<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ήμουν τυφλή και ανέβλεψα


Σύμφωνα με τους ειδικούς (βλ. αστρολόγους, χαρτορίχτρες, αβγουλομάντεις κλπ), το 2008 είναι η χρονιά των Αιγόκερων. Κατά τη διάρκεια των μηνών του 2008 που έχουν περάσει μου έκοψαν το ρεύμα, το τηλέφωνο, μου έκαναν έξωση, μπήκα στη φυλακή εννιά μέρες για χρέη προς το ΤΕΒΕ, έπαθα απανωτούς κολικούς νεφρού και άλλα πολλά. Ούσα Αιγόκερως, μ΄ αυτά και μ΄ αυτά άρχισα να χάνω την πίστη μου στην υψηλή τέχνη της αστρολογίας. Όμως στη συνέχεια βρήκα δουλειά, νοίκιασα καινούριο σπίτι, τα πράγματα άρχισαν να πηγαίνουν κάπως καλύτερα, αναθάρρησα, και η εμπιστοσύνη μου στη Λίτσα Πατέρα και τον Κώστα Λεφάκη αποκαταστάθηκε. Μέχρι που σήμερα τα ξημερώματα έπεσε η αγαπημένη γάτα μου από το μπαλκόνι και χάθηκε. Σ΄ ευχαριστώ, Θεέ μου, που κάνεις ό,τι μπορείς για να μου αποδείξεις ότι υπάρχεις κι ότι δεν πρέπει να πιστεύω στις αιρετικές μαλακίες.

12:48 μ.μ.
Blogger Provato είπε και ελάλησε...

αχ άσε με, εγώ να δεις τι περιπέτειες έχω με τις γάτες.


σου στέλνω πολλά καλοευχόνια να βρεις τη γάτα. και όλα καλά να πάνε φοτου σκόρδα!    



1:35 μ.μ.
Blogger ΠΑΥΛΟΣ είπε και ελάλησε...

Οι ίδιοι λέγανε ότι το 2004 ήταν οι χρονιά των Λεόντων. Ας αφήσουμε καλύτερα το τι έπαθα!!!

Τις ευχές μου για να βρεις το γατουλίνι    



4:05 μ.μ.
Blogger Κοκκινοσκουφίτσα είπε και ελάλησε...

Έλα καλέ που φοβάσαι! αφού οι γάτες έχουν επτά ζωές! το πολύ πολύ να είδε από ψηλά κανένα μπάνικο γατοτεκνό και πήδηξε για να την πηδήξει (ΚΑΚΗ ΛΕΞΗ). μην ανησυχείς, η γάτα σου θα επιστρέψει πολύ γρήγορα.
και πού να δεις οι Καρκίνοι τι παθαίνουν φέτος!    



4:38 μ.μ.
Blogger varometro είπε και ελάλησε...

Αιγόκερως παρομοίως επιβεβαιώνω πως το 2008 γαμιέται... Υγεία να υπάρχει πάντως και τα άλλα άστα. Τώρα το γεγονός πως το ΤΕΒΕ με την άθλια περίθαλψη, την απίστευτη ταλαιπωρία, τα ξεφτιλισμένα συνταξιοδοτικά φτάνει στο σημείο να στέλνει κόσμο στην φυλακή για χρέη είναι ένα θέμα και μάλιστα μεγάλο...

Το μπαλκόνι είναι στον πρώτο (άντε στο δεύτερο) ώστε να ελπίζουμε στην εύρεση της γάτας, ή στον πέμπτο οπότε πάμε γι' άλλη;    



6:03 μ.μ.
Blogger issallos είπε και ελάλησε...

καλως- γυρισαταν καλη μας Κουρουνα
το ετος απαυτωνεται αισιως...για ολους μας..φυλακη δεν εκανα..αλλα
ολα τα αλλα , λιγο πολυ... εχω πατερα κατακειτο..μανα μολις ενχειρισμενη με βαλβιδα....η αδεια μου εξαντληθηκε ολη λογω ενχειρισης καρπιαιου σωληνα και στα δυο χερια..μολις χθες κατεβασα μια πετρα νααα...για να μαθω να ειμαι ροκας....αλλα 'νταξι μωρε...τα βολευουμε....και σημερα το πρωι ενα γατι χυμιξε στον Πιπικο το καναρινι μας (μενουμε στον 4 απο πανω ταρατσα , διπλανο μπαλκονι περιπου 2 μετρα μακρυα)
....μηπως ηταν το δικο σου;    



2:21 π.μ.
Blogger mindstripper είπε και ελάλησε...

Το ίδιο έπαθε εδώ ο γάτος του πρώην σπιτονοικοκύρη μου. Έκανε 3 μήνες να συνέλθει από το σοκ, τις τρεις πρώτες εβδομάδες περπατούσε με πολύ δυσκολία. Συμπέρασμα: ίσως και να τη βρεις τη γατούλα αύριο, μπορεί κάπου να κρύβεται μπας και περάσει το πρώτο σοκ. Ελπίζω να την ξαναβρεις.

Φιλιά πολλά ρε συ.    



4:54 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Σας ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά νομίζω ότι η γάτα μου δεν θα βρεθεί. Την πήρα από μωράκι στο διαμέρισμα, δεν έχει ζήσει ποτέ στον δρόμο και έχει ένα μάτι. Βέβαια οι γάτες είναι πλάσματα πολύ ανθεκτικά, όμως αυτό δε με κάνει να νιώσω καλύτερα. Με πιάνει η ψυχή μου όταν τη σκέφτομαι τρομαγμένη και μόνη σε ένα περιβάλλον άκρως εχθρικό για ανθρώπους και ζώα.

Mindstripper, σε περιμένω στην Ελλάδα. Το ίδιο και οι Κούρδοι. Φιλιά πολλά.    



4:57 μ.μ.
Blogger mamma είπε και ελάλησε...

Ο Θεός βλέπεις είναι μεγάλος και βρίσκεται παντού. Εσένα θ' άφηνε να ξεφύγεις από το δρόμο της πίστης;

@PAVLOS
Δεν το πιστεύω... το 2004 ήταν έτος Λεόντων; Τώρα εξηγούνται όλα τα ανεξήγητα που μου συνέβησαν. Ευχαριστώ για την πληροφορία.    



2:29 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Εχμ, εννιά μήνες την ώρα που καλά - καλά δεν έχει τελειώσει ο δέκατος δεν είναι καλό σκορ. :^(

Καλά κουράγια για τη συνέχεια - κι ελπίζω να ξαναβρείς την γάτα σου.    



7:28 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Τώρα, τι να πρωτοευχηθεί κανείς...

Μα, η προσωποκράτηση για χρέη προς το Δημόσιο, κρίθηκε αντισυνταγματική προ επταμήνου...

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8400&pubid=1638640    



12:27 μ.μ.
Blogger Μαύρο πρόβατο είπε και ελάλησε...

Κουράγιο,
ελπίζω το γατούλι να τα βγάλει πέρα μόνο του.

Μήπως όμως να έριχνες κι ένα ευχέλαιο;
;-)    



2:06 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Μήπως κοιτάς σε λάθος μεριά; Μήπως θα έπρεπε να αναρωτηθείς τί ζώδιο είναι η γάτα σου;

Όσο για τα άλλα μάλλον για τους ανθρώπους είναι όλα. Και λέω μάλλον γιατί η λέξη "άνθρωποι" δεν μου κάθεται καλά.    



5:40 μ.μ.
Blogger Ιφιμέδεια είπε και ελάλησε...

Τώρα εγώ γιατί σοκαρίστηκα τόσο πολύ με την φυλάκιση...
τι να σου πω βρε Κουρούνα μου; Ειλικρινά και από την καρδιά μου εύχομαι να σου πάνε καλύτερα τα πράγματα.    



12:07 π.μ.
Blogger Πέπε είπε και ελάλησε...

ΦΥΛΑΚΗ;;;!

Άλα της!
Τελικά είσαι μεγάλη μούρη! Τιμή μου που σε διαβάζω! (Μια συγγραφέας που πραγματικά έχει ζήσει τον κόσμο).

Εύχομαι το 2009 να μη σε βρει σε καμιά γαλέρα!    



4:36 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Άλλος ένα Αιγόκερως και έρχομαι να επιβεβαιώσω την απόλυτη γκαντεμιά της χρονιάς σε προσωπικό και οικογενειακό επίπεδο. Να φύγει ΤΩΡΑ η κωλοχρονιά...    



7:21 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ναι οκ μεγάλη γκαντεμιά, life sucks φέτος. Γράψε τι έγινε με το γατί.
ελληνίς    



9:36 μ.μ.
Blogger 0comments είπε και ελάλησε...

ρουνάκι μη μασάς! Και τη γάτα θα βρεις και τη γάτα της γκαντεμιάς θα σκίσεις.
Δε χάνονται οι καλοί!!    



11:00 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Την βρηκες; :(    



12:13 π.μ.
Blogger ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε και ελάλησε...

Εκείνο με τους απανωτούς κωλικούς νεφρού με ανησυχεί περσότερο από όλα, να το προσέξετε, μαρτυράει αφυδάτωση, σας στέγμωσαν τα βάσανα ναρθείτε από τον ΙΚΑ!
Ιδρυμα
Κουρούνων
Απελεύθερων.    



8:40 μ.μ.
Blogger λολιτα είπε και ελάλησε...

κριμα η καλη μου η γκαβεκλω...

νιαουυ    



8:55 μ.μ.
Blogger Περαστικός είπε και ελάλησε...

Και μη χειρότερα. Εύχομαι να βρεθεί η γάτα, κάνε μερικές βόλτες τριγύρω, ίσως κάπου να την πετύχεις. Μα φυλακή; Αυτό είναι μεγάλο παράσημο! :D Σκέψου πως θα σε κοιτάνε όταν λες "εγώ έχω κάνει φυλακή φίλε" (το χιούμορ σώζει).    



8:33 μ.μ.
Blogger BLUEPRINTS είπε και ελάλησε...

να πω και μη χειρότερα; (όπως; θα μου πεις...)    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο