<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2316842809200267195', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Free Willie

Image Hosted by ImageShack.us


Άλλο ένα πρωινό στο Ίντερνετ-Καφέ-Μπιλιαρδάδικο των Καλαβρύτων. Μόνιμοι πελάτες εγώ και ο πιτσιρίκος δίπλα μου -γύρω στα 7 με 8 αυτός. Παίζει Age of Mythology, ένα παιχνίδι στο οποίο χτίζεις πόλεις, χωριά, τα προστατεύεις με στρατούς, βρίσκεις τρόφιμα για τους υπηκόους σου, ζώα κλπ. Ο πιτσιρίκος διαλέγει ανάμεσα στ' άλλα ζώα και όρκες.

"Μα όρκες στην Αίγυπτο, βρε Αχιλλέα;" του λέει η αδερφή του, γύρω στα 9 με 10. "Σα να λέμε βάρκες στον Χελμό".
"Μην ανησυχείς", απαντάει εκείνος. "Όλα γίνονται. Μόνο του σπανού τα γένια δε γίνονται".

Αυτά τα πιτσιρίκια θα με στείλουν αδιάβαστη. Άσε που πολύ θα ήθελαν να με στείλουν έτσι κι αλλιώς, αφού πιάνω τον δεύτερο υπολογιστή του μαγαζιού και δεν μπορούν να παίξουν και τα δύο ταυτόχρονα. Μόλις με βλέπουν να σηκώνομαι λάμπει το μούτρο τους. Έφυγα!

2:22 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Τώρα αυτό το "ο Πιτσιρίκος διαλέγει ανάμεσα στα άλλα και όρκες" είναι λάδι στη φωτιά ή δεν είναι;    



2:29 μ.μ.
Blogger J95 είπε και ελάλησε...

Έτσι ξεκινάνε αυτά τα μαλακισμένα, πρώτα παίζουν Age of Mythology και μετά το ρίχνουν στην παιδεραστία και την καταστροφή του έθνους.

Πάντως διπλό Age of Mythology με άφθονη φούντα είναι το καλύτερο ναρκωτικό, ή τουλάχιστον έτσι θα έλεγα αν είχα δοκιμάσει ποτέ μου φούντα πράγμα που δεν ισχύει και όποιος ισχυριστεί το αντίθετο θα του μηνύσω ό,τι έχει και δεν έχει.

Οπότε τα ανωτέρω είναι senseless rumblings και παιδάκια που μας διαβάζετε μην κάνετε καμία μαλακία.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΖΗΤΩ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ.    



3:13 μ.μ.
Blogger Damsel in Stress είπε και ελάλησε...

J95, είσαι η ντροπή του έθνους. Ακόμα μεγαλύτερη ντροπή είμαι εγώ που κατάγομαι απ' τη Μεσσηνία και, λογικά, θα έπρεπε να γνωρίζω ... γάμα τα!

Καλά, εσύ στο κωλοχώρι μ' αυτά κάθεσαι κι ασχολεισαι; Γιατί δεν πας σε κείνη τη θειά να δεις αν έχει ξανακολήσει Τσίτος στη μόστρα της οικίας, μπας και στείλεις και καμμιά φωτό της προκοπής;    



3:30 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Επειδή της έχω δώσει ένα άλφα ελεύθερο να πηγαίνει μία ώρα κάθε δεύτερη μέρα στο εντευκτήριο, δεν πά' να πει ότι θα της βάζετε φιτίλια εσείς και θα την ξελογιάζετε, 'ντάξει; Αλλιώς θα σας σβήνω τα σχόλια. Αμάν πια! Φούντες ο ένας, τσίτος η άλλη -- γυφταριό μού το κάνατε. Εγώ ένα βιβλίο ζήτησα πριν να λυθεί το Παλαιστινιακό, δε ζήτησα δα και κάνα μυθιστόρημα. Τς-τς-τς...    



7:07 μ.μ.
Blogger Giramondo είπε και ελάλησε...

Γειά σου Κουρούνα!Ανακάλυψα το blog σου(και γενικά αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας!)την περασμένη εβδομάδα και είμαι πραγματικά ευτυχής!!Τώρα θα στέλνω στο διάστημα όλα όσα μου έρχονται στο κεφάλι...αντί να χτυπιέμαι και να τα λέω στο σκύλο μου! Πόσες απαντήσεις να μου δώσει και αυτός; Καλά να περνάς και θα τα λέμε γιατί το χιούμορ σου είναι πραγματικά φοβερό!    



8:08 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ορκες στο Age Of Mythology? Δεν το θυμαμαι αυτο...    



12:08 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ο πιτσιρίκος, που τώρα δεν σας γεμίζει το μάτι, κατά το 2051 (ίσως και στις 18 Οκτωβρίου ανήμερα) θα εκδώσει το πρώτο του μυθιστόρημα.

Θα γίνει σημείο αναφοράς και όλοι θα τον ρωτάνε πως το συνέλαβε αυτό το αριστούργημα. Αυτός θα σκύβει σεμνά το κεφάλι και θα λέει:

Θα ήμουν οχτώ χρονών όταν το καλοκαίρι μια καλοστεκούμενη, και καλοντυμένη, κυρία έκανε κατάληψη στο ιντερνετ καφε του χωριού μου. Τυχαία είδα που επισκεπτόταν μια σελίδα με τίτλο Κουρούνα...

Φυσικά ο τίτλος του μυθιστορήματος θα είναι Moby-Carrion Crow    



7:10 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

καλοστεκούμενη, και καλοντυμένη ??????    



12:16 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ανώνυμε, ο πιτσιρίκος είπα, παιδί μου, όχι ο Πιτσιρίκος. Άλλος ρίχνει λάδι στη φωτιά, άτιμη σουπιά.

Damsel, την ιστορία με τα Τσίτος και την Κάτω Κλειτορία θα την πω άλλη φορά!

Αγαπημένε μου εργοδότη, δε σηκώνω κεφάλι απ' τη δουλειά. Το βλέπεις άλλωστε.

Σαδίστρια, έχω φωτογραφίσει σκύλους, γάτες, γίδες, χωρικούς, ό,τι βρήκα μπροστά μου με λίγα λόγια. Αλλά πρέπει να βρω σκάνερ. Είμαι της παλιάς σχολής και φωτογραφίζω με συμβατική μηχανή.

Giramondo, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά μη λες τέτοια γιατί θα φρουμάξει ο closed.

Shitsite, για όρκες μίλησαν οι σπόροι. Ρώτησα μόλις και τον Αχιλλέα και το επιβεβαίωσε: "άτζε οφ μιθόλοτζι" -ναι, "άτζε".

Ανώνυμε Β', έχω διαβάσει για διαστροφές και διαστροφές στο "Ξυπνάς μέσα μου το ζώο" του Αρκά, αλλά συνδυασμό όρκας και κορακοκουρούνας πρώτη φορά βλέπω. Καλό φαίνεται.

Closed, καλοστεκούμενη και καλοντυμένη, ναι. Σου είπε κανείς ότι οι χοντρές γερνάνε πριν την ώρα τους -δεν έχεις ακούσει το "μάγουλο φράπα"- και ντύνονται μόνο με κουρέλια; Ποιηματάκι-αφιέρωση δεν έχει αυτή τη φορά; Χάλασες κι εσύ.    



10:57 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

closed, νομίζετε πως το αισθητικό κριτήριο ενός οχτάχρονου εντοπίζει πολλές στυλιστικές διαφορές ανάμεσα σε μια κουρούνα κι ένα παγώνι;

Και ποιος μπορεί να αποκλείσει οι κουρούνες να είναι μινιμαλιστικά παγώνια; Τουλάχιστον στο Age of Anonymous έτσι ήταν.

Εξάλλου, το "ντύνεσαι σαν παγώνι" δεν θεωρείται ακριβώς κομπλιμέντο. Εκτός κι αν απευθύνεται σε drag queen.

Kourouna, μα τι λέτε τώρα; Στο μυθιστόρημα μια γιγάντια λευκή κουρούνα τρομοκρατεί την ορεινή Πελοπόννησο...    



6:57 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Θα γυρίσεις από τα Καλάβρυτα ποτέ βρε αίσχος των bloggers, ή θα μείνεις εκεί να ξεσηκώσεις καμιά επανάσταση ;

Παλαιών Πατρών Κουρούνα
το χειμώνα βάζεις γούνα
φόρεμα το καλοκαίρι
σαν το πιο χοντρό αστέρι

(για καλοντυμένες)    



11:27 π.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Θα γυρίσω, φανατικέ μου θαυμαστή closed, μην ανησυχείς. Δε θα σ' αφήσω έτσι.

Το υπέροχο γλυκό τριαντάφυλλο (το οποίο σιχαίνομαι, μου αρέσει μόνο η μυρωδιά του) λέγεται Ροδοζάχαρη και τώρα πια το φτιάχνουν παντού εδώ γύρω, όχι μόνο στο μοναστήρι. Για τον Γιαταγάνα δεν ξέρω τίποτε -αλλά θα μάθω.    



4:47 μ.μ.
Blogger Συνήθης Ύποπτη είπε και ελάλησε...

Να πω κι εγώ το άσχετό μου για το γλυκό τριαντάφυλλο.
Φαντάζομαι πως λέτε το μοναστήρι του (μισό να πάρω την Ασπασία να μου πει) Αγίου Γεωργίου στη λίμνη Δόξα κατά Ορεινή Κορινθία μεριά;

Αν πάλι κάνω λάθος, σχωράτε με, βαλίτσες ετοιμάζω.    



10:23 π.μ.
Blogger Τυπος Νυχτερινος είπε και ελάλησε...

Κουρουνάκι,
φέρε μαζί όταν θα ρθεις και το γλυκό τριαντάφυλλο μωρή.
Δεν πειράζει που δεν το τρως εσύ. Θα το περιποιηθώ εγώ, δεόντως.
Να πω την αλήθεια δεν το χω δοκιμάσει, αλλά και μόνο που φαντάζομαι το άρωμά του...
Σμουτς

Αυτό το άτζε οφ μιθόλοτζι ήταν όλα τα λεφτά. Βγάλε φωτό τον πιτσιρίκο.
Του αξίζει ποστ    



2:00 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

To όρκες είναι αυτό το ασπρόμαυρο στη φωτό; Και τι ρόλο βαράνε σε ένα παιχνίδι;
Νικόλαος εκ Φραγκίας    



2:23 π.μ.
Blogger Lili είπε και ελάλησε...

apta kalavryta einai o ex...e4sy ti douleia exeis ekei, e?(exei gousto na vgoyme kai gnostes apo kei)...    



12:34 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Λίλη, από κει είναι και οι δύο γονείς μου. Λες να είσαι συμπεθέρα μου;    



2:49 μ.μ.
Blogger Lili είπε και ελάλησε...

ωραιαααααα...
οταν γυρισω πρεπει να τηλεφωνηθουμε...μαλλον θα βγεις μακρινη εξαδελφη της κορης μου οπως το παμε...|:p    



3:07 μ.μ.
Blogger Αθανάσιος Κηπουρός είπε και ελάλησε...

εκείνη τη εποχή έπαιζα μουσική στου μπουφούσσα.το θυμάμαι το ιντερνετ καφε.μετά το έκλεισαν(καλύτερα)
κλειστή κοινότητα.δύσκολη και ενδιαφέρουσα.μου άρεσε.είχε φάση.
βεβαια άλλο να ζεις εκει,άλλο να πηγαίνεις    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο