<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2316842809200267195', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ο πόλεμος αρχίζει - Part 2 (ζα)

Πώς είπατε; Μας τα έχωσε ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος; Σιγά τον πολυέλαιο! Πού να δείτε τι μας σέρνουν άλλοι.

* Με το μαλακό τα υπογλώσσια. Ένα αρκεί.

Ανανέωση: Μετά τις τρομερές αποκαλύψεις του Ανωνύμου για την ταυτότητα του Πιτσιρίκου, άλλη μία που θα σοκάρει:

Έχει σχέση ο Πιτσιρίκος με το θάνατο του Χόφα;

Η απάντηση στο σχόλιο νο 12.

3:39 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Δε σταματάτε πια τις αηδίες; Το 'να χέρι νίβει τ' άλλο και δε συμμαζεύεται. Ξέρετε το πραγματικό όνομα του Πιτσιρίκου, φίλτατοι; Όχι; Ε, άντε διαβάστε την υπογραφή στο αρθράκι τής AV να το μάθετε.

Καιρός ήταν.    



3:49 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Είναι δε τόσο μαλάκας που δεν ξέρει και να κρυφτεί.    



4:27 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

είμαι σε θέση να γνωρίζω πως ο Γ. Πανόπουλος ουδεμία σχέση έχει με τον γνωστό blogger ...    



4:28 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

αγαπητή κουρούνα πουλάκια είναι κι ας κελαιδούν πουλάκια είναι κι ας λένε ...    



4:40 μ.μ.
Blogger Nassos K. είπε και ελάλησε...

Και μια χαρά τα κελαϊδούν και μια χαρά τα λένε.

Που είναι το κακό σ'αυτά που γράφει, εκτός από το ότι και ο ίδιος είναι αρκετά πίσω και δεν έγραψε παρά ένα δελτίο για τα νέα του STAR, γεμάτο αοριστίες και κοινοτοπίες;

Λίγο από άρθρο του Wired λίγο από CNN, λίγο από ελληνική πραγματικότητα που κάποιος άλλους του περιέγραψε, αλλά σιγά το σούρσιμο.

Φλώρικα πράγματα.    



4:45 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Φλώρικα - ξεφλώρικα, το ζήτημα είναι ότι το θέμα θα πάρει διαστάσεις (στην μπλογκοκενωνία) μεγαλύτερες απ'ότι του αρμόζει και ο πωςτονλένεούτεημάνατουδεντονξέρει θα αποκτήσει τα 15' του μέσω αυτών που φτύνει.

Γαμώ την πουτάνα μου μέσα.    



5:16 μ.μ.
Blogger Oneiros είπε και ελάλησε...

Bullocks, guys...

..καμιά σχέση με τη Sandra;    



5:50 μ.μ.
Blogger zavalos είπε και ελάλησε...

>>.καμιά σχέση με τη Sandra;

Εχει - δεν εχει σχεση, δεν πειραζει. Στον
πληθυντικο ειναι. Μια εσυ μια εγω. Δικαια πραγματα.    



6:56 μ.μ.
Blogger Τυπος Νυχτερινος είπε και ελάλησε...

Φιλτάτη Κουρούνα,
είπα κι εγώ η μουρλή να σχολιάσω «το υπέροχο τούτο κείμενο», κι από σχόλιο κόντεψε να μου βγει ποστ.
Τι κόντεψε δηλαδή, μου βγήκε. (Και τ’ όνομα θα μου βγει όπου να ναι, αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο).
Να μην καταχραστώ λοιπόν το χώρο τον σχολίων σου. Τα σχόλιά μου λοιπόν στο Ο Πόλεμος των Bloggers…

Υ.Γ. Αμάν πια σουξέ ο Πιτσιρίκος... τι 15 λεπτά δημοσιότητας μου λέτε μετά... Ζηλεύω η στρίγγλα η κάργια η διψασμένη ν' αποκτήσω κι εγώ φήμη και πλούτο...    



7:00 μ.μ.
Blogger Sofia είπε και ελάλησε...

Σιγά τα αυγά - αναφωνώ. Είναι τόσο μέσο το κείμενο που ούτε καν θα ασχοληθώ. Τουλάχιστον κάτι άλλα (που ασχολήθηκα) ήταν ή πολύ καλά ή πολύ κακά. Όλοι στις παρελάσεις τους πρώτους και τους τελευταίους κοιτάμε, να μη τα ξαναλέμε.    



7:19 μ.μ.
Blogger Lili είπε και ελάλησε...

Im sorry....δεν καταλαβα....γιατι ασχολουμαστε τοσο για μια αποψη?
Επειδη εγω η φτωχη ανιστορητη,αγεωγραφητη, κλπ(μην τα ξαναλεμε) ειμαι λιγο στην κοσμαρα μου....ποιος ειναι?
θα πρεπε να με προβληματισει η γνωμη του?


Η μηπως πρεπει να θιχτω που με λεει ψωναρα?
(αφου ειμαι! και δεν με ανεφερε ο αχρηστος!)    



7:35 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ο Χ Ι !!!    



8:58 μ.μ.
Blogger Old Boy είπε και ελάλησε...

Πότε πέθανε ο Χόφα, γαμώτη μου; Γιατί τα μαθαίνω όλα τελευταίος; Ποιός βγήκε πρόεδρος των φορτηγατζήδων στη θέση του;    



8:59 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

ο πιτσιρίκος!    



10:29 μ.μ.
Blogger nanakos είπε και ελάλησε...

Κάτι τρέχει στα γύφτικα κι εγώ το έχω χάσει! πολλά ονόματα κι έχω μπερδευτεί...πολλές αποκαλύψεις... ήμουν undercover σε αποστολή στη Γη του Πυρός. Προτείνω να τα αφήσετε όλα αυτά γιατί είναι καλοκαιρι και να γίνετε όλοι σεξουαλικοί μετανάστες γιατί εγώ σιχάθηκα τα κρίματα μου και ο Θεός τα air condition!    



2:11 π.μ.
Blogger NickTheCreek είπε και ελάλησε...

Ψυχραιμία συντρόφια, τα ίδια διαβάσαμε καταμεσίς του '80 για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τα ίδια και καταμεσίς του '90 για το Δίκτυο, φαίνεται πως στα μισά κάθε δεκαετίας ανθίζουν οι παπαριές, με πλήττει αφόρητα αυτή η επανάληψη (πιφ, αυτοί οι τεχνοφοβικοί πληβείοι πια)...    



9:37 π.μ.
Blogger Stefanos είπε και ελάλησε...

Αγαπητή Κουρούνα, αν δεν με φάνε οι παραλίες το Σαββατοκύριακο, μέχρι τη Δευτέρα θα το έχω φτιάξει το συστηματάκι, και αν είσαι τυχερή και μου κάτσει όρθιο (οχι το πιπίνι που ζαχαρώνω, το πρόγραμμα) εκτός από νεφρόγραμμα, θα βγάζει και πυελόγραμμα οπότε θα σου κάνουμε ένα σπινθηρογράφημα μέγκλα να πυρποληθείς!    



12:00 μ.μ.
Blogger Damsel in Stress είπε και ελάλησε...

Τελικά ο σοφός που είπε ότι οι απόψεις είναι σαςν τις κωλοτρυπίδες διότι όλοι διαθέτουν κι από μία ... ε, είχε δίκηο.

Στην περίπτωσή μας με ξενίζει (και με εντυπωσιάζει επίσης) το "μένος" του γράφοντος και όχι τα γραφόμενα τα ίδια. (Επ' ευκαιρία, στα πόσα χτυπήματα μου βάζει υποχρεωτικά το Google διαφήμιση; Και γιατί είχα την εντύπωση ότι ΕΓΩ βάζω διαφημίσεις του Google ΑΜΑ θέλω;)

Κουρούνα, ήξερα ότι πιθανώς για πολλούς είμαστε βλάμμένες, μαλακισμένες, ηλίθιες, φορτικές, εκνευριστικές, αγενείς, αξιολάτρευτες, και πάει λέγοντας. Τώρα έμαθα ότι είμαστε ΚΑΙ μεσόκοπες ...

Αααχ γιόκα μου! Εκεί που είσαι ήμουνα και κει που είμαι ... θάρθεις!
(γραμμένο πάνω απ' την πόρτα του νεκροταφείου της Πύλου)    



12:04 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

"Εγώ είμαι ο Πιτσιρίκος!"

"Εγώ είμαι ο Πιτσιρίκος!"

"Εγώ είμαι ο Πιτσιρίκος!"

"Εγώ είμαι!"

"Εγώ!"

"Εγώ!"

"Εγώ!"

. . . . . . . . . . . . . . . .

Ε Γ Ω.    



12:22 μ.μ.
Blogger Νίκος είπε και ελάλησε...

αισθάνομαι σαν τον Μανόλη Καψή.

ας μου εξηγήσει κάποιος τι έγινε.    



12:28 μ.μ.
Blogger dgalanis είπε και ελάλησε...

αμάν βρε κυρία μου δεν θα κάνεις ποτέ ένα σχόλιο που να μη ξεκινάει ή να μη καταλήγει σ ένα απίστευτο κλισέ?

τέλος σας αποκαλύπτω πως ο Χόφα είναι η Κουρούνα και ως εκ τούτου έχει άμεση σχέση με τον θάνατο του πιτσιρίκου    



12:42 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

DiS, μεσόκοπες είμαστε. Για τα υπόλοιπα έχω επιφυλάξεις.    



12:46 μ.μ.
Blogger τέλσον είπε και ελάλησε...

"...και είναι έτοιμο να προδώσει πριν αλέκτορα φωνήσαι τρις;..."

δεν ήξερα πως τα κοκόρια πλέον έχουν και την δυνατότητα να φωνάζουν, μόνο να λαλούν γνωρίζω...

από την άλλη πάλι, βεβαίως βεβαίως, με την ίδια λογική όπου όλοι εμείς είμαστε καταπιεσμένοι 30-φεύγα που δεν εφευρισκουμε τον εαυτό μας αλλά γράφουμε γι΄αυτόν μπορεί και να ισχύει...

Οι λέξεις είναι δύναμη, λιγάκι προσοχή στον τρόπο που τις χρησιμοποιούμε κ. Πανόπουλε.
Στα μπλόγκ μας έχουν πρόσβαση οι έχων την γνώση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, στα περιοδικά σας όσοι μπορούν να πεταχτούν μέχρι το περίπτερο...φροντίστε πριν εκφράσετε την γνώμη σας να δείτε το θέμα σας σφαιρικά...

Επί τι ευκαιρία, μην έχετε ίχνος ανησυχίας, κανείς εδώ δεν είναι επίδοξος δημοσιογράφος, ΔΕΝ θέλουμε να σας πάρουμε το ψωμι, γράφε εσύ τα άστρα και άσε να περιαυτολογούμε εμείς. Ούτως ή άλλος η σχέση του επαγγέλματός σας με την ενημέρωση είναι παρεμφερή με την σχέση της εκκλησίας με την θρησκεία...

υ.γ.: τις ταυτότητες τις ονόμαζες I.D. και στο χωριό σου;    



12:50 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Null, με λίγα λόγια: κάποια αδέσποτα σκυλάκια πλησίασαν επιθετικά το σπιτάκι ενός σκύλου με πεντιγκρί σε ένα μεγάλοοοο κήπο. Ο καλοαναθρεμμένος σκύλος αποφάσισε να σημαδέψει την περιοχή του για να δείξει στους κοπρίτες ποιος είναι ο αρχηγός. Άρχισε λοιπόν να κατουράει ολόγυρα από το σπιτάκι του, αλλά πάνω στην κάψα του να προστατεύσει το χώρο του τον έπιασε ακράτεια και γέμισε τον τόπο σκατό.

Newmanifesto, μη βγάζεις τα άπλυτά μου στη φόρα, παιδί μου.    



1:35 μ.μ.
Blogger J95 είπε και ελάλησε...

είμαι σε θέση να γνωρίζω πως ο Γ. Πανόπουλος ουδεμία σχέση έχει με τον γνωστό blogger

Εφ' όσον βέβαια το "κρέμομαι από τα @@" δε μετράει για "σχέση"...    



2:39 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Είναι όμως απορίας άξιον πως ένας πιτσιρίκος έβγαλε τόσα πολλά κόμπλεξ σε τόσο λίγους ανθρώπους.    



3:05 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ε, και δικα του εβγαλε, για να λεμε το σωστο    



3:33 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Σίγουρα έβγαλε και δικά του αλλά όταν τον "ανακάλυψαν" οι υπόλοιποι χάσαμε τη μπάλα. Ακόμα χαμένη είναι.    



6:22 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Το άξιοαπορίας είναι πως είχε κατορθώσει να κρύψει τον ιδιόμορφο χαρακτήρα του πίσω από τόσο ωραία κείμενα στην αρχή.
Τώρα δικαιολογεί απόλυτα το ψευδώνυμο του γιατί φέρεται σαν να είναι 9-10 χρόνων."εγώ έχω το καλύτερο ποδήλατο είμαι ο πιο δυνατός ωραίος αγαπητός κτλ κτλ."
Αναρωτιέμαι τι μπορεί να ωφελεί κάποιον η δημιουργία ενός τόσο αρνητικού κλίματος γύρω του,το
να κάνει ανθρώπους που πριν από ένα μήνα ήθελαν να τον συγχαρούν για το χιούμορ του,να τον σχολιάζουν τώρα για τα κόμπλεξ που βγάζει.
Θα μου πει κανείς τι ασχολούμαι.Είναι και αυτό μια αλήθεια.Αλλά δεν μπορεί να αγιάσει κανείς βλέποντας τόσα σχετικά σχόλια.    



6:40 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

έχει και ποδήλατο;;;    



6:42 μ.μ.
Blogger Lili είπε και ελάλησε...

Συνεχιζω να μην καταλαβαινω....



απορια....γραφουμε στο μπλογκ για μας η για να μας διαβασουνε?
κιαν γραφουμε οτι μαλακια μας κατεβει και δεν μας νοιαζει ποιος ενοχλειται, ειναι κατι μεμπτο η αξιοθαυμαστο?
Υπαρχουν ρουλζ αγραφοι και στα μπλογκ?

Παω να γραψω στο δικο μου τις αποριες μου.    



6:55 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Polumnia μου τώρα άγγιξες ένα πολύ ευαίσθητο θέμα. Αν εσύ που όλοι θυμόμαστε πόσο τον επαινούσες είσαι αρνητική απέναντί του τότε σίγουρα υπάρχει ένα θέμα. Βέβαια για να λέμε και το σωστό πριν ένα μήνα δεν τον είχε πάρει χαμπάρι το εκδοτικό σινάφι και ήταν ένας απ' όλους, οπότε τον συμπαθάγαμε τον πτωχούλη. Μα κι αυτοί οι ηλίθιοι, οι άσχετοι σε αυτόν έκαναν πρόταση; Τόσα ωραία μπλογκς υπάρχουν, τον χειρότερο πήγαν και πήραν; Αμ το άλλο; Ενώ τα κείμενά του δεν διαβάζονται πια- είναι μια σιχαμάρα μια αηδία σωστή- όλο και περισσότεροι τον επισκέπτονται. Να εγώ τώρα με νύχια και με δόντια κρατιέμαι να μη μπουκάρω μέσα και σπάσει πάλι το ρεκόρ. Αφού από τα νεύρα μου συνέχεια κάτι μασουλάω και πήγε η δίαιτα στο διάολο. Πες μου βρε polymnia κι εσύ που είσαι σοβαρή κοπέλα τη γνώμη σου γιατί θέλω να την ακούσω. Θα σου απαντήσω αφού τελειώσει η Βέρα στο δεξί.    



7:35 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Καμία ψυχραιμία!
Ξέρεις ποιά είναι η πλάκα, ότι μιλούσα σοβαρά,ότι μακάρι να μπορούσα να σου αποδείξω ότι δεν έχω κανένα συμφέρον να γράφω αυτά που γράφω,και η αρνητική διαφήμιση δεν ωφελεί πάντα..
Το σίγουρο είναι ότι δεν με έφαγε η ζήλεια.Έχω πολύ καλύτερα πράγματα να κάνω,με την δική μου οπτική γωνία τουλάχιστον.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ή κάτι σχετικό,οπότε μεγάλη μου σκασίλα γι'αυτή τη δόξα.Άλλωστε δεν κάνουν όλοι για όλα.
Επίσης δεν ένιωσα κανένα δέος για τις προτάσεις,σιγά τα λάχανα πια.Αν οι προτάσεις είναι καλές ας γίνουν αποδεκτές κανένα πρόβλημα.Δεν θα λιποθυμήσουμε κιόλας.
Υ.Γ.δεν σχολίασα ποτέ θετικά,γιατί δεν έχω μπλογκ.    



8:38 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Νεραντζάκι να σας κεράσουμε, κορίτσια;    



9:33 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

μέλπω σου έκανε μια διαφήμιση ο πιτσιρίκος στο μπλογκ του και τώρα γυρνάς δεξιά κι αριστερά σαν την Αστέρω...    



9:38 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Εμένα μ' αρέσει η Μέλπω. Ακόμα κι όταν θ' αρχίσει να με βρίζει. Ποτέ δε ζήλεψα τη δυσκοιλιότητα του Σαρτζετάκη που έσερνε στα δικαστήρια όσους τον σατίριζαν.    



10:08 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Θεά Κουρούνα και μένα μ' αρέσει. Αυτό που δεν κατάλαβε είναι πως ο pitsirikos έγινε ο Τσαγκαρουσιάνος της και την έκαψε μέσα σε μερικές ώρες. Απλό δεν είναι; So simple!

Neeeeeext?!?!?!    



10:20 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κάτι μου λέει οτι η ...μένη και η κούλα είναι ο φίλτατος πιτσιρίκος και δεν τολμάει να σχολιάσει η έστω να απαντήσει στα σχόλια άλλων με το δικό του ψευδόνυμο. Κατα τα άλλα θα συμφωνήσω με την polymnia.
Γιάννης    



10:44 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Και γιατί να ντραπώ να σχολιάσω με το δικό μου ψευδόνυμο φίλτατε Γιάννη;    



11:05 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Έλα μου ντε...;;;
Γιάννης.    



12:11 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

ki edw gia ton pitsiriko lete???

pitsirikosfaira    



12:22 π.μ.
Blogger violent unknown event είπε και ελάλησε...

τι ζωή σ' αυτή τη σφαίρα...    



3:27 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Παιδια δεν παιζει ρολλο αν σε βριζουν... το ονομα σου να γραφουν σωστα.
Και ημαρτον μην τα βαζετε με τους καψερους τους Δημοσιογραφισκους που εχουν μικροτερο ποσοστο θνησιμοτητας και απο τις κατσαριδες, ολοι απο καρδια η ελκος στα 40 πανε, γι'αυτο το ταμειο τους ειναι απο τα πιο υσχηρα... κανεις δεν ζει αρκετα ωστε να παρει συνταξη.
Ασχετο αλλα... πια η ομοιοτητα μεταξη ενος δημοσιογραφου και ενος βιαγκρα?... Και τα δυο κανουν το τοσο.. ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!    



10:19 μ.μ.
Blogger Your Man είπε και ελάλησε...

Ελάτε ρε, σιγά που κάθεστε και ασχολήστε. Τόσο πολύ σας κόφτει; Σας άλλαξε τη ζωή το άρθρο του; Σας επηρρέασε; Θα κοιμηθείτε στραβά;

Σ' όσους αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε (θα σας το χόρευα κιόλας τώρα, αλλά πού να σηκώνομαι)...    



11:50 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Απλώς πληροφοριακά, ο Γιώργος Πανόπουλος υπήρξε για αρκετά χρόνια διευθυντής του περιοδικού NITRO και σήμερα, εκτός από συντάκτης της ATHENS VOICE είναι και διευθυντής σύνταξης του ένθετου REAL PEOPLE της εφημερίδας ΘΕΜΑ του Αναστασιάδη. Θεωρώ απίθανο να είναι ο Πιτσιρίκος ή οποιοσδήποτε άλλος blogger καθώς η σχέση του με την τεχνολογία και τους υπολογιστές ήταν basic (απ' όσο θυμάμαι από τότε που δουλεύαμε μαζί στα περιοδικά).
Πάντως, είναι απλώς η άποψή του και δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να γίνεται τόσο θέμα, όπως είπαν και οι προλαλήσαντες.
Χαρά    



5:15 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Τόσο πολύ σας πόνεσε το άρθρο του Πανόπουλου? Τόση αλήθεια κρύβει που σας αναστάτωσε έως και εξαγρίωσε? Πέρα απ'το να κρίνετε εκ του ασφαλούς τους πάντες και τα πάντα, εσείς δεν ανέχεστε καμμία κριτική (που δεν είναι καν προσωπική) μόνο και μόνο επειδή είναι ένας καθρέφτης που όταν τον κοιτάτε φρικάρετε? Πάρτε ένα μαθηματάκι ξερόλες και νάρκισσοι των pc. Πριν αμπελοφιλοσοφήσετε και κάνετε πάλι επίδειξη πνεύματος και ψευτο-κυνικού και προχωρημένου "χιούμορ" δείτε και λίγο την "φάτσα" σας...Γελάστε μ'αυτήν, κλάψτε μ'αυτήν, βελτιώστε την αν και όσο μπορείτε, αποδεχτείτε την και μετά βγείτε να "μιλήσετε". Τότε η φωνή σας θα έχει νόημα. Και τότε θα γίνετε πιο ανθρώπινοι, πιο ερωτικοί, πιο αυθεντικοί, πιο "ζωντανοί" και το pc σας θα είναι ένα διάλειμα από τη ζωή σας και όχι η ίδια η ζωή σας. Αλλά όλα αυτά θέλουν ΘΑΡΡΟΣ.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων ούτε τον ξέρω τον δημοσιογράφο αυτό, ούτε έχω blog κλπ. Κατά τύχη σερφάροντας πριν λίγο καιρό έπεσα στη σελίδα του (συμπαθέστατου και ταλαντούχου) Thas και από εκεί πήρα μια γεύση και από άλλους "blogers" (ή κάπως έτσι). Έτυχε να διαβάσω το άρθρο στην AV και χωρίς να το ασπάζομαι απόλυτα (αφού δεν ξέρω και πολλά από τον net-κόσμο σας) μου έκανε εντύπωση το μένος ορισμένων, που μάλλον αποδεικνύει ότι υπάρχει πολλή άλήθεια στο άρθρο..Χωρίς παρεξήγηση παίδες, όλοι το παλεύουμε όπως μπορούμε, απλά πριν
το θυμό και την ειρωνία ας έχει υπάρξει και λίγη αυτογνωσία, και λίγος αυτοσαρκασμός (γιαυτό μ'αρέσει ο Thas)
ΣΣ Κάποιος απίστευτος "Κομ" που πάνω στη λύσσα του έγραψε ότι οι δημοσιογράφοι πεθαίνουν στα..40 (!!!) πόσο μίσος πρέπει να ένοιωσε για τον Πανόπουλο? = Πόσο μίσος ένιωσε βλέποντας το είδωλό του στο άρθρο? Τόσο άσχημο του φάνηκε? Θλιβερός...
ΣΣ2 Δεν αναφέρομαι σε όλους που έχουν Βlogs, έτσι? Η "Κουρούνα"
πάντως μου δίνει την εντύπωση ανθρώπου που ξέρει να γράφει, έχει χιούμορ αλλά την μπλοκάρει (ή blogarei?) κάποιος "μισοαντρισμός", (κατά το μισογυνισμός, και στα δύο άλλωστε, και γενικά στον οποιοδήποτε "σεξισμό", κρύβεται η ίδια τρομερή ανασφάλεια) και κάποια επειδιξιομανία (πακέτο πάνε συνήθως αυτά)που αφαιρεί την ουσία σε αυτά που γράφει. (Πχ το περιστατικό που αναφέρει σε επόμενο κείμενο με ένα νυχτερινό τηλ. κάποιου βαρεμένου λιγούρη κλπ, sorry ρε κορίτσι μου αλλά κάνει "κρα" ότι είναι κακή και αφελής φαντασία, αλλά για πιο λόγο να καταφεύγεις σε τέτοιες μπαλαφάρες για να ειρωνευτείς, χλευάσεις κλπ και δεν ψάχνεις (αφού μάλλον έχεις μυαλό) αληθινά θέματα ή ιστορίες σου που να έχουν κάτι να πουν, χρησιμοποιώντας το αρκετά καλό χιούμορ σου? Μην χαραμίζεσαι σε ευκολίες..Γνώμη μου βέβαια, μπορεί και λανθασμένη. Sorry για το θάρρος-θράσσος αλλά δεν το γράφω για να σε μειώσω, πιθανόν κατά βάθος να το καταλαβαίνεις.. Αυτά
(Σπύρος)    



6:01 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Αγαπητέ Σπύρο, η ιστορία με το τηλεφώνημα είναι πέρα για πέρα αληθινή. Να προσθέσω επίσης ότι ο "Γιώργος" στα εφτά χρόνια που είχαμε να ειδωθούμε παντρεύτηκε και έκανε και δυο παιδάκια. Κάθε άλλο παρά μισοαντρισμός με χαρακτηρίζει. Για την επιδειξιομανία δεν μπορώ να ισχυριστώ το ίδιο. Είμαι η κυρία με την καμπαρντίνα που κάθε βράδυ μεταξύ 8 μ.μ. έως 10 μ.μ. τη στήνει πίσω από το άγαλμα του Τρούμαν και τρομάζει τους αθώους περαστικούς.

ΥΓ
Και, ναι, κατά βάθος καταλαβαίνω ότι δε θέλεις να με μειώσεις. Μακάρι να μείωνες λιγάκι -πρέπει να χάσω κιλά.    



6:10 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κουρούνα, είσαι ανακριβής μην πω ψεύτρα και χάσω και το αριστερό μου μάτι!
(το δεξί μου τόβγαλε πέρσι που της είπα ότι ότι είναι "διαφορετική" από τη Σκλεναρίκοβα...)
Πρέπει επιτέλους να αποκαλύψεις πως στο άγαλμα του Τρούμαν καταλήγεις μετά την καθημερινή σου βόλτα από την Ηρώδου του Αττικού, απ' όπου περνάς πάντα για να μοστράρεις και τα έξι σου βυζιά στους ανυποψίαστους ευζώνους.
(ναι, έχει έξι βυζιά και ναι, είναι αλήθεια πως ήδη τρεις εύζωνοι έχουν πραγματοποιήσει αλλαγή φύλου από την τρομάρα, ενώ ένας έκανε λοβοτομή και τώρα κάνει το χαλάκι του μπάνιου στο σπίτι της).
>END TRANS<    



8:10 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Προς Dis και Κουρούνα:
ποιά είναι τα ηλικιακά όρια της μεσόκοπης; Να αρχίσω να ανησυχώ;    



4:18 μ.μ.
Blogger J95 είπε και ελάλησε...

Τόσο πολύ σας πόνεσε το άρθρο του Πανόπουλου? Τόση αλήθεια κρύβει που σας αναστάτωσε έως και εξαγρίωσε?

Τα βρήκες όλα, είσαι μέγας Γάτος.    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο