί: http://ecology2007plus.wordpress.com/2007/08/28/kallisto/    



6:42 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Πάνο, ευχαριστώ. Πολύ κατατοπιστική η συζήτηση εκεί.    



9:37 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ξέρω τι ορίζει η νομοθεσία, προφανώς οι περισσότεροι κυνηγοί δεν τη γνωρίζουν.

(Ο Κυνηγός, πάντως, στην κουβέντα εκεί εξαιρετικός...)


ΥΓ.: Έλα, δε φοβάμαι!    



12:07 π.μ.
Blogger Suspect είπε και ελάλησε...

για μενα αν το κυνηγι δεν αφορα βιοπορισμο δεν καταλαβαινω γενικως γιατι γινεται.

Να πηγαινει ο τυπος με το τζιπ, τα σκυλια και τις μποτες των 200 ευρων να σκοτωνει τα πουλακια του θεου και ...μερικες κουρουνες :)

Και μεχρι να καταλαβω το χομπι του κυνηγιου εγω ο υποπτος θα πινω jack daniels...    



6:10 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Η Κουρούνα έχει δίκιο, οι περιορισμοί που βάζει ο νόμος στους κυνηγούς είναι σημαντικοί. Μπορεί οι κηνυγοί να σκοτώνουν είτε για την ευχαρίστηση που τους δίνει να εντοπίζουν και να σκοτώνουν ζώα είτε για την αγάπη του νόστιμου κρέατος ή και τα δύο, παρ'όλα αυτά οι περισσότεροι σοβαροί κυνηγετικοί σύλλογοι είναι πολύ προσεκτικοί ως προς το πως αντιμετωπίζουν τα θηράματα. Αυτό δυστυχώς δεν σημαίνει ότι ο κάθε μαλάκας που έχει κυνηγετική άδεια ξέρει τον νόμο, ή τον υπακούει. Όσο για την ηθική διάσταση του κυνηγιού, αν πάλι εξαιρέσουμε τους μαλάκες που πυροβολάνε ότι κινείται, μη προστατευόμενα θηράματα (βάλτε εσείς ένα είδος, δεν έχω ιδέα ποιά είναι αυτά) θα καταβροχθίζονταν ζωντανά από λύκους, αρκούδες, λύγκες, γεράκια, και άλλα αρπακτικά. Οι κυνηγοί που σκοτώνουν την πέρδικα για να την φάνε έχουν τουλάχιστον μια δικαιολογία. Όσο για την αγάπη της αδρεναλίνης που το σκότωμα ενός ζώου δίνει, οι γάτες που έχουμε στα σπίτια μας θα καταβροχθίσουν (η απλά θα σκοτώσουν) με ευχαρίστηση όποιο μικρό ζώο βρούν που έιναι στα μέτρα τους, και κανείς φιλόζωος δεν μισεί τις γάτες για αυτό.    



9:22 π.μ.
Blogger zepos είπε και ελάλησε...

Διάβασα την συζήτηση στην χελώνα και έχω να πω ότι ενώ ο Kynigos τους τα λέει σωστά και τελμηριωμένα και κυρίως έχει ο άνθρωπος επιχειρήματα, όλοι οι υπόλοιποι το μόνο που κάνουν είναι να προσπαθούν να τον μειώσουν, τον ειρωνεύονται και φυσικά είναι προφανές ότι έχουν έλθει σε δύσκολη θέση με το τεράστιο λάθος που έκαναν να δηλώσουν ότι η θέση για απαγόρευση του κυνηγίου για 5 χρόνια είναι και επίσημη θέση των ΟΠ..
Τους ξετίναξε κυριολεκτικά ο Kynigos και αυτοί εκεί.. Και το περίεργο είναι γιατί ο Πάνος που είναι και υποψήφιος των ΟΠ, τους επέτρεψε να συνεχίζουν το ψέμα.. Δεν βλέπει ότι μόνο ζημιά κάνουν;
Τους ψήφους αυτών που γράφουν εκεί δεν τους χάνουν με τίποτα, όμως κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να τον ενδιαφέρει η ψήφος των επισκεπτών..    



2:15 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

το κηνύγι πρέπει να απαγορευτεί ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ σε όλη την Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο

είναι τραγικό μέσα στο κηνύγι που κάνουμε στα ζώα λόγω της "ανάπτυξης" κλπ κλπ να υπάρχουν κι αυτοί οι ηλίθιοι τύποι που παίρνουν τα ηλίθια όπλα τους και σκοτώνουν ό,τι κινείται

και είναι τραγικό να υπάρχουν άνθρωποι που λένε πως οι νόμοι για το κηνύγι είναι αρκετοί τη στιγμή που γνωρίζουμε πως οι βλάχοι ελληναράδες κυνηγάνε όποτε θέλουν, ό,τι θέλουν και το ανίκανο κράτος δεν είναι ικανό να εφαρμόσει κανένα νόμο    



2:17 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

"Το κυνήγι επιτρέπεται κατά τη διάρκεια ορισμένων μηνών, συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας, και υπάρχει περιορισμένος αριθμός θηραμάτων που μπορεί να σκοτώσει ένας κυνηγός ή μια ομάδα κυνηγών"

ναι κι εσύ είσαι η ναόμι κάμπελ κι εγώ η amy winehouse    



2:37 μ.μ.
Blogger zepos είπε και ελάλησε...

"Κοντά στο θάνατο έφτασε την περασμένη εβδομάδα η Amy Winehouse ύστερα από υπερβολική δόση ναρκωτικών. Παρόλα αυτά, η 24χρονη Αγγλίδα μουσικός υποσχέθηκε πως θ΄ αλλάξει."

Για να δούμε... θα βάλεις μυαλό;    



3:13 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Μαν, γιατί πρέπει να απαγορευτεί το κυνήγι; Το πρόβλημα είναι η εφαρμογή του νόμου, διαφορετικά δεν καταλαβαίνω ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο να σκοτώνεις μια κότα για να τη φας και στο να σκοτώνεις ένα κοτσύφι για να το φας. Εδώ που τα λέμε, οι συνθήκες εκτροφής των πουλερικών και των άλλων ζώων που τρώμε είναι πολύ πιο απάνθρωπες από το κυνήγι.    



3:26 μ.μ.
Blogger Niemandsrose είπε και ελάλησε...

Ο ηλεκτρονικός ακτιβισμός στην Ελλάδα έχει γίνει ήδη γραφικός, και ως τέτοιος αναποτελεσματικός.

Διότι, "είπαμε στη γριά να χέσει..." κλπ.    



3:35 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

"δεν καταλαβαίνω ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στο να σκοτώνεις μια κότα για να τη φας και στο να σκοτώνεις ένα κοτσύφι για να το φας."

κι όμως υπάρχει μια πολύ ουσιαστική διαφορά

η κότα εκτρέφεται [έστω σε απαράδεκτες συνθήκες] για να τη φάμε και δεν κινδυνεύει με εξαφάνιση

αντίθετα τα άγρια ζώα όπως τα κοτσύφια κινδυνεύουν από εξαφάνιση για χίλιους δύο λόγους όπως περιορισμός του ζωτικού τους χώρου, μόλυνση του περιβάλλοντος κλπ κλπ

@axtapos
είπα :
"Normal people spend time thinking, 'What am I going to do with my life?' I spend my time drinking."

ποτέ δεν είπα πως θα βάλω μυαλό    



4:24 μ.μ.
Blogger s_pablo είπε και ελάλησε...

newManifesto είπε...

το κηνύγι πρέπει να απαγορευτεί ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ σε όλη την Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο

--------------------------------

Επίσης πρέπει να απαγορευτεί και το ψάρεμα, οι απεντομώσεις και οι μυοκτονίες.

Καταγγέλουμε το teza και το autan για την γενοκτονία των κουνουπιών.    



4:37 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

"το κηνύγι πρέπει να απαγορευτεί ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ σε όλη την Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο "

ανακαλώ

το κυνήγι πρέπει να επιτρέπεται μόνο στις περιπτώσεις που κυνηγοί κυνηγάνε κυνηγούς    



4:52 μ.μ.
Blogger s_pablo είπε και ελάλησε...

Ο/Η newManifesto είπε...
"το κηνύγι πρέπει να απαγορευτεί ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ σε όλη την Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο "

ανακαλώ

το κυνήγι πρέπει να επιτρέπεται μόνο στις περιπτώσεις που κυνηγοί κυνηγάνε κυνηγούς

---------------------------------

Τι υποκρισία!!!

Η ανθρώπινη ζωή δεν έχει καμιά αξία για σας. Τέτοιες ανοησίες δεν θα έπρεπε να λέγονται ούτε για αστείο, αλλά έχετε εξαντλήσει την ευαισθησία σας στις πέρδικες και τους λαγούς.

Θα έλεγα ντροπή, αλλά που να τη βρείτε?

Παρεμπιπτόντως, γιατί θ' ακούσω βλακείες, δεν είμαι κυνηγός και η μόνη φορά που έπιασα όπλο ήταν στο στρατό. Και ήμουν και άχρηστος...    



6:52 μ.μ.
Blogger Πέπε είπε και ελάλησε...

Παρ' ότι έχουν προηγηθεί δεκαεννιά απαντήσεις, θα ήθελα να απαντήσω στην αρχική ανάρτηση της Κουρούνας και λιγότερο να συμμετάσχω στη συζήτηση όπως έχει ήδη εξελιχθεί.

Ρε Κουρούνα, τι είν' αυτά που λες; Επί του τυπικού, συμφωνώ βέβαια μαζί σου ότι σε μία τέτοια έκκληση πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία και όχι αοριστολογίες και τσαπατσουλιές. Επί της ουσίας όμως, το να απαγορευτεί το κυνήγι τουλάχιστον στις καμένες περιοχές μού φαίνεται σαν αυτονόητη κατεπείγουσα ανάγκη.
Ας δεχτούμε απρόθυμα ότι οι περιορισμοί στο τι σκοτώνει ο καθένας έχουν οριστεί με γνώμωνα την οικολογική ισορροπία, και ότι εφαρμόζονται. Μα ακόμα κι έτσι, μετά τις πυρκαϊές η οικολογική ισορροπία έχει αλλάξει! Άλλο να σκοτώνεις δέκα πέρδικες όταν υπάρχουν εκατό, κι άλλο όταν υπάρχουν έντεκα. Θέλει συζήτηση;

Αυτό που θέλει συζήτηση γιατί δεν είναι καθόλου αυτονόητο, είναι η γενικότερη απαγόρευση του κυνηγιού. Λένε εδώ μερικοί φίλοι που απάντησαν: και τι διαφέρει το κυνήγι από το να σκοτώνεις οικόσιτα ζώα ή κατσαρίδες; Γιατί να καταργήσουμε αυτό και όχι εκείνο;

Θα πρότεινα μία συζήτηση σε διαφορετική βάση: ας αφήσουμε το αν, δεδομένου ότι το κυνήγι ως θεσμός υφίσταται, πρέπει να το συνεχίσουμε ή να το καταργήσουμε, και ας σκεφτούμε το αν θα έπρεπε εξαρχής να υπάρχει κυνήγι και κυνηγοί, και γιατί.
Ποια ανθρώπινη ανάγκη καλύπτει το κυνήγι; Καμία απολύτως. Παλιά δεν ήταν έτσι. Η ελληνική επαρχία έχει περάσει φτώχειες και πείνες που σήμερα είναι αδιανόητες. Υπήρχαν άνθρωποι που στ' αλήθεια κυνηγούσαν για να φάνε. Ή ψάρευαν, ή μάζευαν χόρτα και σαλιγκάρια. Σήμερα οι ψαράδες ψαρεύουν για να πουλήσουν τα ψάρια τους, καλύπτοντας και τις δικές τους ανάγκες και της αγοράς, αλλά για τους κυνηγούς δεν ισχύει τίποτε αντίστοιχο. Είτε το φαν είτε το πουλήσουν, δεν το κάνουν από ανάγκη.
Όσο για την απόλαυση του εδέσματος, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου ελάφι ή ζαρκάδι, αλλά ο λαγός, η πέρδικα, το ορτύκι, όσο νόστιμα κι αν είναι, δεν μου φαίνονται σαν κάποια τόσο ξεχωριστή γκουρμέ απόλαυση ώστε να δικαιολογούν τις θυσίες (που κάνουν ο ίδιος ο λαγός και η περδικα).

Θα κοροϊδευόμαστε; Το κυνήγι υπάρχει αποκλειστικά και μόνο για τη χαρά να κυνηγάς. Απλώς μετά το τρώμε κιόλας, για να μην πάει χαμένο.
Ξέρω ότι υπάρχουν κυνηγοί με ανεπτυγμένη οικολογική συνείδηση, πόσο μάλλον κυνηγετικοί σύλλογοι. Αλλά αυτό δε μου φαίνεται επαρκής λόγος να παραμένει νόμιμο το άθλημα του φόνου ζώων σ' αυτούς. Με άλλα λόγια: δέχομαι ότι δε θα σκοτώσεις περισσότερους λαγούς απ' όσο επιτρέπουν οι ανάγκες ισορροπίας του οικοσυστήματος, αλλά ποιος συγκεκριμένος λόγος υπάρχει να σκοτώσεις έστω και έναν; Αυτό πρέπει να δούμε, κι όχι το αν ΕΓΩ έχω λόγο να ζητώ να μην κυνηγάς.

Μία επιπλέον ολέθρια συνέπεια του κυνηγιού είναι και η εξής: στην επαρχία είναι κάτι πολύ διαδεδομένο. Σχεδόν όλοι οι άντρες κυνηγάνε. Άρα και τα μικρά αγόρια βιάζονται ν' αρχίσουν να σκοτώνουν, για να γίνουν άντρες. Και οι μπαμπάδες επίσης βιάζονται να δουν τους γιους τους άντρες. Έτσι διαμορφώνονται και διαιωνίζονται κοινωνίες όπου λείπει ο σεβασμός προς τη Ζωή, τη δημιουργία. Έτσι έρχονται κι αυτοί που πατάνε τις γάτες ή τους σκαντζόχοιρους για πλάκα. Επειδή δεν έχουν μάθει να σέβονται τη ζωή.

Μη βιαστείτε πάλι να μου φέρετε το αντεπιχείρημα με το σφάξιμο των οικόσιτων ζώων. Προ μερικών γενεών, όταν υπήρχαν άνθρωποι και κοινωνίες που η ζωή τους εξαρτιόταν από τις λειτουργίες της φύσης, αυτός ο σεβασμός υπήρχε. Ο βοσκός έσφαζε, αλλά σεβόταν τη ζωή του ζώου που έσφαζε. Ο ξυλοκόπος υλοτομούσε, αλλά σεβόταν το δάσος. Εκείνοι οι άνθρωποι ζούσαν και λειτουργούσαν μέσα στο οικοσύστημα, και το σέβονταν από ανάγκη επιβίωσης, χωρίς να χρειάζονται καμιά ειδική περιβαλλοντική αγωγή γι' αυτό.
Όταν για τις ανάγκες της βοσκής ή για άλλους λόγους κοιμόντουσαν χύμα στην ύπαιθρο, λέγαν το ξόρκι που "δένει τα σερπετά" για να μην μπορούν να τους τσιμπήσουν, αλλά το πρωί λέγαν και το ξόρκι που τα "λύνει", για να μην πεθάνουν από την πείνα. Και αν παρέλειπαν το δεύτερο ξόρκι, μετά το πρώτο δεν έπιανε πια.
Αντίστοιχα, οι ζευγάδες παρακαλούσαν για τη βροχή τότε που τη χρειάζονταν και για την ανομβρία τότε που τη χρειάζονταν. Παρακαλούσαν. Έκαναν γονιμικές τελετές για να εξασφαλίσουν τη γονιμότητα της γης. Το βράδυ μετά τη σπορά, πηδούσαν τη γυναίκα τους στο χωράφι. Και αν γινόταν το θέλημά τους, ευχαριστούσαν. Άφηναν μια γωνιά του χωραφιού αθέριστη, για τη γη. Άφηναν τα πεσμένα στάχυα αμάζευτα, για το φτωχό.

Σήμερα δεν παρακαλούν, ούτε ευχαριστούν. Ψάχνουν να βρουν μόνοι τους τον τρόπο. Αυτό δεν είναι κακό, είναι πρόοδος. Δεν είμαι τόσο χαζορομαντικός ώστε να υποστηρίζω την επιστροφή στο δρεπάνι και στη δεισιδαιμονία. Όμως η πρόοδος πρέπει να συντελείται σε όλους τους τομείς, όχι επιλεκτικά.

Οι παλιοί ξέραν να σκοτώνουν. Σήμερα σκοτώνουν χωρίς να ξέρουν. Σήμερα η ζωή, ακόμη και στα χωριά, ακόμη και του ψαρά ή του βοσκού, είναι τόσο αποκομμένη από τις λςιτουργίες της φύσης ώστε οι παλιοί μηχανισμοί προστασίας (δηλαδή η φυσική, χωρίς συνειδητή προσπάθεια, γνώση του ανθρώπου)έχουν αδρανοποιηθεί, και πρέπει να αντικατασταθούν με άλλους αποτελεσματικότερους.    



9:40 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Επί της ουσίας, Πέπε, νομίζω ότι είπα το ίδιο που λες κι εσύ: "Καταλαβαίνω ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα για το κυνήγι στις περιοχές που κάηκαν...". Επομένως γιατί με ρωτάς τι είναι αυτά που λέω;

Στα υπόλοιπα τώρα. Ρωτάς ποια ανθρώπινη ανάγκη καλύπτει το κυνήγι και μόνος σου απαντάς καμία απολύτως. Νομίζω όμως ότι αυτή την ερώτηση μπορεί να την απαντήσει μόνο ένας κυνηγός. Ούτε κυνηγός είμαι, ούτε τρώω πουλιά, λαγούς, πέρδικες, σαλιγκάρια (μια που τα αναφέρεις κι αυτά), ή οποιοδήποτε άλλο θήραμα, παρότι ο πατέρας μου είναι κυνηγός, και πριν απ΄ αυτόν ήταν ο παππούς μου. Εγώ κι ο αδερφός μου μεγαλώσαμε σ΄ ένα σπίτι όπου πάντα υπήρχαν όπλα, αλλά κανείς από τους δυο μας δεν βγήκε αιμοσταγής ψυχάκιας με χόμπι να πατάει γάτες με το αμάξι και να ξεκοιλιάζει σκαντζόχοιρους για πλάκα. Γι΄ αυτό λέω ότι η λύση δεν είναι η απαγόρευση του κυνηγίου, αλλά η εφαρμογή των νόμων περί αυτού.

Ούτε η κρεατοφαγία είναι απαραίτητη -μπορεί κανείς να ζήσει τρώγοντας μόνο λαχανικά, φρούτα και ξηρούς καρπούς-, αλλά θα ήταν μάλλον τραβηγμένο να υποστηρίξει κανείς ότι πρέπει να απαγορευτεί επειδή οι συνθήκες εκτροφής και θανάτωσης πτηνών και ζώων είναι ελεεινές. Αντίθετα, θεωρώ αυτονόητο ότι πρέπει να αλλάξουν αυτές οι συνθήκες.

Όταν κάποιος νοσεί, προσπαθείς να θεραπεύσεις την ασθένεια, δεν τον εκτελείς.

Το κυνήγι προσωπικά δε θα μου πρόσφερε καμία χαρά, και παρότι δεν μπορώ να κατανοήσω τη χαρά που προσφέρει στον κυνηγό, αναγνωρίζω ότι είναι κάτι που ο άνθρωπος κάνει από τότε που εμφανίστηκε στη Γη και καταλαβαίνω ότι σε μερικούς υπάρχει ακόμα αυτό το ένστικτο.

Ένας λόγος παραπάνω είναι πως από τη στιγμή που δεν είμαι χορτοφάγος, ούτε έχω καμία πρόθεση να γίνω, δεν μπορώ να κρίνω τους κυνηγούς.    



7:07 μ.μ.
Blogger Dr.Φλάντζας είπε και ελάλησε...

Αγαπητή κυρία Κουρούνα:

Παρακαλώ πέρασθε απο το εκλογικόν μου κέντρο να παραλάβατε το ψηφοδελτιον σας.

Dr.Φλαντζας    



12:11 π.μ.
Blogger resident είπε και ελάλησε...

Γεια σας!
Το κυνήγι είναι απλά ένα δολοφονικό σπορ.Οι κυνηγοί σκοτώνουν από ευχαρίστηση και όχι για να φάνε.Δώστε σε έναν κυνηγό μια πέρδικα για 5 ευρω και θα σας την πετάξει στη μούρη.Προτιμάει να χαλάσει 20 φορές περισσότερα χρήματα και κόπο και να την σκοτώσει ο ίδιος. Με τα χρήματα που στοιχίζει ένα θήραμα αγοράζεις χαβιάρι.Οπως έγραψε και ο πεπε τα σκοτώνουν και για να μην πάνε χαμένα μετά τα τρώνε. Για μένα γενικά η κρεατοφαγία είναι έγκλημα. Δεν τρώγω ότι αγαπάω._
Το κυνήγι όμως είναι υπεύθυνο και για άλλα, όπως την εξαφάνιση των ειδών, τον εκφοβισμό των ζώων(με ποιο δικαίωμα απομακρύνουν τρομάζοντας τα ζώα από τον άνθρωπο?) για την οπλοκατοχη η οποία με την σειρά της δημιουργεί προβλήματα αφού ο καθένας μπορεί να κατέχει ένα επικίνδυνο όπλο,επισης διαμορφώνει μια εγκληματική συνείδηση- βλέπεις τα ζώα σαν εργαλεία, το σκύλο σου εργαλείο κυνηγιού η αντικλεπτικό μηχανισμό τα άλλα απαγορευμένα είδη σαν στόχους αφού έτσι και αλλιώς φαγώσιμα και μη στόχοι είναι για τον κυνηγό κλπ.
Ζω σε επαρχία. Πουλιά που έβλεπα μικρός κατά δεκάδες στους αγρούς έχουν σχεδόν εξαφανιστεί και μη μου πείτε την γνωστή δικαιολογία για φυτοφάρμακα. Εχετε δει πολλά πουλιά νέκρα από αυτά? και έτσι να είναι ένας ακόμη λόγος για να μην ταΐζουμε με σκάγια.
Γιατί μου στέρησαν την εικόνα τους και το κελάηδισμα τους? ποιοι έχουν την καρδιά να αφαιρούν την ζωή από αυτά τα υπέροχα,άκακα πλάσματα?
Αλήθεια πως νιώθουν όταν βλέπουν τα εναγώνια μάτια τους όταν τα συλλαμβάνουν τραυματισμένα λίγο πριν παραδοθούν στο θάνατο?
Τίποτα δεν τους συγκινεί?Τίποτα δεν αγγίζει την καρδιά τους?

Κρίμα.    



5:33 μ.μ.
Blogger ellinida είπε και ελάλησε...

Τα οικοσυστήματα και η βιοποικιλότητα μετά την καταστροφή των δασών μας κινδυνεύουν άμεσα.
Πρέπει να αφήσουμε την φύση ανενόχλητη να ανακάμψει, να επανέλθουν οι ισορροπίες στα οικοσυστήματα που έχουν απομείνει.
Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα πόσα ζώα γλύτωσαν.
Προσωπικά βρίσκω ότι το κυνήγι δεν είναι άθλημα ούτε αναψυχή, αλλά φόνος εν ψυχρώ. Τα άγρια ζώα έχουν ίσα δικαιώματα στην ζωή όπως ο άνθρωπος και πρέπει επιτέλους να πάψει η ανθρωποκεντρική αντίληψη που έχουμε για την φύση και μας έχει οδηγήσει, ως νοοτροπία, στην καταστροφή του περιβάλλοντος.
Και το σημαντικότερο θεωρώ πως είναι πως τα άγρια ζώα δεν ανήκουν στους κυνηγούς. Δεν ανήκουν καν στο κράτος αλλά σε όλους μας. Οι κυβερνήσεις δεν έχουν το δικαίωμα να δίνουν άδειες για την εξολόθρευση τους. Δικαίωμα μας όσων διαφωνούμε με το αιματηρό τους σπορ να τα προστατέψουμε.
Εν ολίγοις ας δούμε τι θέλει η πλειοψηφία με το να συγκεντρώσουμε υπογραφές.    



5:07 μ.μ.
Blogger spirosvii είπε και ελάλησε...

Όπα ρε παιδιά όλα θα κοπουν σ'αυτό το τόπο! Να κάνουμε οικονομία στο νερό, στα σκουπίδια, στις κινήσεις μας, τώρα και στο κυνήγι? Ελεύθερο θα μείνει τίποτα?

Υ.Γ. Δεν είμαι κυνηγός!    



11:43 μ.μ.
Blogger resident είπε και ελάλησε...

"Ελεύθερο θα μείνει τίποτα?"

Ας μείνουν τα πουλιά και τα ζαρκάδια!    



12:12 π.μ.
Blogger Πέπε είπε και ελάλησε...

Μα καλά, spyrosvii, δεν το βλέπεις ότι χρειάζεται;
Ας αφήσουμε το κυνήγι, τη γνώμη μου την είπα. Με το θέμα των σκουπιδιών, γιατί το θεωρείς καταπίεση να πρέπει να κάνουμε οικονομία;
Αν κρίνω από τον εαυτό μου, μπορώ να φανταστώ μία πιθανή αιτία. Εγώ θεωρητικά ήμουν ανέκαθεν υπέρ της ανακύκλωσης. Στην πράξη όμως, άρχισα να την εφαρμόζω μόνο όταν ο σχετικός κάδος ήρθε στο τετράγωνό μου. Γιατί πιο πριν βαριόμουν να πάω στο παραπέρα τετράγωνο. Γιατί δεν το είχα συνηθίσει, δεν είχα μάθει έτσι από μικρός. Το να πηγαίνω όμως στον κάδο έστω του δικού μου τετραγώνου, αντί να τα πετάω από το παράθυρο, το είχα μάθει από μικρός. Αυτό δε μου φαινόταν καταπιεστικό, ούτε κουραστικό, απλώς αυτονόητο. Καθένας όπως μάθει. Αν δημιουργήσουμε μία γενιά παιδιών που να είναι εξ απαλών ονύχων μαθημένα ότι το να πετάς τα σκουπίδια κάτω ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, το να τα πετάς έστω στον γενικό κάδο αλλά όχι στον κάδο ανακύκλωσης επίσης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, το να σκοτώνεις άγρια ζώα και πουλιά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ούτε το να σπαταλάς νερό ή ρέυμα, γενικώς ότι ορισμένες συμπεριφορές (που με τις συνθήκες όπου έχουμε φτάσει κρίνονται απαραίτητες) είναι αυτονόητες, τότε θα μάθουν να το κάνουν χωρίς να τους κακοφαίνεται. Εμάς θα μας κακοφανεί λίγο, συμφωνώ μαζί σου. Αλλά η συνήθεια που μας λείπει αναπληρώνεται από την πληροφορία που λείπει από τα παιδιά.    



11:12 π.μ.
Blogger Кроткая είπε και ελάλησε...

Συμφωνώ με την Ελληνίδα, με μία αίρεση:

τα ζώα και η φύση δεν ανήκουν σε όλους μας. ανήκουν στον εαυτό τους.    



11:48 π.μ.
Blogger Βαγγέλης Μπέκας είπε και ελάλησε...

Πάλι μας έστειλε η Μανταλένα αδιάβαστους…    



12:35 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Γεια σταθείτε.. Πολύ χορτοφαγία πλάκωσε..
Κι'εμένα που μου αρέσουν τα παϊδάκια;
Ξεροψημένα;
Και τα ορτύκια στο κάρβουνο;
Και οι σαργοί ψητοί;
Και οι..αστακομακαρονάδες;

Αννα    



12:58 μ.μ.
Blogger spirosvii είπε και ελάλησε...

Πεπε,
αυτά που λες είναι ωραία για να τα λέμε. Όμως μέχρι να μάθουν τα παιδιά μας να γίνουνται άνθρωποι θα έχουν ήδη μεγαλώσει.

Επίσης να ψηφίσουμε όλοι ένα από τα δυο μεγάλα κόμματα ε? Όπως μας έμαθε η τηλεόραση.    



1:11 π.μ.
Blogger Ελπίδα είπε και ελάλησε...

Ελπίζω κουρούνα μου ότι θα πάρουν μέτρα.
Πάντως, δεν συμπαθώ ιδιαιτέρως τους κυνηγούς και τους χασάπηδες. Μου βγάζει ότι έχουν σκληρό χαραχτήρα. Ωστόσο... το κρεατάκι το τρώω, όπως όλοι μας!
Φιλιά πολλά και συγχαρητήρια για το βιβλίο σου! Άργησα πολύ, αλλά το διάβασα. Μ' έκανες και γέλαγα μόνη μου στο περίπτερο και απορούσαν οι πελάτες!    



3:41 π.μ.
Blogger Eduardo Waghorn είπε και ελάλησε...

Hello there!
My name is Eduardo, I found your interesting blog, so I am here, sending you warm greetings from Chile!
Tell us more about your wonderful country, about Bakú and another cities.
Visit my blog and send us your comment, even on your own language!
A hug to you...

Im sorry I cant understand greek, but I can use my translator, lets try:)    



12:50 μ.μ.
Blogger Ιφιμέδεια είπε και ελάλησε...

Συμφωνώ με τις απόψεις που εκφράζει πολύ ωραία ο Πέπε εδώ, ως και άλλοι σχολιαστές μετά από αυτόν, αλλά αν θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτόν μου αν έγραφα εδώ την γνώμη μου θα την έγραφα με τον τρόπο του Μάνι. ;)

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίσει να είναι νόμιμο το κυνήγι. Τα περί εκδήλωσης του πρϊστορικού ανθρώπινου ενστίκτου ας τα αφήσουμε καλύτερα στην άκρη διότι δεν έχουν τελειωμό (οπλοφορία, κλοπές, απαγωγές, βιασμοί, κλπ.)    



4:19 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ελάχιστα σχετικό με το ποστ, αλλά θα ήθελα να επισημάνω στην αγαπητή Κουρούνα ότι - σχετικά με την καταστροφή στη δυτική Πελοπόννησο- τα όργανα άρχισαν! Για όσους δε με πιστεύετε, αρκεί να κοιτάξετε την Ελευθεροτυπία της 13ης Σεπτεμβρίου, τα οικόπεδα επιτέλους μοιράζονται! Ποια οικολογική καταστροφή και κολοκύθια με σέσκουλα!
Μόναδική μου επιφύλαξη, να πρόκειται για προεκλογική προπαγάνδα της ενδιαφέρουσας αλλά μεροληπτικής εφημερίδας.
Φιλικά
Νικόλαος εκ Φραγκίας    



7:58 μ.μ.
Blogger s_pablo είπε και ελάλησε...

Ιφιμέδεια με έστειλες. Κυνήγι, κλοπές, απαγωγές και βιασμοί σε ένα τσουβάλι? Άσε που δεν ήξερα ότι όλα αυτά είναι ένστικτα...

Απευθύνομαι σε όλους και ρωτάω. Ειλικρινά πιστεύετε ότι ένας άνθρωπος που σκοτώνει ένα ορτύκι, θα σκότωνε εύκολα και έναν άνθρωπο? Ποιος είναι πιο επικίνδυνος, ένας κυνηγός ή ένας οικολόγος που χαιρέκακα θα απολάμβανε το κυνήγι μεταξύ κυνηγών?

Ξέρετε πριν κάποια χρόνια στην Βραζιλία, αν θυμάμαι καλά, κάποιος σκότωσε ένα σκυλί που επιτέθηκε στο παιδί του. Οι φιλοζωικές οργανώσεις της περιοχής ζήτησαν την παραδειγματική τιμωρία του σκυλοκτόνου, γιατί θα μπορούσε να είχε προστατέψει το παιδί του χωρίς να σκοτώσει τον σκύλο.

Η ερώτηση ξαναέρχεται. Ποιος είναι πιο επικίνδυνος?

Μη δίνετε στις πέρδικες και τους λαγούς μεγαλύτερο λόγο απ' όσο μπορούν να έχουν. Καλώς ή κακώς βρισκόμαστε στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας.

Κι επειδή ακούγεται το επιχείρημα για το κυνήγι ως διασκέδαση, τι σκοπεύετε να κάνετε με τις γάτες που κυνηγούν τα δύστυχα τα ποντίκια για πλάκα? Ή θα μου πείτε ότι είναι ζώα άρα δεν καταλαβαίνουν?

Ζητάμε επιστροφή στη φύση, αλλά τα φυσικά μας ένστικτα πρέπει να τα καταπιέζουμε ντε και καλά.    



9:39 μ.μ.
Blogger resident είπε και ελάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.    



12:50 π.μ.
Blogger resident είπε και ελάλησε...

Ο/Η s_pablo είπε... "Η ερώτηση ξαναέρχεται. Ποιος είναι πιο επικίνδυνος? "

Για τα ζώα η για τους ανθρώπους? Για τα ζώα ξέρεις ποιος είναι πιο επικίνδυνος,σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνεις.Η μήπως τα ορτύκια δεν έχουν ζωή? Αλλά αφού εννοείς για τους ανθρώπους μια γρήγορη απάντηση και τα λέμε ίσως αργότερα : O κυνηγός. Δεν λέει απλά ότι θα ήθελε να σκοτώσει, το έχει κάνει και το κάνει επανειλημμένως. Σκοτώνει χωρίς λόγο ,εν ψυχρό και όχι εν βρασμό ψυχής.Αρα έχουμε κάποιον που έχει κάνει ήδη κάτι (μικρό κατά την γνώμη σου) κακό και κάποιον που πάνω στην απόγνωση του λέει ότι θα κάνει.    



9:00 π.μ.
Blogger s_pablo είπε και ελάλησε...

@resident

Αυτή η σαμανικη λογική ότι όλες οι ζωές είναι ίδιες και ίσης αξίας, συγγνώμη, αλλά δεν με βρίσκει σύμφωνο.

Το βασικό ένστικτο της αυτοσυντήρησης λειτουργεί και ατομικά, αλλά και συλλογικά. Δεν βάζεις τη ζωή του ορτυκιού πάνω από τη δική σου είμαι σίγουρος. Πως βάζεις μια ορτυκίσια ζωή πάνω από μια ανθρώπινη?

Το να είσαι ευαίσθητος με τη φύση είναι φυσιολογικό, αυτή η αντι-κυνηγετική υστερία όμως καταντά τραγελαφική και, δυστυχώς, αποδυναμώνει τις θέσεις σας και τα επιχειρήματα σας.

Αυτά τα λέει ένας άνθρωπος που σιχαίνεται τα όπλα και δεν σκοτώνει ούτε κατσαρίδα. Αλήθεια γιατί εξαντλούμε την ευαισθησία μας στα χαριτωμένα ζώα του δάσους και δεν ακούω κανέναν να διαμαρτύρεται για τις "μαζικές δολοφονίες" εντόμων? Αυτά δεν έχουν ζωή ή μήπως δεν είναι απαραίτητα για το οικοσύστημα?

Επίσης, απ' όσο θυμάμαι τα φυτά έχουν κι αυτά ζωή. Η μάνα μου είναι μανιώδης "κυνηγός" ραδικιών. Να την καταγγείλουμε ή η ζωή των ραδικιών δεν έχει αξία?    



10:18 π.μ.
Blogger resident είπε και ελάλησε...

@s_pablo
Δεν μίλησα για ισότητα πουθενά.Είπα ότι και τα ορτύκια έχουν ζωή.
Σου απάντησα νομίζω ικανοποιητικά στην ερώτηση σου.Αν δεν βρίσκεις πουθενά στα όσα αναλυτικά γράφτηκαν εδώ αλλά και στο οικολογικό μπλογκ που πιο πάνω προτείνει ο Πάνος, κάτι που να σου δίνει απαντήσεις στο γιατί το κυνήγι είναι ένα
καθαρά δολοφονικό σπορ,συγνώμη αλλά δεν έχω κάτι άλλο να πω.
Καλημέρα.    



12:00 μ.μ.
Blogger vague tourist είπε και ελάλησε...

http://otinanaistaexitpoll.blogspot.com/

Αυτή την Κυριακή ψηφίστε αλλά... διαλύστε τους τα exit polls!    



5:20 μ.μ.
Blogger s_pablo είπε και ελάλησε...

@resident

Ένας να μου απαντήσει γιατί έχει αξία η ζωή των θηραμάτων και δεν έχει αξία η ζωή των ποντικιών, κουνουπιών, κατσαρίδων κλπ. Αυτό ζητάω.

Όποτε διαβάζετε κάτι που δεν σας αρέσει απαξιώνετε τον συνομιλητή σας. Δεν είμαι κυνηγός, άρα δεν μπορείτε να με πείτε δολοφόνο, οπότε με χαρακτηρίζετε βλάκα που δεν καταλαβαίνει και καθαρίζετε.

Στα οικολογικά μπλογκ, διαβάζω τέρατα. Ότι οι κυνηγοί είναι επικίνδυνοι για τους υπόλοιπους ανθρώπους επειδή έχουν όπλα και αφού σκοτώνουν ζώα θα σκοτώσουν και ανθρώπους. Είναι ποτέ δυνατόν?

Έχω δει "κυνηγούς" να σκοτώνουν δρυοκολάπτες και άλλους κυνηγούς να τους παίρνουν τα όπλα και να τους καταγγέλουν.

Διοχετεύστε την οργή σας σε αυτά τα τέρατα που σκοτώνουν ότι κινείται και σταματήστε να υπερβάλλετε. Κάντε μια κίνηση εναντίον της λαθροθηρίας και θα βάλω πρώτος την υπογραφή μου. Μην γίνεστε υπερβολικοί γιατί γίνεστε κουραστικοί και κανείς δεν σας παίρνει στα σοβαρά.

Μπορείτε να συνεχίσετε να συμφωνείτε μεταξύ σας και να βρίζετε εμένα τον αναίσθητο όσο αγαπάτε. Μην τσουβαλιάζετε όμως τα πάντα, αδικεί τον σκοπό σας πάνω απ' όλα.    



5:32 μ.μ.
Blogger s_pablo είπε και ελάλησε...

Και κάτι ακόμα.

Ρίξτε μια ματια εδώ για να καταλάβετε ότι δεν έχετε πάρει εργολαβία την ευαισθησία για την φύση και ότι όλα μπορούν να γίνουν με σοβαρό διάλογο, σοβαρά επιχειρήματα και σοβαρούς ανθρώπους.    



6:13 μ.μ.
Blogger resident είπε και ελάλησε...

Έχω πολύ καλές απαντήσεις σε όσα γραφές
ΑΛΛΑ όπως λες συ:
«Μην γίνεστε υπερβολικοί γιατί γίνεστε κουραστικοί»

Και κουραστήκαμε τελικά όλοι.

Σκοτώστε τα (Όχι εσύ,οι άλλοι)
Καλό βόλι.    



6:58 μ.μ.
Blogger s_pablo είπε και ελάλησε...

resident είπε...

Έχω πολύ καλές απαντήσεις σε όσα γραφές

------------------------

Εξαιρετική αντίληψη για τον διάλογο έχετε. Ευελπιστούσα ότι θα με πείθατε, αλλά μάλλον δεν αξίζω τον χρόνο σας.

Πάντως χαίρομαι που έχετε πολύ καλές απαντήσεις.    



1:18 π.μ.
Blogger Πέπε είπε και ελάλησε...

S_Pablo, δεν ξέρω αν θα ξαναμπείς στο μπλογκ ή έκοψες τη συζήτηση. Πάντως θα ήθελα να έμπαινες, ώστε να σου πω ότι:
α) Δεν έχουμε καμία αντικυνηγετική υστερία, νομίζω. Κανείς δεν είπε "γδάρτε τους κυνηγούς ζωντανούς" ή κάτι άλλο παρόμοιο. Ορισμένοι είπαν, εγώ π.χ., "πιστεύω ότι το κυνήγι θα έπρεπε να απαγορευτεί για τους κάτωθι 5 λόγους".
β) "Όποτε διαβάζετε κάτι που δεν σας αρέσει απαξιώνετε τον συνομιλητή σας." Πού το είδες αυτό; Ορισμένες θέσεις σου, π.χ. "καλώς ή κακώς βρισκόμαστε στην κορυφή της τροφικής αλυσίδας" ή "με την ανθρώπινη ζωή δεν παίζουμε ούτε καν με τα λόγια" είναι πολύ σοβαρές και αξιέπαινες, και δεν αντιλήφθηκα να τις απαξιώνει κανείς.
γ) Αφού επιμένεις τόσες μέρες για τα κουνούπια και τα ποντίκια, ε λοιπόν ναι, έχουν ζωή και είναι σημαντικά για το οικοσύστημα. Και λοιπόν; Θα πρέπει, μέχρι να βρεθεί μία λύση, να εξαφανίσουμε τα άγρια σπονδυλωτά για λόγους αλληλεγγύης;
δ) Όσο για τα ραδίκια, όσο κι αν τα ανέφερες χάριν αστεϊσμού, βοηθούν να θέσουμε το θέμα στη σωστή του βάση: άλλο η αξία της ατομικής ζωής του κάθε ορτυκιού, ελαφιού, ραδικιού, λαγού, σπάρου, σκάρου, μαρίδας και πεταλίδας, και άλλο η αξία του για το οικοσύστημα. Λοιπόν, το να μαζεύει κάποιος ραδίκια πιστεύω ειλικρινά ότι δεν απειλεί το οικοσύστημα. Όσο για την ατομική ζωή του ραδικιού... ομολογώ ότι τη σέβομαι μεν, λιγότερο όμως από του λαγού. Δε θεωρώ πως υπάρχει καμία δέσμευση, επειδή προτείνω να μη σκοτώνουμε ζώα, να το τραβήξω μέχρι τα άκρα χάριν μιας φραστικής δήθεν συνέπειας. Σε παρακαλώ, μη ρωτήσεις αν σεβόμαστε εξίσου και την ατομική ζωή του ιού της γρίπης.
ε) Μέσα στο αδιατάρακτο φυσικό περιβάλλον (όπου υπάρχει), τα ζώα σκοτώνουν για τρεις πιθανούς λόγους: είτε για να τραφούν, είτε για να προστατευθούν από εχθρούς, είτε για εξάσκηση. Το πρώτο αφορά μόνο τα σαρκοφάγα, το δεύτερο αφορά ζώα κάθε κατηγορίας και το τρίτο κυρίως (αλλά όχι αποκλειστικά) νεαρά άτομα από σαρκοφάγα είδη. Οι γάτες δε σκοτώνουν για πλάκα. Η ανάγκη να κυνηγάνε, και να μη χάνουν τη φόρμα τους, είναι καταγραμμένη στα ένστικτά τους. Η πληροφορία ότι εγώ αγόρασα μία κονσέρβα Φρίσκις για πάρτη τους,και άρα δε χρειάζεται να κυνηγήσουν σήμερα, δεν είναι καταγραμμένη. Κανένα ζώο δεν κάνει ποτέ τίποτε για πλάκα. Ακόμη και το φαινομενικά άσκοπο παιχνίδι των κουταβιών, των μαϊμούδων κλπ. κάπου αποσκοπεί. Ακόμη κι αν εγώ δεν ξέρω να σου πω ποιος είναι ο σκοπός για το καθετί, ο σκοπός υπάρχει. Εμείς κάνουμε πράγματα για πλάκα, αλλά εμείς είμαστε αλλιώς. Μην κρίνουμε ανθρωποκεντρικά.    



3:44 π.μ.
Blogger resident είπε και ελάλησε...

Άλλο σκοτώνω κάτι γιατί με ενοχλεί,μύγες,κουνούπια κλπ η γιατί κινδυνεύει ζωή μου κι άλλο για διασκέδαση.    



7:28 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

θα το πω απλά και όσο γίνεται πιο ευγενικά: να πεθάνουν όλοι οι κυνγοί και όσοι τους υπερασπίζονται. Σιγά μην καθίσω να αναλύσω το γιατί το λέω αυτό. Άντε και καλό βόλι....!    



7:29 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κουρούνα αποδεικνύεσαι ΠΟΛΥ Κουρούνα τελικά... κρίμα...    



7:44 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ανώνυμε, όπως έγραψε κάπου ο αγαπημένος μου σχολιαστής, "Η ζωή είναι γεμάτη χαστούκια". Ελπίζω να ξεπεράσεις σύντομα το σοκ, παρ΄ όλα αυτά.    



2:51 μ.μ.
Blogger Victor είπε και ελάλησε...

Οι κυνηγοί για εμένα δεν είναι τίποτα παραπάνω από κοινοί εγκληματίες που θα πρέπει να φυλακίζονται ισόβια.

Δυστυχώς η Ελλάδα έχει παραμείνει στον μεσαίωνα και ακόμη χειρότερα οι Έλληνες δεν λένε να απαλλαχτούν από τα κόμπλεξ κατωτερότητας που τους διέπουν - την έλλειψη παιδείας και αγάπης για το περιβάλλον. Η υπόλοιπη Ε.Ε. προστατετεύει τα πάντα της ενώ η Ελλάδα το μόνον που κάνει είναι να σκοτώνει κάθε μορφής άγριας ζωής και να καταστρέφει το περιβάλλον της. Εδώ στην Ελλάδα μέχρι και απειλούμενα είδη αετών, γερακιών, κουκουβάγιων σκοτώνουν οι κυνηγοί.....Πρέπει η Ε.Ε. να επιβάλλει νομοθεσία της Ε.Ε. η οποία θα υπερβαίνει την εγχώρια νομοθεσία. Θα πρέπει επιτέλους αυτή η χώρα να γίνει πολιτισμένη.    



12:54 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.....ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ??????    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο