<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8823282\x26blogName\x3d%CE%97+%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9D%CE%91\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttps://kourouna.blogspot.com/\x26vt\x3d-2316842809200267195', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Aπογραφή πληθυσμού



Μαθαίνοντας για την Απογραφή αποφάσισα να μην ανοίγω την πόρτα όταν μου χτυπάνε το κουδούνι, αφού δεν ήθελα να καταγραφεί πουθενά ο τόπος διαμονής μου. Καλό είναι να παίρνεις προφυλάξεις αφού ποτέ δεν ξέρεις πότε θα αποφασίσουν οι δανειστές σου –και, ακόμα χειρότερα, το Δημόσιο– να σε αναζητήσουν. Την πάτησα όμως. Ο απογραφέας χτύπησε το κουδούνι μου απόγευμα, νόμισα ότι ήταν κάποιος φίλος και άνοιξα. Επιπλέον ήταν χαριτωμένος και δεν μπόρεσα να του πω με ψαρωτικό ύφος «έχω δουλειά, κύριε, ελάτε άλλη μέρα» και στη συνέχεια να εξαφανιστώ μέχρι να βαρεθεί να μου χτυπάει την πόρτα. Όπως αποδείχτηκε, άδικα ανησυχούσα. Θα μπορούσα να δηλώσω ότι λέγομαι Παναγούλα Καραϊορδάνογλου, αφού οι απογραφείς δεν ζητάνε ταυτότητα. Επίσης θα μπορούσα να δηλώσω ότι το σπίτι μου είναι 30 τετραγωνικά, με εξωτερική τουαλέτα (κουβάς στο πίσω μπαλκόνι), ότι δεν έχω αυτοκίνητο, ότι χρησιμοποιώ φιάλη υγραερίου για να μαγειρεύω, ότι δεν κάνω ανακύκλωση γιατί τι να ανακυκλώσω αφού δε μπορώ να αγοράσω τίποτα, ότι έχω τρία παιδιά αντί τρεις γάτες, ότι διαθέτω πτυχίο πυρηνικού φυσικού. Η απογραφή κράτησε γύρω στα δέκα λεπτά, κυρίως γιατί πιάσαμε κουβέντα με τον απογραφέα. Τελικά υπάρχουν και χειρότερα από τα δικά μου. Ο άνθρωπος πάσχιζε έξι-εφτά χρόνια να μάθει γιαπωνέζικα και πάνω που τα έμαθε και ήταν έτοιμος να διαπρέψει στον τομέα μετάφρασης/διερμηνείας ήρθε το τσουνάμι, χτύπησε την Ιαπωνία και τη γονάτισε με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ζήτηση για μεταφραστές γιαπωνέζικων. Κωλοζωή. Για να μη μιλήσω για την αξιοπιστία της Απογραφής...

6:36 μ.μ.
Blogger Αόρατη Μελάνη είπε και ελάλησε...

Διάβασα σε ένα φόρουμ το εξής: "Απογράφηκα" χθες. Ο τυπάκος δεν έκανε ούτε το 10% των ερωτήσεων. Μετά τα βασικά, τα μάζεψε και μου λέει: "ευχαριστώ για το χρόνο σας".

Έμεινα εμβρόντητος. Των ρωτάω, καλά στοιχεία για το που γεννήθηκα, πόσο καιρό ζω εδώ κτλ, δεν τα ρωτάτε? και μου απαντάει: "δηλαδή δεν γεννηθήκατε εδώ? ξέρετε να βάζουμε όλα "στανταρτ" για να μη σας τρώμε χρόνο".

Άντε και του χρόνου στα σπίτια μας!    



9:10 μ.μ.
Anonymous liasti domata είπε και ελάλησε...

Eμένα μου άρεσε η απογραφή για ένα ...ταπεινωτικό λόγο: είχε καιρό να μπει τέτοιο πιπίνι σπίτι μου! :)    



3:53 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Μελάνη, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια!

Ντομάτα, παρομοίως.    



2:10 π.μ.
Blogger Idom είπε και ελάλησε...

Άντε, βρε Παναγούλα,
κάθε τρεις μήνες θα βλέπουμε κείμενό σου (ημείς οι πιστοί σου);

Έγινες θεία;;;

Όσο για την τρέχουσα ανάρτηση:
Όπως έλεγε και ο ποιητής,
"...
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς:
να σε απογράψουν!"

Idom    



6:11 μ.μ.
Blogger Η Κουρούνα είπε και ελάλησε...

Ιdom, έγινα θεία, ναι! Περιττό να σου πω ότι θα την κάνω σαν τα μούτρα μου την Πολυαγαπημένη. :)    



6:20 μ.μ.
Blogger ellinida είπε και ελάλησε...

Εμάς δεν ήρθαν γμτ και είχα σκοπό να μην τους ανοίξω ή να τους κράξω.
Να σoυ ζήσει το ανήψι!    



12:49 π.μ.
Anonymous Ανώνυμος είπε και ελάλησε...

μι λαικι!    



6:21 π.μ.
Blogger Heliotypon είπε και ελάλησε...

Στο τέλος θα βγούμε 6 εκατομμύρια, με 150 μετανάστες και 1.500 αυτοκίνητα. Τέτοιου είδους απογραφή πρώτη φορά βλέπω. Και μας έλλειψε και ο Σπύρος Παπαδόπουλος αυτή τη φορά, να μας λέει ότι "ωραίοι είμαστε, αλλά πόσοι είμαστε;".    



» Σχολιάστε Το Υπέροχο Τούτο Κείμενο