<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-6656590165348922955', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




To πατουσάκι της γάτας είναι το πιο τρυφερό πράγμα που υπάρχει για το γατόφιλο. Σε αγγίζει απαλά στο μάγουλο και λέει "Ε! Γιατί έχεις αυτά τα μούτρα; Εγώ είμαι εδώ", σε ζυμώνει και ομολογεί "Χαίρομαι που υπάρχεις", ακουμπάει τον καρπό σου, μένει εκεί καθώς πληκτρολογείς και δηλώνει "Είσαι δικός μου για πάντα".

30-8-2012



6:43 μ.μ.
Blogger Sisyfina είπε και ελάλησε...

νιάου (μας έλειψες)    



6:57 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Καλώς σας βρήκα!    



2:28 π.μ.
Blogger Idom είπε και ελάλησε...


Περίεργο...

Η δικές μου οι γάτες εκτός απ' τα πατούσάκια τους χρησιμοποιούν και τα νυχάκια τους και έχω ατενήσει πληστάκις περίλυπος τον συνδετικό ιστό μέσα απ' το δέρμα μου...
Επίσης θεωρούν ότι δεν γράφω καλά και συμμετέχουν παντοιοτρόπως στην πληκτρολόγηση.
Λες να φταίει το DNA τους; Ή το δικό μου;
:-)

Idom
   



7:22 μ.μ.
Blogger Marina είπε και ελάλησε...

Για ένα ζύμωμα της γάτας μας τσακωθήκαμε κάποια στιγμή με τον Κ, ζήλεψε γιατί να ζυμώνει μόνο εμένα αφού και εκείνος ήταν άρρωστος.. Τελικά η γάτα μας σταμάτησε να με ζυμώνει και κάθισε να παρακολουθήσει το καυγά του ζευγαριού..για τις βελούδινες πατουσίτσες της μόνο    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο