<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2316842809200267195', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Χλέμπουρας



Υπάρχει στη γειτονιά ένας μαγαζάτορας, εξηντάρης, στο κατάστημα του οποίου πηγαίνω σχεδόν καθημερινά. Ρεύεται, κλάνει και ξύνει τ΄ αρχίδια του μπροστά στους πελάτες, είναι ξενόφοβος, θρησκόληπτος, προληπτικός, τσιφούτης και μουνάκιας. Στο μαγαζί του έχει κρεμασμένα μια ελληνική σημαία, μια εικόνα του Χριστού, μια πλεξούδα σκόρδα, γαλάζιες χάντρες -ισχυρίζεται ότι τον ματιάζουν συνέχεια-, ενώ σε στρατηγικά σημεία έχει τοποθετημένα σιντριβανάκια του Φενγκ Σούι, βούδες για καλοτυχία και κινέζικους κυπρίνους για πλούτο. Τον θεωρώ άξεστο, λίγδα, κουφιοκέφαλο, και στο μυαλό μου δίπλα στην εικόνα του είναι γραμμένη με μεγάλα γράμματα η λέξη «Αρχιμαλάκας».

Σήμερα, αφού μας θάμπωσε με τη θεωρία του περί μεταθάνατιας ζωής με αφορμή μια εκπομπή με τη Μάρα Μεϊμαρίδου που είδε χθες το βράδυ στην τηλεόραση, άρχισε να μας μιλάει για τη γιαγιά του. Ενώ μας εξιστορούσε ένα άσχετο περιστατικό για εκείνη, ξαφνικά βούρκωσε και, για λίγο, το βλέμμα του χάθηκε σε μια άλλη εποχή. Γύρευε τι έκφραση πήρε η φάτσα μου, γιατί με κοίταξε και είπε, σαν να ήθελε να απολογηθεί, «Ήταν μάνα για μένα». Το σκεφτόμουν συνέχεια μέχρι να επιστρέψω στο σπίτι. Αισθάνθηκα ενοχές για τις -χιλιάδες- φορές που τον έχω βρίσει από μέσα μου. Ίσως την επόμενη φορά του πάω ένα γλαστράκι με απήγανο. Ο λουλουδοπώλης της λαϊκής λέει πως έχουν γίνει της μόδας τώρα τελευταία κι ορκίζεται πως είναι ένα κι ένα για τη βασκανία. Μάλλον θα χαρεί.


Ετικέτες

7:30 μ.μ.
Blogger Oneiros είπε και ελάλησε...

..απλά είσαι ψυχούλα :-)

ΥΓ: Τα κινέζικα φλουριά κάτω απο το ψάρι είναι ολ δε μάνι ;-p    



8:11 μ.μ.
Blogger akindynos είπε και ελάλησε...

This is highly illogical ma'am αλλά συνεχίστε έτσι.    



10:33 μ.μ.
Blogger Φιλαλήθης είπε και ελάλησε...

Κουρούνα μου ,και εγώ πονεσιάρης είμαι ,αλλά τύποι που χρειάζονται εκπομπές για να θυμηθούν τα αγαπημένα τους πρόσωπα ,δεν θέλουν λύπηση!
Γύρευε από πότε έχει να πάει να της ανάψει κάνα καντηλάκι...από τότε μάλλον που είχαν εκπομπή οι ρεπόρτερς για την αγια αθανασία!    



11:29 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Πρόκειται για ένα ευαίσθητο, συναισθηματικό παιδί, θύμα προκαταλήψεων!

*

Γιάννα, έχεις πρόσκληση από την καλύβα - μερσί.

(σαν τα διαπασόπουλα του Ξενόπουλου έχουμε γίνει εσχάτως, μια με τις λέξεις, μια με τις ταινίες, μια με τα 5 πράγματα για μένα - κι ένας θεός ξέρει τι μας περιμένει ακόμα!)    



11:47 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γέλασα Κουρούνα μου με τον Χλέμπουρά σου. Όλοι έχουμε τουλάχιστον έναν άνθρωπο στη ζωή μας we love to hate! Από τη δική μου ζωή έχουν περάσει πολλοί τέτοιοι τύποι! Κάνε του δώρο κανένα τσολιαδάκι να συμπληρώσει τη συλλογή του! ;)    



12:35 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

έχεις τυποποιηθεί κακό πουλί.κι έχεις κακιώσει περισσότερο.ού,ρε!σου φταίνε όλα.αλλά,σε έχεις δεί στον καθρέφτη;παλιοκάργια!!!    



1:20 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Είσαι πολύ καλή. Αλλά μην νομίζεις ότι κάτι άλλαξε. Απλά είναι ένας μαλάκας που τον μεγάλωσε η γιαγιά του.    



1:35 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

... και μουνάκιας !!!

Χαράς το κουράγιο του :)

Ίσως τελικά να μην πιστεύει στην μεταθανάτια ζωή και να θέλει να τα χαρεί όλα σε όση του απομένει...    



2:41 π.μ.
Blogger Μπαμπης Ζαβος είπε και ελάλησε...

κυρλία μου

πράγματι είναι ένα θαυμάσιο κείμενο

ευχαριστά

Μπάμπις    



4:14 π.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Όνειρε, δε με ρίχνεις με γαλιφιές. Θα κατέβεις καθόλου στην Αθήνα;

Αχ, και να ΄ξερες, Ακίνδυνε, αυτό το "highly illogical" πόσες φορές το΄χω ακούσει!

Φιλαλήθη, παρ΄ αυτά τον συγκινεί ακόμα η σκέψη της. Είναι κάτι αυτό, δε συμφωνείς;

Πάνο, δεκτή κι από σένα η πρόσκληση φυσικά. Στο τέλος θα γεμίσω βιβλίο με τις ιστορίες των προσκλήσεων. (Μα... μισγάγκεια; Μισγάγκεια;)

Jason, το τσολιαδάκι είμαι σίγουρη ότι θα τον ενθουσιάσει. Σα να το βλέπω στημένο δίπλα στο βούδα με τη μπιροκοιλιά!

Ανώνυμε, με βλέπω στον καθρέφτη όλη μέρα. Η σπιτονοικοκυρά μου είχε τη φαεινή ιδέα να επενδύσει δύο ολόκληρους τοίχους του σπιτιού με δαύτους. Πίκρα, ειδικά στο καθάρισμα.

Zoi20, η αλήθεια είναι ότι δεν περιμένω δραστικές αλλαγές στη συμπεριφορά του. Τον απήγανο πάντως θα του τον χαρίσω.

Παράφωνε, δεν τολμάω να τον ρωτήσω για την κοσμοθεωρία του στο συγκεκριμένο θέμα. Τρέμω τις απαντήσεις!

Μπάμπη, ομόρφυνες από την τελευταία φορά που σε είδα στο μπλογκ μου! Μήπως είσαι ερωτευμένος;    



9:47 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

μαρέσει    



11:02 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Eσυ εισαι παναθεμασε η Κουρουνα???Ποιος να τολεγε οτι περα απο τις συζητησεις στο μαγαζι μου,θα ανταλλασαμε κουβεντες και στο Ιντερνετ...Μικρος ο κοσμος ..οπως και εγω.....ακου 60αρης!!!!    



12:19 μ.μ.
Blogger nanakos είπε και ελάλησε...

Ti kalos an8rwpos pou eisai?! Pragmatika me sygkinises! Twra pes mas kai gia ti mera pou eixes valei mantalakia stis rwges tis gatas!

Thanx    



12:50 μ.μ.
Blogger Ιφιμέδεια είπε και ελάλησε...

No mercy Κουρούνα μου.
Δεν έχω πιά οίκτο γιά αρχιμαλάκες χλέμπουρες. Το ό,τι διέκρινες ένα ψήγμα ανθρωπιάς σε ένα ζώο δεν θα έπρεπε να σε συγκινεί. Την άλλη στιγμή θα έγινε ξανά ο ίδιος.    



1:06 μ.μ.
Blogger Φιλαλήθης είπε και ελάλησε...

"...Φιλαλήθη, παρ΄ αυτά τον συγκινεί ακόμα η σκέψη της. Είναι κάτι αυτό, δε συμφωνείς;.."

Ναι ναι βέβαια ,συμφωνώ ,κάτι είναι και αυτό ...τουλάχιστον.
Πλήν όμως ,πιο πολύ μου φέρνει για καλός μεν αλλά τύπος με προβλήματα στύσης δε!
Συνονόματε ,τι έγινε;σε ματιάζουν συνέχεια;γιαυτό και το tomomorfos ε;lol!!    



1:56 μ.μ.
Blogger HAL9000 είπε και ελάλησε...

Καλημέρα Κουρούνα και μπράβο!Μου άρεσε και το κείμενο και η αντίδρασή.Δεν του παίρνεις κι εκείνον τον απήγανο; Μπορεί να γίνει και κανένα θαύμα....    



2:07 μ.μ.
Blogger Troll είπε και ελάλησε...

Κουρουνα η Ιφιμέδεια με εβρισε ..μου επιτρεπεις να επιβεβαιωσω τα λεγομενα της στο χωρο σου????

Φιλαληθης πως εξαγεις το συμπερασμα οτι καποιος που "Ρεύεται, κλάνει και ξύνει τ΄ αρχίδια του μπροστά στους πελάτες, ξενόφοβος, θρησκόληπτος, προληπτικός, τσιφούτης και μουνάκιας." εχει προβλημα στυσης...δεν το καταλαβαινω!!!!

Και οσον αφορα το ματιασμα ...με τοσες χαρες μαζεμενες νομιζεις οτι δεν ειναι επικινδυνο????Διαβασε τα σχολια παραπανω και θα καταλαβεις.... με ζηλευουν και με φθονουν!!!!!    



2:20 μ.μ.
Blogger Idάκι είπε και ελάλησε...

Και μετά λέει εμένα η Λουκρητία ψυχοπονιάρικο!! Ήμαρτον Κουρούνα μου :PP

(τι γλυκιά που είσαι... και ναι, μπορεί να είναι άνθρωπος και να το κρύβει καλά ο εν λόγω ;))    



3:25 μ.μ.
Blogger Yellow Kid είπε και ελάλησε...

Και ο Αδόλφος, ως κακός ζωγράφος απέτυχε στην Καλών Τεχνών...

...Πρέπει να τον λυπηθούμε;    



4:33 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Μόνο η αγάπη μόνο η αγάπη δεν φταίει , μόνο η αγάπη μόνο η αγάπη δεν φθάνει…

Εντάξει είχε μια έκλαμψη ευαισθησίας ,που σίγουρα σε αγγίζει , αλλά όλα τα άλλα καταστούν τον τύπο εντελώς «άκυρο» , τον οποίο παρεμπιπτόντως δεν θα ήθελα ούτε για γείτονα μου, είμαι και πολύ ρατσίστρια λέμε..    



6:50 μ.μ.
Blogger παράλληλος είπε και ελάλησε...

Συγκινήθηκες που συγκινήθηκε με τη "μάνα" του;
Προφανώς -απ΄όσα περιγράφεις- είναι πιο ευαίσθητος κι απ΄το πορτατίφ μου!

Όταν βγαίνεις από το μαγαζί του του κάνεις και θετική αναπλαισίωση;    



6:52 μ.μ.
Blogger Queerdom είπε και ελάλησε...

Νομίζω θα το εκτιμήσει ιδιαίτερα το γλαστράκι, αλλά ίσως το θεωρήσει και ξεκίνημα μιας ιδιαίτερης σχέσης, οπότε ίσως να θέλεις να το ξανασκφτείς. Έχει υπερεκτιμηθεί το κλάμα.    



10:35 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ionk, ποιος; Ο Χλέμπουρας;

Τρολ, θα πρόσεξες όμως ότι δεν έκανα καμία αναφορά στην τσουτσού του.

Νανάκο, πάψε να με συκοφαντείς. Ξέρεις πολύ καλά ότι η γάτα με προκάλεσε γιατί είναι βιτσιόζα.

Ιφιμέδεια, προσπαθώ να το υπενθυμίζω αυτό στον εαυτό μου, απλώς δεν πιάνει πάντα.

Φιλαλήθη, ποιος σε γλιτώνει τώρα από τον Τρολ!

Hal900, θα του τον πάρω, μωρέ. Απλώς θα έχω και ένα σφυρί στην τσέπη για κακό και για κακό.

Τρολ, δεν ήξερε ο Φιλαλήθης, δε ρώταγε... Την Ιφιμέδεια μην την πειράζεις, λόγω παλαιότητος στο μπλογκ μου μπορεί να λέει ό,τι θέλει!

Idάκι, παλιότερα ήμουν πολύ χειρότερη, με αποτέλεσμα να την πατάω διαρκώς. Τώρα είμαι η Κουρούνα και είμαι (σχετικά) καλά!

Yellow Kid, ωστόσο σίγουρα έχεις αναρωτηθεί πώς θα εξελίσσονταν τα πράγματα αν ο Αδόλφος είχε περάσει στη Σχολή Καλών Τεχνών.

Αnonymous, το θέμα είναι πως έχουν πληθύνει τόσο πολύ οι "άκυροι", ώστε θα έπρεπε να ζω στα όρια στ' άγρια βουνά προκειμένου να μην ενοχλούμαι. Έτσι προσπαθώ να βρίσκω ελαφρυντικά για ορισμένους.

Παράλληλε, στην ψυχανάλυση είμαι λίγο αδύνατη. Τι είναι η θετική αναπλαισίωση;

Queerdom, είπαμε ψυχοπονιάρα είμαι, όχι μαλάκας! Έχεις δίκιο για το κλάμα, πάντως.
Καλωσόρισες στο μπλογκ μου και στην ελληνική μπλογκόσφαιρα.    



11:25 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

ωστόσο σίγουρα έχεις αναρωτηθεί πώς θα εξελίσσονταν τα πράγματα αν ο Αδόλφος είχε περάσει στη Σχολή Καλών Τεχνών.

A να πω να πω?
Αποκλείετε να περνούσε , γιατί θα του έτρωγε την υποτροφία κάνας Οβριός, ε και τα υπόλοιπα είναι απλά ιστορία …    



12:23 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Tο κείμενο φυσικά γιατί μου θύμισε πως πίσω απ΄τα χειρότερα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου πάντα κρύβεται λίγη έστω ανθρωπιά. Σκεφτόμουν λοιπόν πως ίσως ένα απο τα δυσκολότερα μα ποιο ωραία πράγματα στη ζωή είναι να βρίσκεις αυτή την ανθρωπιά, να την υπενθυμίζεις ακόμη και σ'αυτούς που την έχουν ξεχάσει. :)    



1:06 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

gia ti baskania 8elw ki egw glastraki, botani h' o,ti einai telospadon!!!
exo problima, ka8e fora pu bgenw ap'to spiti! mi dune oraio, neo kai eleu8ero palikari sto dromo, amesos na to matiaxune!    



3:57 π.μ.
Blogger Manolis Labrakis είπε και ελάλησε...

Geia sou Kourouna! Meta apo makroxroni apousia, eipa na epistrepsw stin energo drash (tou sxoliasmou twn keimenwn sou) me aformi enos akomi yperoxou post :-)

Gia ton Mr. Xlempouras, pistevw pws akomi kai o megalyteros arximalakas tis yfiliou dikaioutai na exei mia eyaisthiti, anthrwpini pleyra, kai kapoies stigmes eklampsewn pou kai pou. Episis, pistevw pws o kathe vlakas/hlithios/malakas/klp dikaioutai na xarisei ston kosmo kapoio apofthegma, ena apaygasma (pragmatikis! kyriolektw edw) sofias, ena mikro dialleima apo tin kata ta alla mizeri kai enoxlitiki yparksi tou.

Eyge, allo ena gamato post.

P.S. Tha se parw kanena tilefwno kapoia stigmh - Beware!

P.S. Sorry gia ta Greeklish    



7:36 π.μ.
Blogger Yellow Kid είπε και ελάλησε...

Δεν διαφωνώ περί Αδόλφου. Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος, ο ίδιος ομως;
Και γυμνά να ζωγράφιζε, πάλι εβράιους θα ήθελε να κάψει!    



11:20 π.μ.
Blogger ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε και ελάλησε...

Η περιγραφή που κάνετε λέγεται παραβιάσεις αστυιατρικής νομοθεσίας και ιατρικά διαταραχές συμπεριφοράς σε έδαφος πιθανου μεταβολικού συνδρόμου, αν εκτιμάτε και θέλετε να διαιωνισθούν στο διηνεκές οι γραφυκότητες του καταστηματάρχη, που επισκέπτεσθε λέτε, καθημερινά συστήστε του ένα γιατρό που να καταφέρει να εκμαιεύσει την εμπιστοσύνη του.    



3:07 μ.μ.
Blogger Queerdom είπε και ελάλησε...

Σ'ευχαριστώ για το καλωσορισμά σου :)    



4:26 μ.μ.
Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε και ελάλησε...

Από εμπειρία πάντως ξέρω πως και τα " γουρούνια" , κάπως στο πολύ βάθος του κεφαλιού τους έχουν συναισθήματα ..Απλώς χρειάζεται να έχεις εσύ "ψύχουλα" για να τα ανακαλύψεις ..    



4:30 μ.μ.
Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε και ελάλησε...

"ψυχούλα" ήθελα να πω...    



12:34 π.μ.
Blogger Troll είπε και ελάλησε...

Λοιπον για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους!!!

Ρευομαι κλανω και ξυνω τα αρχιδια μου...εσεις δεν το κανετε ????εσεις δεν το κανετε μπροστα στους πελατες σας γιατι ειστε γλυφτες.....απο πισω τους το κανετε ομως...αρα ειστε και υποκριτες συναμα σε αντιθεση με μενα!!!
.
Ειμαι ξενοφοβος..πως να μην ειμαι ολη μερα ακουω απο τους τηλεπαρουσιαστες που ποτε δεν ξυνουν τα αρχιδια τους μπροστα στην καμερα ..οτι οι ξενοι κλεβουν και ληστευουν μαγαζακια μικρα και συνεπως ανασφαλιστα γιατι κοστιζουν τα ασφαλιστρα οπως το δικο μου ,ειναι να μην φοβαμαι και να μην τους προσεχω περισσοτερο????

Ειμαι θρησκοληπτος...ποιο ειναι το κακο???/σας ζητησα λεφτα για να ριξω στο παγκαρι??/οχι φυσικα...απλα δεν σας αρεσει που υπερβατικα εδωσα λυσεις σε προβληματα που η τσουτσου σας (λογο μεγεθους)εσας δεν σας εδωσε την ευκαιρια να θεσετε στον εαυτο σας!!!

Ειμαι τσιφουτης...πως να μην ειμαι ποσα κερδιζω απο την καθε σας επισκεψη αναρωτηθηκατε ποτε σας??? ψιχουλα.... και με αυτα πρεπει να πληρωσω εφορια ικα συκα και της παναγιας τα ματια ...για να εχετε εσεις το φρεσκο γαλατακι κατω απο το παραθυρο σας...εσας προστατευω και την τσεπη σας .Εσεις εκμεταλευεστε την δικια μου αναγκη για δουλεια ...και το οτι λογο ηλικιας δεν μπορω να κανω κατι αλλο..και απο πανω με αποκαλητε, τσιφουτη και ζωο!!!

Εχω κρεμασμενη λεει Ελληνικη σημαια..και αυτο κακο??? εσεις δεν αγαπατε τον τοπο σας ???το σπιτι σας??/ το χωριο σας? την πολη σας? το Νομο σας? την χωρα σας? τον πλανητη σας?

Ειμαι λεει προληπτικος ...και αυτο κακο???? η προληψη η θεραπεια ειναι καλητερη???μην τρελαθουμε εντελως !!!!!

Υγ .Κουρουνα το προσεξα και σευχαριστω!!!!

ααα και με λετε και μουνακια!!!!δεν το σχολιαζω!!!!    



10:22 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Λοιπον για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους!!!

Να τα βάλουμε γιατί να μην τα βάλουμε…

Ρευομαι κλανω και ξυνω τα αρχιδια μου...εσεις δεν το κανετε ????εσεις δεν το κανετε μπροστα στους πελατες σας γιατι ειστε γλυφτες.....απο πισω τους το κανετε ομως...αρα ειστε και υποκριτες συναμα σε αντιθεση με μενα!!!
.
Όχι δεν το κάνουμε , από σεβασμό πρώτα από όλα στον ίδιο μας τον ευατό και μετά στον οποιοδήποτε πελάτη, όσο δύστροπος και να είναι κάποιος ,θα μείνει το πολύ κάνα 5λεπτο με 10λεπτο στο μαγαζάκι μετά θα πάρει την καρμιριά του και θα φύγει. Εγώ όμως μια ζωή θα με κουβαλάω, τον ευατό μου δηλαδή, γιαυτό ας συνυπάρξω μαζί του όσο πιο αρμονικά μπορώ, δεν ξες καμιά φορά μπορεί να δώσω και το καλό παράδειγμα..


Ειμαι ξενοφοβος..πως να μην ειμαι ολη μερα ακουω απο τους τηλεπαρουσιαστες που ποτε δεν ξυνουν τα αρχιδια τους μπροστα στην καμερα ..οτι οι ξενοι κλεβουν και ληστευουν μαγαζακια μικρα και συνεπως ανασφαλιστα γιατι κοστιζουν τα ασφαλιστρα οπως το δικο μου ,ειναι να μην φοβαμαι και να μην τους προσεχω περισσοτερο????

Έχεις δίκιο και γιαυτό δεν ευθύνεται μόνο μια μερίδα αλλοδαπών αλλά όλοι τους!
Και το μικρό αλβανάκι επίσης, που το στραβοκοιτάζεις λες και είναι ο μεγαλύτερος εγκληματίας όλων των εποχών.. Δικαίωμα σου θα μου πεις .Δικαίωμα μας να σε θεωρούμε και μαλάκα όμως..


Ειμαι θρησκοληπτος...ποιο ειναι το κακο???/σας ζητησα λεφτα για να ριξω στο παγκαρι??/οχι φυσικα...απλα δεν σας αρεσει που υπερβατικα εδωσα λυσεις σε προβληματα που η τσουτσου σας (λογο μεγεθους)εσας δεν σας εδωσε την ευκαιρια να θεσετε στον εαυτο σας!!!

Η θρησκοληψία ακόμη και σαν λέξη σαν έκφραση τέλος πάντων , δηλώνει κατάσταση νοσογόνο.. Τώρα τι περαστικά να ευχηθούμε, όταν έχουμε μια κατάσταση στο τελευταίο στάδιο και μη αναστρέψιμη, δυστυχώς..

Ειμαι τσιφουτης...πως να μην ειμαι ποσα κερδιζω απο την καθε σας επισκεψη αναρωτηθηκατε ποτε σας??? ψιχουλα.... και με αυτα πρεπει να πληρωσω εφορια ικα συκα και της παναγιας τα ματια ...για να εχετε εσεις το φρεσκο γαλατακι κατω απο το παραθυρο σας...εσας προστατευω και την τσεπη σας .Εσεις εκμεταλευεστε την δικια μου αναγκη για δουλεια ...και το οτι λογο ηλικιας δεν μπορω να κανω κατι αλλο..και απο πανω με αποκαλητε, τσιφουτη και ζωο!!!

Η τσιφουτιά δεν έχει να κάνει πάντα με τα πόσα έχεις η δεν έχεις, άπειρα τα παραδείγματα γύρω μας …


Εχω κρεμασμενη λεει Ελληνικη σημαια..και αυτο κακο??? εσεις δεν αγαπατε τον τοπο σας ???το σπιτι σας??/ το χωριο σας? την πολη σας? το Νομο σας? την χωρα σας? τον πλανητη σας?

Έχεις δίκιο τρανή απόδειξη της αγάπης αυτής , η ανάρτηση της σημαίας, και μόνο!

Ειμαι λεει προληπτικος ...και αυτο κακο???? η προληψη η θεραπεια ειναι καλητερη???μην τρελαθουμε εντελως !!!!!

Εδώ δεν μπορώ να πω έχεις και τα δίκια σου, εσένα δεν σε προλάβαμε μικρό και ορίστε τα αποτελέσματα …


ααα και με λετε και μουνακια!!!!δεν το σχολιαζω

ούτε εγώ!!


Υ.Γ. Να ‘σαι καλά βρε Τρολλ ,πολύ καλό το ψυχολογικό προφίλ και η απόδοση των πιθανών απαντήσεων του ευσυγκίνητου μαγκαζάτορα..: )    



11:09 π.μ.
Blogger Mr.Folios είπε και ελάλησε...

ΠΩΛΕΙΤΑΙ Φορντ Φιεστα μονδελο '78, χρωματος ασπρο, 1.099 κυβικα εκατοστα, σε αριστη κατασταση -αναλογη της παλαιοτητας, χωρις εξτρα, 322.522 χιλιομετρα, πρωτο χερι. Τιμη ή ανταλλαγη, συζητησιμη.

Υ.Γ: Εμενα πιο πολυ απ ολα μου αρεσε το «υπερβατικα».    



11:39 π.μ.
Blogger Agobooks είπε και ελάλησε...

Κουρούνα μου, αν πας εσύ κάθε μέρα εκεί, βλέπω τον άνθρωπο να σταματά να ρεύεται και να ξύνει τα αρχίδια του.
Θα τον κάνεις του κατηχητικού εσύ, το βλέπω εγώ.
Και παραπονιάρης όμως ε;
Άντε καλημέρα και καλό Σ/Κ !    



5:07 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ανωνυμε καταφερες μετα απο 40 χρονια να με εκνευρισεις...πολυ ευκολα κρινεις τους αλλους.Μια φορα με κριναν και την πληρωσα με την μιση μου ζωη.Ειμουν λεει ορφανος και κατα συνεπεια αναξιος για αντρας της..το δεχτηκα και εμεινα μαγκουφης και ακοινωνητος για χαρη αυτης....Μην λοιπον μου μιλας για ρατσισμο ...αυτο που κανεις ειναι ρατσισμος κρινεις καποιον χωρις να ξερεις τιποτα γιαυτον...μονο οτι κλανει και ξυνει τα αρχιδια του και φοβατε τους ξενους.Και την γιαγια μου φοβομουν οσο ζουσε αλλα την αγαπουσα???Εσυ ξερεις γιατι δεν φοβασαι τους ξενους???Γιατι δεν τους αγαπας.Γιατι εισαι αυτο που προσπαθεις να φορτωσεις σε μενα... ενας... "αρχιμαλακας" ρατσιστης!!!

Σχωραμε Θεε μου δεν το θελα να τον κρινω...ξερω μονο εσυ το μπορεις να κρινεις!!!Σχωραμε..δεν θα το ξανακανω!!!!!Θα συνεχισω να ξυνω τα αρχιδια μου οπως εκανα τοσα χρονια τωρα!!!!    



5:09 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κουρούνα,
Ο Χλέμπουρας, σου έχει ιδιαίτερη αδυναμία.
Του θύμισες την γιαγιά του.
Έχεις την ικανότητα να σε εμπιστεύονται οι πιο παχύδερμοι.

Πάρε παράδειγμα εδώ.
Πόσα χαριτωμένα ελεφαντάκια μάζεψες!
Ζούγκλα παραγματική.

Δεν χρειάζεται ο Χλέμπουρας δώρα, το δικό σου το αυτί χρειάζεται.
Αν ήμουν εγώ θα τον χρέωνα με το δεκάλεπτο.
Αν πάλι είσαι Η Κουρούνα η μία και μοναδική, θα κάνεις άλλο ένα ψυχικό.

Ζήτησε του μόνο όταν προσεύχεται για τήν γιαγιά του ας προσευχηθεί και για σένα. Εννοείται όχι μια φορά τον χρόνο.

Δεν ξέρεις πως μπορεί κάποτε να σε βοηθήσει, όπως το ποντικάκι βοήθησε το λοντάρι στον μύθο του Αισώπου.

Χλεμπουραγιατρός είμαι και έχουν δει πολλά τα μάτια μου.    



5:13 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Άβυσσος...    



12:43 π.μ.
Blogger κούκλοθ είπε και ελάλησε...

Χέσε τον μαλάκα. Κι ο Χίτλερ δεν άντεχε τα λουλούδια στα βάζα γιατί δεν μπορούσε να ζεί ανάμεσα σε πτώματα έλεγε. Καλύτερα φέρ' του τη γλάστρα στο κεφάλι την επόμενη φορά που θα ξανακλάσει.    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο