<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

15.2.2011





Ένας απολογισμός των ερώτων μου από το Δημοτικό μέχρι σήμερα ήταν αρκετός για να με πιάσει αϋπνία -και κατάθλιψη. Η γειτονιά δε βοηθάει. Δεν πίστευα ότι θα μου έλειπε η Πλατεία Αμερικής, αλλά να που συνέβη κι αυτό. Εδώ, στο Μικρολίμανο, επικρατεί υπερβολική ησυχία για τα γούστα μου. Βέβαια υπάρχει η θάλασσα εκατό μέτρα από το σπίτι κι αυτό είναι καλό, δυστυχώς όμως ο επιφυλακτικός εαυτός μου -ο προερχόμενος από την Πλατεία Αμερικής- δεν έχει τα κότσια να βγει έξω τέτοια ώρα για έναν μοναχικό περίπατο. Αγκαλιά λοιπόν και πάλι με τους τρεις γάτους ενός φίλου τους οποίους προσέχω όσο εκείνος λείπει. Φιλήστε μου τον Άγιο Βαλεντίνο αν τον δείτε!



Έρικ - Γουίνι

Φρόντο


3:12 π.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Για κάποιο λόγο ο Blogger θεωρεί ότι το κείμενο γράφτηκε Δευτέρα, 14 Φεβρουαρίου, το απόγευμα, ενώ γράφτηκε ξημερώματα Τρίτης στις 3 και. Η εκδίκηση του αγίου Βαλεντίνου, υποθέτω...    



1:49 μ.μ.
Blogger mamma είπε και ελάλησε...

Ούτε εμείς τον είδαμε αλλά μάλλον δεν πρέπει να παραξενεύομαι, είμαστε πολλαπλώς άρρωστοι και μας αποφεύγουν ακόμα και αυτοί οι κράχτες της κατανάλωσης... τι να πεις.    



3:44 μ.μ.
Blogger Sisyfina είπε και ελάλησε...

Ούτε εμείς τον είδαμε. Αν τον βλέπαμε θα του πετάγαμε μολότωφ.    



6:00 μ.μ.
Blogger An-Lu είπε και ελάλησε...

ΝιαουΧ3!    



7:09 μ.μ.
Blogger ellinida είπε και ελάλησε...

Ούτε εγώ τον είδα, πέρασα την βραδυά με τρία γατιά στο κρεβάτι μου.
Διάβασα το προηγούμενο ποστ. Ελπίζω να είσαι καλύτερα.    



9:34 μ.μ.
Blogger Roadartist είπε και ελάλησε...

Πανέμορφα τα γατόνια.. :)
Καλό βραδάκι..    



11:57 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Εγώ τον είδα και είπε "να μου φιλήσεις την κουρούνα και να της πεις να μην γράφει στη χάση και στη φέξη". Και ξέρεις, πως αν δεν κάνεις αυτά που θέλει ο άις, την έχεις βαμμένη.    



8:32 μ.μ.
Anonymous Ιsis είπε και ελάλησε...

εχω χάσει επεισόδια..    



10:04 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

"Ένας απολογισμός των ερώτων μου από το Δημοτικό μέχρι σήμερα ήταν αρκετός για να με πιάσει αϋπνία -και κατάθλιψη"

Πραγματικά υπέροχο!    



2:21 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

E mh mas anoigeis thn orexh kai meta stamatas na grafeis.. elaa.. se thelw pio grhgorh    



1:19 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Γειά σου γειτόνισσα!

Δεν είναι και τόσο άσχημα καλέ! Αν και τώρα που το σκέφτομαι πριν 6 χρόνια όταν είχα πρωτο-μετακομίσει Μικρολίμανο μου είχε κάνει εντύπωση ότι κατοικείται κυρίως από την τρίτη ηλικία. Με ότι αυτό συνεπάγεται:
Τραβηγμένα κουρτινάκια όταν επιστρέφεις σπίτι, ενημέρωση της περιοχής μόλις αλλάζεις boyfriend και λοιπά.
Κατά τα άλλα καλώς μας ήρθες!^^    



3:46 μ.μ.
Blogger Πέπε είπε και ελάλησε...

Μπρε! Η Κουρούνα γύρισε! Πώς χάρηκα! Καλωσήρθες. Και απ' ό,τι βλέπω έχεις ήδη κάποιο καιρό που γύρισες. Ωραία, καλή συνέχεια. Ούτε εμείς σε ξεχάσαμε.    



8:14 μ.μ.
Blogger Panos είπε και ελάλησε...

Μια ζωή μπούρα και αμπελοφιλοσοφία και έχεις τον φίλο στην Λέρο να σε περιμένει να φάμε τσιπούρες.

Επικοινώνησε μαζί μου...Ε

Ενας απελπισμένος Γυμνός Πύθωνας    



12:49 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Πάνο, δεν έχω τα τηλέφωνά σου. Γράψε μου στο e-mail της Κουρούνας.    



3:22 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Μενεις Μικρολιμανο; σε ζηλευω.
Αναγκαστηκα να φυγω λογω ανωτερας βιας μετα απο πολλες δεκαετιες ζωης εκει. Μου λειπει αφορητα.
Πολλες φορες αργα τα βραδυα επιστρεφω κανωντας βολτες με το αυτοκινητο για να παρω μια -εστω- ...μυρωδια.
Αλλες φορες βλεπω στον υπνο μου πως ειμαι εκει στη βεραντα μου με τη "θεα ελικοπτερου".
Ελπιζω να ξαναγυρισω.
Να περνας καλα.    



3:23 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ξεχασα να υπογραψω το απο πανω σχολιο

Ο θειος Ισιδωρος    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο