<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2316842809200267195', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ανώνυμοι κι Επώνυμοι



Διαβάζοντας ένα post του Ναυτίλου για ένα σχόλιο του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου σχετικά με την ανωνυμία στο Ίντερνετ, ήρθε στο μυαλό μου μια παροιμία που έλεγε ο παππούς μου: "Του κυρ-Παναγή τα λόγια, του γαϊδάρου οι πορδές". Όπου, ανάλογα την περίσταση, τη θέση του κυρ-Παναγή έπαιρνε ο εκάστοτε μπαρουφολόγος, του οποίου τα λόγια είχαν την αξία των πορδών του γαϊδάρου. Αυτή είναι η άποψή μου και για τα μουλιασμένα στη χολή σχόλια των ιντερνετικών ανωνύμων. Όπως οι πορδές, αφήνουν την προσωρινή μπόχα τους κι έπειτα χάνονται στη λήθη. Πόση σημασία να τους δώσει κανείς;

Για το ίδιο θέμα διαβάστε στα blogs Για σκέψου και Σπιτάκι.

Ανανέωση: Μετά το μπουρ-μπουρ και το μουρ-μουρ των τελευταίων ημερών σχετικά με το θέμα, ήρθε άλλο ένα σχόλιο από τον Στάθη Τσαγκαρουσιάνο.

* Μια κι έκανα τη ρημάδα την ανανέωση, άλλαξα και τη φωτογραφία του γαϊδάρου. Ο προηγούμενος ήταν Αμερικανός, ο τωρινός είναι του παππού μου. Δεν ήταν κρίμα κι άδικο να μην τον βάλω;

4:19 μ.μ.
Blogger πιτσιρίκος είπε και ελάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.    



5:27 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Πιτσιρίκο, αν σκεφτεί κανείς πως οτιδήποτε πεις ή κάνεις περνάει από κόσκινο, βλέπω το παραπάνω σχόλιο να γίνεται τίτλος στις ειδήσεις του Star.    



5:50 μ.μ.
Blogger πιτσιρίκος είπε και ελάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.    



5:40 μ.μ.
Blogger Lili είπε και ελάλησε...

Exω βιωσει τον απολυτο πονο με δημοσια ξεφτιλα οταν πρωτομπηκα στο ιντερνετ οπου μια φιλη με ψευδωνυμο δεν αφησε τιποτα ορθιο, τον γαμο μου, το παιδι μου, παραποιησε πραγματα που ειπα κλπ...
Επαθα σοκ.
μετα συνηλθα.
και απο τοτε συνειδητα ανοιγομαι κιας φοβαμαι καπου μεσα μου(τι δεν ξερω ακριβως)
Πολεμαω αυτο που με φοβιζει.

και ω τι εκπληξις, τωρα πια γελαω δεν κλαιω
μαλλον ανεπτυξα αμυνες
(η επεσε το επιπεδο μου...δε ξερω)    



5:15 μ.μ.
Blogger Damsel in Stress είπε και ελάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.    



5:18 μ.μ.
Blogger Damsel in Stress είπε και ελάλησε...

Ρε παιδιά, καλά όλα αυτά και γω μαζί σας και εις άλλα με υγεία. Αλλά, πέρα από τη θεωρία και τα "ξεκουμπώματα" υπάρχει και η πρακτική πλευρά του πράγματος.

Μιλάμε για το Internet, αγαπητοί. Μιλάμε για το άνδρο των πλέον πληροφορημένων (άμα γουστάρουν), των πλέον ψαγμένων (ξανά άμα γουστάρουν) και των πλέον "άρρωστων". Δεν κολυμπάνε όλοι μέσα στην τρελλή χαρά της ανταλλαγής ιδεών σε δημοκρατικά πλαίσια και μια επίσκεψη σε οποιοδήποτε κανάλι του IRC θα σας πείσει.

Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ δεν έχω κανένα καημό να μάθει ο Χ βαρεμένος που μένω και ποιά είμαι. Δεν μου κάνει "κούκου" να ξημερωθώ με τον ΧΧ αφιονισμένο της πιάτσας στα σκαλοπάτια μου. Ούτε γουστάρω τό κάθε μαλακισμένο φασιστοειδές να μου γράφει "ξέρω που μένεις" και να ψάχνω μετά τις γωνιές της γειτονιάς μου.

Πόσες φορές σας έχει τύχει, άτομα που ΕΣΕΙΣ επιλέξατε να γνωρίσετε μέσα απ' το δίκτυο, να σας προκύψουν "ψυχικά λειψοί"; Το πήρατε χαμπάρι όταν συζητάγατε μεταξύ τυρού και αχλαδιού για τα μεγάλα τα μυστήρια της ζωής και σας φαινόταν "και γαμώ τα παιδιά"; Τσου! Και τώρα;

Τραβηγμένο απ' τα μαλλιά, θα μου πείτε. Ίσως και εκτός θέματος. Ε και; Η ανωνυμία είναι χρήσιμη και χίλια συγνώμη κ. Τσαγκαρουσιάνε μου. Τα λεγόμενα, οι κρίσεις και οι πράξεις του καθενός έχουν να κάνουν με την προσωπική του ηθική και μ' αυτό που λέγεται "ανατροφή απ' το σπίτι του" και όχι με το "επώνυμο" ή το "ανώμυμο" της έκφρασής τους. Όλα τ' άλλα, για μένα, είναι ολίγον του αέρος ... (για να μην πω τίποτις χειρότερο).

Υ.Γ.: Συμβουλές για το τι θα κάνω τα επώνυμα και τα ανώνυμα σχόλιά του blog μου δεν δέχομαι. 'Οταν φιάξετε και σεις blog κ. Τσαγκαρουσιάνε μου, κάντε ότι σας φωτίσει ο θεός σας.

------------

Το σχόλιο αυτό το ρίχνω και στα τρία blog που ασχολήθηκαν με το θέμα, οπότε αν κάτι δεν κολλάει με το συγκεκριμένο post μην το πάρετε προσωπικά. Αλλού παίζει η κεντρική ιδέα.    



8:37 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Πιτσιρικος: Υπακουος δημοσιογραφακος το πρωι στα μεγαλα media, κουραδομαγκας των μπλογκς το βραδυ. Τωρα ειναι ωραιο αυτο;    



9:01 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Αμάν ρε DiS,
βαρέθηκα να συμφωνώ μαζί σου!
Έτσι ακριβώς το προσεγγίζω κι εγώ το θέμα. Εδώ ο κόσμος λυσσάει με τα ψευδώνυμα, που να ήξερε και που μένουμε!

Στην τελική γιατί να έχει σημασία αν η Κουρούνα λέγεται Τζίνα Λολομπρίτζιτα ή ο Χοιροβοσκός Βιττόριο Γκάσμαν;

Άσε που κάλλιστα μπορεί κανείς να οικειοποιηθεί οποιοδήποτε ονοματεπώνυμο -ίσως και ανύπαρκτο. Σάμπως θα καταθέτει κανείς και πιστοποιητικό γεννήσεως;

Μετά τιμής,

Μπριτζίτ Μπαρντό
ή
Πληγωμένη Καρδιά
ή
Υπέρβαρη Ξανθιά
ή
Λουλούδι του Κάπρι    



9:01 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ανώνυμε, μια κι έκανες αυτές τις φοβερές αποκαλύψεις, μήπως μπορείς να μου πεις αν ο Πιτσιρίκος φοράει σώβρακο, σκελέα, σλιπάκι ή μποξεράκι; Μη βρεθώ προ εκπλήξεως την πρώτη νύχτα του γάμου.


*Αν φοράει στρινγκ, μη μου το πεις. Άσ΄το μου για έκπληξη.    



9:10 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

παντως φαινεται να την εχει μικρη    



9:12 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Απορια παντως: αφου ειναι τοσο της αναρχιας κλπ γιατι δεν επειτρεπει ανωνυμα comments στο blog του;    



9:14 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Pros pitsiriko: nai, se eipe star. ki esu ton eglyfes meta me miso metro post    



9:22 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

1) Ουκ εν τω πολλώ τω ευ.

2) Και το "as a different user" ανώνυμο είναι, βρε. Δε χρειάζεται να έχεις blog.    



11:06 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Να επιμείνεις, να επιμείνεις. Ο επιμένων νικά. Αλλά πάντως, αγαπητέ τζίτζικα, δεν πάει πολύ να λέει ένας τζίτζικας αργόσχολους τους υπόλοιπους; Κρα!    



2:43 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ελπίζω να μην έχουμε και γύρο βου σ'αυτή την ιστορία που μου φαίνεται μαλακία από χιλιόμετρα μακριά.


http://insiters.blogspot.com/2005/06/e-mail.html



Τρωγόμαστε για να τρωγόμαστε.    



8:48 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κρίμα που δεν είδα πριν γράψω αλλού το χαμό που γίνεται.Μια ερώτηση θέλω να κάνω:πως είναι δυνατόν κανείς να αντιστρέφει τόσο τα λεγόμενα του(μια κουφή διαδρομή από το δικό του μπλογκ στα comments σε άλλα);
Γιατί εγώ δεν είμαι star?????
Γιατί νομίζουν κάποιοι ότι κάποιοι για να γράφουν αρνητικά σχόλια έχουν οπωσδήποτε μέσα τους μίσος?    



9:02 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

αναρωτιεμαι γιατι δεν καταλαβε κανεις τι πραγματικα εννοουσε ο Τσαγκαρουσιάνος...

οχι οτι εχει δικιο βεβαια,δεν μπορεις να δινεις τα στοιχεια σου δεξια κι αριστερα,ειτε για να βρισεις ειτε για να κανεις χαρουλες, αλλο το εντυπο κι αλλο το internet...
το anonymous δειχνει παντως ως επιλογη καποια βιασυνη και λιγοτερο χιουμορ απο το κανονικο...ισως ομως και να ειναι περισσοτερο ειλικρινες απο το "κολοκυθα" ξερω γω...
νομιζω πως χρησιμοποιησε τελικα την υπερβολή για να δωσει εναν τονο στο κομματι του...
(ειμαι η ελενα και... δεν ειμαι καλα...)    



12:51 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

εγω ενα ξερω...οτι εβαλα ενα κριτικο σχολιο, ως μελπω,στο μπλογκ του πιτσιρικου κι εκεινος το εσβησε επειδη δεν του αρεσε...εγραφα οτι αντι για πλακα μυριζει κομπλεξιλα στα τελυταια ποστ του... βριζει καποιον που γραφει στην κατεστημενη ελευθεροτυπια αλλα θαυμαζει πανω απο ολους εναν αλλον που γραφει στην ιδια εφημεριδα!...ο ιδιος γραφει στην αθενς βοις...λιγαποστ πιο κατω στο μπλογκ του γραφει επαινους γι αυτον που τωρα βριζει...δεν ξερω...κατι δεν κολαει...το σουξε τον ζαλισε...κανει τον υπερανω αλλα ειναι μερος αυτων που βριζει...αλλιως τοσο inside information πια...    



12:41 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

το πρώτο σχόλιο του κ Τσαγκαρουσιάνου ήταν απλά εμετικό ... το email που έστειλε στον Ναυτίλο ήταν απλά επιστημονική φαντασία ... φαντάζεστε εσείς τώρα τον οποιονδήποτε να βάζει αμέτι μουχαμέτι να πνίξει τον Τσαγκαρουσιάνο με hate mail ... ρε παιδιά να είμαστε λίγο σοβαροί ... και απορώ πως οι bloggers δεν ξεσηκώθηκαν να απαντήσουν στις ακατάληπτες κουταμάρες για τις οποίες κατηγορεί κι αυτός δεν ξέρει ποιον ... τέλος αν ο τσαγκαρουσιάνος ετοιμάζει κανένα lifestyle περιοδικάκι να κάνει τις δημόσιες σχέσεις του στην έντυπη δημοσιογραφία και να αφήσει την μπλογκοκενονία ήσυχη ...    



1:28 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Εμένα με στενοχωρεί το γεγονός ότι κανείς δεν είπε μια καλή κουβέντα, ένα κομπλιμέντο, για το γάιδαρο του παππού μου, τον οποίο θεωρώ λαμπρό δείγμα της οικογένειας των όνων -κάτι σαν τετράποδη Ναόμι.    



2:02 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

μα εμπρός στην ομορφιά τα λόγια στερεύουν ...    



2:58 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Λήδα, μας προσβάλεις! Ο γάιδαρος, από τότε που πέθανε ο παππούς μου και μας τον άφησε ιερή παρακαταθήκη, ζει σε δικό του περιφραγμένο χωράφι μερικών στρεμμάτων, με ατομικό ποταμάκι για φρέσκο νερό και ολόδικό του μαντρί-βιλίτσα. Ο πατέρας μου αρνήθηκε να τον πουλήσει στους διάφορους που του τον ζήτησαν γιατί θεώρησε ότι δικαιούται να περάσει όσα χρόνια του απομένουν χωρίς να τον φορτώνουν και να τον ξυλοφορτώνουν -όπως συμβαίνει συνήθως στους γαϊδάρους. Η σπράιτ που βλέπεις αριστερά στη μουσούδα του ήταν του αδερφού μου και απλώς τη βούτηξε -έχει αυτό το κακό συνήθειο. Τρέφεται αποκλειστικά με φρέσκα χορταρικά, αν και του αρέσουν οι εκπλήξεις (μήλα, καρότα, ψωμί).    



4:45 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

M ARESEI POU MILATE OLOI SAN TO INTERNET NA EINAI DIKO SAS. KATADIKO SAS. KATOURISTE TO KIOLAS, SA TA SKYLIA.    



4:46 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

THA MOU PEIS, MIPOS EXETE KAI TIPOTE ALLO?    



4:47 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

TSAGAROUSIANOS RULEZ. sAS GAMISE ME PENTE GRAMOULES KI AKOMA PSAXNESTE    



6:27 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Dimitraki den pas ston kafene sou esi, akomi edo eise?    



9:36 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Kai pios sou eipe oti eise kalodexoumenos edo Dimitraki? Kai poioi apo autous pou sxoliazoun sto blog tis kourounas simbenei na einai tautoxrona bloggers kai stenoi prosopikoi tis filoi. Arege pos mporei kapios na exei ta kalitera aisthimata gia autin kai tautoxrona na apokalei anthopous pou ektimaei malakes kai mounia? Theoreis ton eauto sou anotero apo tous anthropous pou agapaei? Kai ekserontas ipotithete autin apo tous ipolipos (exei kai auti ipostei to aisxro brisimo sou sto parelthon) nomizeis oti apoktas kapia aksia?    



2:08 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ανώνυμε με κεφαλαία γράμματα: A, όλα κι όλα! Όχι golden showers εδώ μέσα. Έχουμε κακό προηγούμενο με το κατούρημα σ' αυτό το blog.

Gordon Kernel: Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, μ΄έχεις ενθαρρύνει ξανά στο παρελθόν και πάντα χαίρομαι όταν μου γράφεις. Σμουτς. Μην ανησυχείς για τα γαλλικά -μεταφράστρια είμαι, εκτιμώ τους γλωσσομαθείς.

Όλο αυτό το σκηνικό με τον Δημητράκη (τον έχω δει και σε άλλα blogs) μου θύμισε τον Χάρρυ Κλυνν και το αμίμητο "Βλέπω άφησες μούσι, Δημητράκη".

Να θυμίσω σε όλους (μας) ότι το Ίντερνετ δεν είναι το γνωστό από τον Λούκι Λουκ Gulch City. Αντίθετα από τη θρυλική πόλη του Ουέστ στην οποία δε χωρούσαν παραπάνω από δύο ξένοι, το Δίκτυο τους χωράει όλους. Και τους "καλούς" και τους "κακούς". Ας συνυπάρξουμε λοιπόν.

* Και προπάντων μην πυροβολείτε τον πιανίστα.    



10:14 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Διαμαρτύρομαι και δεν έχω άλλο τρόπο για το ότι τo blog press.gr δεν μου αναρτά κείμενα μου που στέλνω με e-mail, όταν σε αυτά γράφω κάτι εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι πόλύ λυπηρό αυτό γιατί είχα πιστέψει στην ελευθερία της έκφρασης εδώ στα BLOGS και δυστυχώς όπως οι εφημερίδες έτσι και αυτά ελέγχονται από ανθρώπους των κομμάτων. Ευχαριστώ που με διαβάσετε και ξεγυμνώστε τον Καψαμπέλη που έβγαινε στα κανάλια διαμαρτυρόμενος ότι τον λογοκρίνουν. Αυτός λογοκρίνει κείμενα που στρέφονται κατά του ΣΥΡΙΖΑ.    



12:07 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Τζίτζικας και πεταλούδα

-Τζι τζι τζι και τζι τζι τζι
πεταλούδα πλουμιστή
έλα δίπλα μου και στάσου-
σε ποθώ, σε θέλω, βιάσου!

-Φρου φρου φρου και φρου φρου φρου
τζίτζικα βρωμιάρη φτου!
πώς μπορεί μια πεταλούδα
να φιλεί σου τη μουσούδα;

-Και τι έχω το στραβό
όπου τόσο σ΄απωθώ;
-Είσαι γκρίζος. Εγώ λάμπω
και στολίδι είμαι στον κάμπο!

-Κι εγώ όλο τραγουδώ.
το βιολί μου έχω εδώ
και τον κόσμο ξετρελαίνω
στα μεράκια όταν μπαίνω.

-Όλο τρέχω και πετώ
και δε στέκω ούτε λεφτό.
Συ συνέχεια τεμπελιάζεις-
δε σου μοιάζω, δε μου μοιάζεις.

-Ειμ΄ εγώ τραγουδιστής,
είσαι συ ο χορευτής.
Τι ταιριάζει πιο ωραία
από των δυο μας την παρέα;

-Ω! Αταίριαστοι πολύ
είμαστε-εγώ έχω βγει
από ΄να μικρό κουκούλι΄
συ θα το ΄χεις για κιβούρι.

-Ίδια ειν΄τα δυο αυτά.
Η ζωή όταν τελευτά
ή δεν έχει ακόμα αρχίσει
πράγμα ίδιο για τη Φύση.

-Μία φλόγα εγώ ζητώ
για να πέσω να καώ.
Τζιτζικάκι μου καϋμένο
μόνο αυτό σε κάνει ξένο.

-Μια φορά εσύ αν καείς
η φωτιά μου συνεχής:
αχ! Με καίει κάθε ματιά σου
πιο πολύ απ’ τη φωτιά σου΄

Τζι τζι τζι και τζι τζι τζι
πεταλούδα μου ακριβή
έλα σβύσε το καμίνι
που από σε μονάχα σβήνει!

-Φρου φρου φρου και φρου φρου φρου
τζίτζικά μου έρχομ΄εφτού-
αχ! με σένα είμαι ίδια
σα μου βγάλεις τα στολίδια.

ΓΙΩΡΓΗΣ ΧΟΛΙΑΣΤΟΣ    



5:33 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Lovingly done is well-advised b wealthier than extravagantly said.
[url=http://maurice-lacroix-pontos.webs.com/apps/blog/]maurice lacroix pontos[/url]    



9:53 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

A humankind begins icy his wisdom teeth the first without surcease he bites off more than he can chew.    



12:58 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Cheap Auto Insurance Quotes weight loss pill    



3:45 μ.μ.
Anonymous Penis Enlargement Pills είπε και ελάλησε...

You made some good points there. I did a search on the topic and found most people will agree with your blog.    



6:49 μ.μ.
Anonymous bandar ceme είπε και ελάλησε...

this is a very nice site, I really love it
   



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο