<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2316842809200267195', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Το 'μάθαν που γαμιόμαστε...



(χωρίς σχόλια)

6:14 μ.μ.
Blogger Nassos K. είπε και ελάλησε...

Στα 'λεγα εγώ, δεν μ'άκουγες εσυ ;-)    



6:23 μ.μ.
Blogger Spi_Der είπε και ελάλησε...

Μ' αρεσει η λεπτη σημειολογικη ειρωνεια του πραγματος...μετα απο ενα καταρρακτη απο "μουνι, μουνι, κωλος, κωλαρα, κωλεθρα, πισωκολλητο, μπουλκουμε",καποια αθωα υπαρξη πληκτρολογησε ερωτημα "πως να εκφραστω στο διαδικτυο".
Αγαπημενος πλανητης...    



7:17 μ.μ.
Blogger Τυπος Νυχτερινος είπε και ελάλησε...

Φανταστείτε επίσης τί έπαθε ο άλλος αθώος κι ανυποψίαστος χρήστης, που έψαχνε πληροφορίες για τη συμπαθεστάτη "μπουρλότοοο/Σαπφώ Νοταρά" κι έπεσε πάνω στο μπλογκ της Κουρούνας...
Αααχ, κι είναι και ζέστες...
Γύρευε σε ποιο εφημερεύον νοσοκομείο κατάληξε ο άμοιρος...    



1:47 π.μ.
Blogger beep beep είπε και ελάλησε...

Καλα ολα αυτα, ο μπαρμπαλαμπρος ποιος ειναι?    



10:53 π.μ.
Blogger Γιώργος είπε και ελάλησε...

Καλα ολα αυτα, ο μπαρμπαλαμπρος ποιος ειναι?
και κυρίως ποιός τον ψάχνει?    



2:36 μ.μ.
Blogger Manolis Labrakis είπε και ελάλησε...

Εγώ είμαι ο Μαστρολάμπρος. Μπήκα στο blog της φίλτατης Κουρούνας για να δω αν είναι ζωντανή, γιατί τις τελευταίες ημέρες τα τηλεφωνήματά μου παραμένουν αναπάντητα (μια βδομάδα τώρα παίρνω το εκνευριστικό "ο συνδρομητής που καλέσατε έχει το τηλέφωνό του κλειστό" (η κάπως έτσι τέλος πάντων)), και είδα το όνομά μου φάτσα κάρτα, και μάλιστα κάτω από, αν μη τι άλλο, "περίεργες" συνθήκες. Τώρα, πως κατέληξε το όνομά μου μαζί με την γυμνή Παπαρίζου και το μουνί (και πιθανόν και τον κώλο) της Χάιδως στο Google, αυτό φοβάμαι πως θα παραμείνει ένα από τα αναπάντητα ερωτήματα της ανθρωπότητας... Και το γέλιο είναι ότι σε αυτό το έρημο το blog που άνοιξα πριν κάτι αιώνες δεν υπάρχει ούτε ένα άρθρο... (οπότε αποκλείεται να έγινα ξαφνικά διασημότητα του μπλογκοσύμπαντος) Ιδέες κανείς; (δέχομαι και θεωρίες συνωμοσίας) (πλάκα πλάκα, μήπως πρέπει να εκμεταλευτώ και γώ τα 15 λεπτά της διασημότητάς μου, και να αρχίσω και γώ να μπλογκάρω στο προς το παρόν ανενεργό blog μου;)    



3:21 μ.μ.
Blogger τέλσον είπε και ελάλησε...

βρε κουρούνα, δώσε και σε πας πληρογφορίες για να δούμε πώς βρήκανε το μπλόγκ μας.. είμαι περίεργος. απίστευτα περίεργος..    



7:32 μ.μ.
Blogger Tero είπε και ελάλησε...

Αυτός που έψαχνε για τα "καλάβρητα" μου άρεσε εμένα!!! :-D

Tero    



10:14 π.μ.
Blogger Your Man είπε και ελάλησε...

Έλα βρε πώς κάνεις έτσι;

Βάλε "πουτάνα" ή "καραπουτανάρα" στο Google να δεις τι δόξες απολαμβάνω εγώ κάθε μέρα!    



6:56 π.μ.
Blogger Heliotypon είπε και ελάλησε...

Που να δείτε τι βάζουν στο Google και βγαίνουν στο δικό μου το Blog! Βοηθάει και το όνομά του βέβαια! Κάποτε (πέρσυ) έβαλα μιά λίστα από λέξεις και φράσεις. Απόλαυση. Θα ξαναβάλλω προσεχώς.    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο