<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2316842809200267195', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Ευτυχώς...



...που υπάρχει το Δίκτυο και ενημερώνομαι ότι σήμερα θα γίνει εκδήλωση στον Ιανό της Αθήνας με αφορμή την έκδοση και την κυκλοφορία των έξι blogs σε βιβλία (μεταξύ αυτών και του δικού μου), αλλιώς θα το περνούσα στο ντούκου.

1:37 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ευκαιρία να κάτσεις στο πάνελ με τον Βένυ και να τον ρωτήσεις πως σκοπεύει να ξεπεράσει τον Γιώργο σε ψηφάκια.
'Η τάχει στο σακούλι ήδη;
Αννα    



1:39 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Μάλλον θα απειλήσει πως θα φάει όποιους δεν τον ψηφίσουν, Άννα.    



1:40 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Κι εγώ τα έμαθα από τον pascal.

Προφανώς, Γιάννα, κάποιοι δεν είναι ευπρόσδεκτοι σ' αυτή την παρουσίαση - ή περισσεύουν. Και αφού εσύ κι εγώ ούτε ενημερωθήκαμε και ούτε προσκληθήκαμε, δε μένει παρά να δούμε ποιοί μπλόγκερ (που έβγαλαν βιβλίο στου Μαραθιά) θα είναι εκεί.

Η καλή μου ανατροφή επιτάσσει να κρατήσω τα μπινελίκια για ...αργότερα. Η ψύχραιμη αντίληψη των πραγμάτων με σπρώχνει να πω "ρε δε γαμείς" και να μην ασχοληθώ καθόλου. Θα δείξει... :-)    



2:09 μ.μ.
Blogger Agobooks είπε και ελάλησε...

Ποιος τη χάρη σας, συνάδελφοι.
Θα είμαι εκεί να σας καμαρώνω.
Έτσι κι αλλιώς, το στέκι μου είναι ο ΙΑΝΟΣ    



2:11 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Εγώ δε θα είμαι εκεί όμως! :-)    



2:43 μ.μ.
Blogger greekgaylolita είπε και ελάλησε...

Οπως καταλαβαινω Αννα μου,ο κυριος Μαραθιας προσπαθει ο καψερος να δημιουργησει hype,τωρα που τα blogs γινονται κατα καποιο τροπο,ο τριτος πολος.Εγω αυτο που θα ηθελα να μαθω ειναι ποιος ειχε τη συλληψη αυτης της εκδηλωσης,γιατι πολλες γλαστρες και αρκετοι βασιλικοι θα σπευσουν να ποτιστουν,και απ'οτι καταλαβαινω οι "αφορμες" αυτης της εκδηλωσης δε θα ειναι μεταξυ αυτων;-)    



2:58 μ.μ.
Blogger greekgaylolita είπε και ελάλησε...

(Γι-Αννα μου:)    



6:09 μ.μ.
Blogger dimitris-r είπε και ελάλησε...

Γαστρονομικά μιλώντας βέβαια:
Φρέσκα κουλούρια!

Αλλά μακάρι να μάθουμε κι εμείς την αιτία ή τις αιτίες των απουσιών και των μη προσκλήσεων. Αν και υποψιάζομαι το γιατί...    



1:29 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Βρε τον κύριο Διονύση Μαραθιά... να σας ξεχάσει! Μα δεν είναι οργανωμένος; Έχω την εντύπωση ότι έχει αρκετά χρόνια στο χώρο, δεν είναι πιτσιρίκος.    



3:28 π.μ.
Blogger Lili είπε και ελάλησε...

Ουτε και γω ενημερωθηκα(δεν νομιζω δηλαδη γιατι μπορει και να μου το ειπε πριν κανα μηνα και να το ξεχασα αγφου δεν δινω βαση σε κατι τετοια)...το εμαθα απο ενα μαιλ, που παρεπεμπε σε ενα αλλο μπλογκ και τα τρελα σχολια επι του θεματος.


Μα γιατι φωναζουν ολοι τοσο για το τι θα ΠΡΕΠΕΙ να ειναι ενα μπλογκ και για την εκμεταλλευση ενος πραγμα που εγινε μοδα?
Καινουργιο πραγμα ειναι μηπως?

Η οι πιο πολλοι νιωθουν -λανθασμενα- οτι αποκτησανε καποια αξια και τους τσιμπησε μυγα?
Δε ξερω ρε Γιαννα και Πανο, εμενα δεν με ενοχλησε η εκδηλωση, το πηρα σαν late παρουσιαση που δεν ειχε γινει οταν επρεπε.
Πιο πολυμε ενοχλησε το κρωξιμο των απ εξω, μου θυμισε δυσαρεστες περισινες εποχες οταν βγαινανε τα βιβλια...
Τις κακιες...


Φιλακια.    



4:18 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ύβρις...

...τίσις.    



5:39 π.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ύβρις από ποιον; Τίσις για ποιον;    



2:21 μ.μ.
Blogger digma είπε και ελάλησε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.    



2:32 μ.μ.
Blogger digma είπε και ελάλησε...

Δεν το 'χα δει... Βλακεία μου. Πες τώρα τι έγινε.

Γνώρισες και τον Πιτσιρίκο;!



(Αλλά πολύ κακό κείμενο, ρε συ -- "την έκδοση των έξι blogs σε βιβλία"... ποπό, πέρλα με τα όλα της...)    



1:25 π.μ.
Blogger Μαύρο πρόβατο είπε και ελάλησε...

αμάν φρε παιδιά αυτό το σοφό παιδί ο χωμεϊνίδης... γκώσαμε!!    



7:59 μ.μ.
Blogger greekgaylolita είπε και ελάλησε...

Πεστε τα μαυρο προβατο μου, γιατι εδω στη πατριδα εχουμε μπλεξει ασχημα με τα εσαει συγγραφοchicco(Δεν ειναι κακο να βουτας που και που στον αφρο, αυτοι εδω ομως εχουν παθει εθισμο και παπαρολογουν ασυστολα, οταν δε διαδρομιζουν βεβαιως-αβεβαιως, αντι να στρωσουν το κωλο τους να γραψουν τιποτα της προκοπης.Εζηλωσαν βλεπεις δοξα Νικου Δημου στη καρδια του ελληνερημου)    



12:36 π.μ.
Blogger Πέπε είπε και ελάλησε...

Θα μου επιτρέψετε, ελπίζω, να σας συγχαρώ παρά ταύτα;

Δεν ήμουν εκεί, δεν ξέρω τι ειπώθηκε, δε με απασχολούν οι κρίσεις περί του "φαινοένου μπλογκ", δεν ξέρω, Κουρούνα, αν θεωρείς τον εαυτό σου περισσότερο μπλόγκερ ή συγγραφέα, αλλά εμένα είσαι από τους αγαπημένους μου συγγραφείς και χαίρομαι που έγινε η παρουσίαση.    



11:05 μ.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

Ύβρις...

...τίσις.


Για όσους ασκούνται τελευταία στο στίψιμο, αν και η εκδοτική νιότη τους τούς έλεγε πως θα γινούνε άλλοι. :)    



7:37 μ.μ.
Blogger Katerina είπε και ελάλησε...

Τι μου λες! Και η Chaka Khan blog?? Αυτό θα πει πρόοδος.    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο