<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2316842809200267195', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ήταν ένας γάιδαρος με μεγάλα αφτιά



Αφιερωμένο με πολλή αγάπη στον γάιδαρο -ξέρει αυτός.

10:38 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

...κομμένα τα βλέπω.    



10:46 π.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Είναι πολύ μεγάλα και δεν χωρούσαν στη φωτογραφία, αυτό είναι όλο.    



10:47 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ουφ...    



12:25 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Αυτός ξέρει, εμείς να μην ξέρουμε;; Το ξαδελφάκι σου    



12:40 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ακόμα κι εδώ με κυνηγάει το σόι μου. Η μαμά μου θα μάθει όλα τα βρώμικα μυστικά μου...    



2:37 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Βίνα, έχοντας διαβάσει τα κείμενα για τον Φιντέλ, πιστεύεις ειλικρινά ότι θα βρεθεί άνθρωπος να εμπιστευτεί σκύλο που πλασάρεται απ' αυτό το blog;    



7:05 μ.μ.
Blogger Giramondo είπε και ελάλησε...

Αγαπητή ΚΟΥΡΟΥΝΑ τι θα γίνει θα την τελειώσεις τη μετάφραση να γράψεις κανένα κειμενάκι να γελάσουμε;; Σε παρακαλώ!!!

Επίσης κάποιος να πάρει τα σκυλάκια της vina! Τα αγοράκια γιατί θα μπορούν χωρίς πρόβλημα να βρουν κοριτσάκια στους δρόμους, στα βουνά και στα λαγκάδια και τα κοριτσάκια γιατί θα έχουν κάποιον που θα κουνάει χαρούμενα την ουρά ακόμα και όταν πάρουν δέκα κιλά και τα μαλλιά είναι χάλια.    



9:58 μ.μ.
Blogger Giramondo είπε και ελάλησε...

Σε ευχαριστώ vina!Μακάρι να μπορούσα να το πάρω!Έχω ένα σκύλο και για χάρη του μαλλιοτραβιέμαι καθημερινά με τον καλό μου!!Σκέψου τι θα γίνει αν πάρω και δεύτερο!



Φιλιά    



8:13 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Αγαπητή Giramondo, μακάρι να το δεις το κειμενάκι τής Κουρούνας υπό την προϋπόθεση που έθεσες! Κάτι όμως μου λέει πως θα φανείς πολύ πιο τυχερή, δις Giramondo, θα φανείς πολύ πιο τυχερή.

Ας πούμε, στις ελεύθερες ώρες της μπορεί να γράψει και ένα, και δύο, και τρία κειμενάκια. Α, δε την ξέρεις αυτήν τι διάτανος είναι. -- Ακόμη, ποιος ξέρει, οι ελεύθερες ώρες της μπορεί ξαφνικά να πολλαπλασιαστούν, να γίνουν, ξέρω γω, εικοστέσσερες, οπότε θα έχει πρακτικά όλο το χρόνο στη διάθεσή της να γράφει κειμενάκια.

Καταλάβατε, την τύχη μου μέσα;    



2:42 μ.μ.
Blogger Giramondo είπε και ελάλησε...

Αγαπητέ μου εργοδότη!! Καταλαβαίνω τη δύσκολη κατάσταση που περνάς! Για να δεις πόσο καλή είμαι...έχω να σου προτείνω τουλάχιστον 3 άτομα που θα κάνουν τη δουλειά της Κουρουνίτσας τσάμπα...αρκεί φυσικά να την αφήνεις να γράφει κειμενάκια!!Τι λες;;
Οι γλώσσες προσφοράς είναι Αγγλικά, Γερμανικά και Ιταλικά.Σου φτάνουν;
Για να μην λες δηλαδή!!!

Φιλιά    



2:50 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Άμα είναι στο τζάμπα, ναι! Στείλτε μέιλ στο info@macmillan.com. Ευχαριστώ πολύ!    



3:13 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κατακαημένη Ρούμελη... Κανόνισε: μη και σου περάσει το Σαββατοκύριακο από το νου:

(α΄) να γράψεις ποστ οιουδήποτε θέματος'

(β΄) να δεις άλλον άνθρωπο εκτός από σένα στον καθρέφτη πλένοντας γρήγορα-γρήγορα τα δόντια σου'

(γ΄) να μιλήσεις απ' το τηλέφωνο, να στείλεις μέιλ, να τσατάρεις (μη χέσω...), να κομεντάρεις'

(δ΄) να φας, να πιεις, να ψήσεις καφέ'

(ε΄) να βγεις απ' την ξώπορτα (ακόμα και φωτιά να πιάσει το "σπίτι" σου, εσύ εκεί).


Και έλα στο θείο ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ 10:00΄, με το ΠΑ-ΚΕ-ΤΟ, άτιμο θηλυκό, ειδαλλιώς θα σε στείλω στο Όβαλ Στέισον τίγκα στο φισεκλίκι και θα σε αμολήκω φωνάζοντας: "Αραβίδαααα! Αραβίδαααα" (δυο αγγλικούλια τα ξέρω).

Είπα και ελάλησα.-    



7:48 μ.μ.
Blogger Mr.Folios είπε και ελάλησε...

Τυραννε!

Ρομπαξ!    



1:21 π.μ.
Blogger Storyteller είπε και ελάλησε...

Αμ δεν κανουν τα αυτιά το γαϊδαρο...    



6:11 π.μ.
Blogger η Λίτσα είπε και ελάλησε...

πουστηδες εργοδοτες, θελω να πνιξω την αφεντικινα μου, μπορω;

καλα τα σκυλια αλλα με τα γατιά που εχω στην αυλη τι θα γινει;    



4:52 μ.μ.
Blogger Giramondo είπε και ελάλησε...

Agaphte Ergodoti!

Sou egrapsa 3 fores mail kai erxetai pisw!:(
To mail mou einai:dreamsandthecity@hotmail.com
Gia na stamathseis na askeis psyxologikh bia sthn Kourounitsa!

Filia    



10:11 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

@ Giramondo, γλυκιά και όμορφη και λαχταριστή, τα μέιλ σου επιστρέφονται επειδής μου το κόψανε το νετσκέιπ εδώ στη δουλειά. Έχω κι εγώ αφεντικό πάνω από το κεφάλι μου: τον Διευθύνοντα Σύμβουλο! Και όλ' αυτά (γιατί μου κόβουνε και το νεσκαφέ και τα κίτρινα χαρτάκια όπου να 'ναι) για μια Κουρούνα. Ναι ρε γκέι μου, για μια Κουρούνα!...

Γαμώτο, μόλις μου ξαναβάλουνε μέιλ, και με ποτίσουνε και καφέ, θα σου γράψω. Αλλά μη μου ξανακάνεις δωρεάν προτάσεις, δεν κάνει. Σε φιλώ!

@ Λίτσα, έξαλλο μικρό, όταν έρθεις στη θέση μου θα δεις τι παναπεί αφεντικό, ρε, και θα με συμπονέσεις. Για τα γατιά δεν ξέρω να σου πω εγώ, ρίχ' τα στους σκύλους. Σε φιλώ κι εσένα γιατί είσαι έξαλλο και μουρλό.

@ Mythoi, οι γκαρίλες κάνουνε το γάιδαρο -- κι οι κλοτσές, το Δία μου μέσα. (Τρέχτε διαβάστε το Kiss me, ρεεεε!)

@ Mίστερ Φώλιο, και απ' τις διακοπές θα μας τη λέτε εσείς;! Γρήγορα στο Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ! (Ναι ρε, Ρόμπαξ, Ρόμπαξ και πάλι Ρόμπαξ).


ΥΓ.: 10:10 άουαρς, κι ακόμα να 'ρθει. Έχω πάρει τη χράπα-χρούπα στα χέρια και τη γεμίζω.    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο