<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Όπου δεν πίπτει λόγος



Στις εφτάμιση το πρωί με ξύπνησε μια θυμωμένη, ακατάληπτη αντρική φωνή, συνοδευμένη από δυνατά χαστούκια. Όχι πάλι, σκέφτηκα και πετάχτηκα από το κρεβάτι. Ντύθηκα στα γρήγορα και, έτοιμη ν΄ αρχίσω να βρίζω και να φοβερίζω -άλλη μια φορά- το γείτονα του ισογείου που δέρνει μέχρι λιποθυμίας κάθε τόσο τη γυναίκα του, όρμησα στο μπαλκόνι του ακάλυπτου. Η φόρα μου κόπηκε απότομα όταν βρέθηκα αντίκρυ στο Νιγηριανό της απέναντι πολυκατοικίας. Με την πλάτη γυρισμένη σ΄ εμένα, γυμνός από τη μέση και πάνω, κρατούσε μια ζώνη διπλωμένη στα δύο και μαστίγωνε σταυρωτά τις ωμοπλάτες του, βλαστημώντας έξαλλος στη γλώσσα του. Έμεινα να τον κοιτάζω σα χάνος μερικά δευτερόλεπτα. Έπειτα μπήκα στο δωμάτιό μου, έκλεισα ήσυχα τα παντζούρια μου και κατέβηκα ν΄ αγοράσω ψωμί.


12:20 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Μάλλον θα ψήφισε Καραμανλή...    



12:22 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Μανταρίνι, ακόμα γελάω!    



12:55 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κουρούνα είμαι YOUR NUMBER ONE FAN!!! (αυτό κι αν είναι σπούκι...). Το όνομά μου δεν έχει σημασία, άλλωστε απολαμβάνω τα καλογραμμένα μπλογκ και σχεδόν ποτέ δε στέλνω σχόλια.
Συγνώμη που το πρώτο μου σχόλιο θα είναι υπόδειξη, ποια είμαι άλλωστε εγώ που θα δώσω συμβουλές στο σοφό πτηνό;
Αλλά σε παρακαλώ πολύ, την επόμενη φορά που θα ακούσεις να πέφτει ξύλο, μη σπαταλήσεις την πολύτιμη ενεργητικότητά σου μόνο βρίζοντας αυτό το ανθρωπάριο,αλλά ΤΗΛΕΦΩΝΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Το ξύλο δεν είναι οικογενειακό πρόβλημα και αυτή η γυναίκα που κάθεται και τις τρώει πιθανόν να μην το ξέρει και να το θεωρεί μέρος των συζυγικών της υποχρεώσεων.
Και πάλι συγγνώμη που το έριξα στο κήρυγμα, είμαι σίγουρη ότι συμφωνείς μαζί μου, αλλά καμιά φορά δεν τολμάμε να κάνουμε το σωστό, ενώ ξέρουμε καλά ποιο είναι.
(άσχετο, κι εγώ ξεκαρδίστηκα με το σχόλιο του μανταρινιού)    



1:43 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ανώνυμη, κάτι τέτοια έλεγε και η Άννι Γουίλκς στο Μίζερι -ότι ήταν η number one fan του συγγραφέα- και κόντεψε να το στείλει αδιάβαστο το ανθρωπάκι. Ελπίζω να μην έχεις τέτοιες φιλοδοξίες.

Στο θέμα μας τώρα. Για το μαλακοπίτουρα του ισογείου έχω φωνάξει την αστυνομία -μάλιστα απορούσαμε με τη συγκάτοικό μου γιατί κανένας άλλος δεν το έκανε τόσο καιρό-, όμως έχω την εντύπωση ότι δε βοήθησε πολύ αυτό αφού συνεχίζει ακάθεκτος τους ξυλοδαρμούς. Νομίζω πως αν δεν τον μηνύσει η ίδια η γυναίκα δε γίνεται τίποτα (δυστυχώς    



3:41 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ναι, δυστυχώς η πρόκληση σωματικής βλάβης δε διώκεται αυτεπάγγελτα αλλά μόνο με μήνυση από τον παθόντα. Τι να πει κανείς... Άσε που από το σοκ άφησα ασχολίαστο το φουκαρά το Νιγηριανό που αυτοτιμωρήθηκε (λες να το επιβάλει η θρησκεία του; Θα τρελαθώ)!
Εννοείται ότι η αναφορά στην Άννι τη Νοσοκόμα ήταν απολύτως σκόπιμη, αλλά δεν έχω σκοπό να σε απαγάγω. Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ που μου απάντησες αμέσως.
Α.    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο